Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har lige set Burlesque, Alt hvad du har og The Tourist...

 

Burlesque kan helt klart anbefales hvis man er til film som Chicago, Moulin Rouge og mest Coyote Ugly... Og det kan jeg! :mrgreen:

 

Alt hvad du har var meget sød, men ikke noget at råbe hurra for... Lidt intetsigende syntes jeg faktisk.

 

Og the Tourist var også god, gennemskuede den dog fra start så der var ikke det store "Wauw" for mig... Den var god, men ikke overdrevet... :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mozart

Har givet mig selv 'The Fighter' i fødselsdags gave:lun:

Havde egentlig ikke de store forventninger til den, men synes den var god. Men den er nu rimelig jævn i spændingsniveauet, så man skal ikke forvente, at sidde på kanten af stolen.

 

-Mozart

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Alone in the dark...og den handler om zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

zzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzz

 

 

I aften skal jeg se fast and furious...altså 4'eren...kan sgu ik finde rundt i de navne...angiveligt hedder den første "the fast and the furious" og 4eren er åbenbart bare uden The?...eller også vrøvler min bror bare...glæder mig til at se den...Tokyo drift var fed, men den passer sgu ik rigtigt ind...den kunne de godt bare have kaldt "tokyo drift" og ladet den være en film for sig...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da også en god film, den er da bare alt for sørgelig til at se for tit.. Tror jeg ser den én gang hvert 3. år :mrgreen:

 

nåja gu er den sørgelig, men når man ser den så tit som jeg gør så tuder man ikke længere :engel:

 

 

Ja! Den er fabelagtigt sær og skøn :lun:

 

uuuuh :klap: den må ses!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Lige her om lidt efter SKON restaurant besog skal vi se Source code m. jake gyllenhall. Skal bare liiiige faa guldklumpen op i legestuen m. videospil forst:engel:

 

Den er ganske god :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan godt se, at historien lægger op til en film, men jeg ville seriøst have koldbrand i ballerne, hvis jeg havde set den mere end en gang. Hvor laaaaannnng er det lige nødvendigt at den er?

 

:lol: ja den er lidt lang, men mange gange har jeg bare haft den kørende i baggrunden når jeg fx har været på hf :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing

Så blev HP7 del 2 set. Det var rart at få den afsluttet. Historien er jo udemærket (kendte den fra bøgerne) Det er filmatiseret ganske ok. Det der dog får mig til at få tics og hade filmen en smule, er den elendige kemi, der er imellem Harry og Ginnie. Dét er godt nok ringe skuespil.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis der er noget der kan gøre mig harm, så er det når folk tager deres børn med ind og se Harry Potter :evil: de sidste film er bare IKKE for børn!! :damn: folk dør og der er væmmelige ting i den. Det er IKKE en børnefilm! De får jo mareridt af skidtet de kære små :cry:

 

Og dog... Jeg syntes ikke små børn skal se dem, men jeg til gengæld syntes jeg faktisk de har gjort dødsscenerne meget, mmmm børnevenlige?? :hmm: Ja altså, jeg sad og tudet men det var mere fordi jeg har læst bøgerne og vidste baggrunden, hvem der døde, hvorfor, osv. F.eks. når man ser Tonks og Lupus døde, i filmen ved man jo ikke de lige er blevet forældre...

 

Ja, jeg syntes faktisk de har gjort den mere børnevenlig end bøgerne er. Hvilket jeg personligt syntes er lidt plat, men for børnene der har fulgt Harry er det jo godt nok... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Hvis der er noget der kan gøre mig harm, så er det når folk tager deres børn med ind og se Harry Potter :evil: de sidste film er bare IKKE for børn!! :damn: folk dør og der er væmmelige ting i den. Det er IKKE en børnefilm! De får jo mareridt af skidtet de kære små :cry:

 

Men hele Harry potter universet med flyvende koste osv. er da meget børne-agtigt...

 

Første gang jeg hørte om Harry potter var da vist egentlig tilbage i folkeskolen(kan det passe?), før filmene, hvor jeg studsede over et boldspil med en flyvende kost...det er vel bare filmen der har udviklet sig sådan...man kan da heller ik bare skabe en succes som Harry Potter, lave halvdelen for børn og så forvente at forældrene ikke tror ungerne kan se resten?:mrgreen:...

 

 

-------

 

Nå men de tre sidste film jeg har set er

 

Death race

Fast and furious(som så er 4eren)

Golfbanens skræk(en klassiker...har haft den på vhs og så den til den blev så slidt at filmen knækkede...:mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...