Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Apropos aliens og rumskibe osv, er der nogen herinde der har set The Fourth Kind ?

 

Har set den. Fin underholdning, ikke noget sindsoprivende.

 

Knowing har jeg også set... i freaking biografen. Hadede slutningen, men den havde da et par moments.

 

Den sidste film jeg så var The social network. Den var spændende, og herligt nørdet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Apropos aliens og rumskibe osv, er der nogen herinde der har set The Fourth Kind ?

 

 

Det er den med Milla Jovovich(staves?), ikke?

 

Har set den, og blev slemt skuffet...min kammerat anbefalede den, jeg så den og da jeg fortalte det, skraldgrinede han...han synes ikke han ville være den eneste der havde set så kedelig en film...:roll:

 

Som jeg husker den var det en underlig film, der skulle forestille at være en dokumentar om rumvæsner, men når man bruger en kendt skuespiller går dokumentardelen lidt i vasken...:engel:

 

Kan selvfølgelig være du synes den er god alligevel...:-D...og det er egentlig ik fordi jeg ikke kan lide rumvæsner...elskede x-files serien...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige set "a history of violence"

 

Den får 5 cirkelspark ud af 5 for de voldelige scener...

 

Desværre kun 2 cirkelspark ud af 5 for den slatne historie

 

 

og et nyrehug til instruktøren for den fesne slutning...

 

ALtså en film der er værd at se for den lækre rå vold,...men en skuffelse hvis man er til mere substans...

 

Kunne da ikke ha sagt det bedre selv - var godt nok skuffet da jeg så den første gang:gab: meget slatten historie..

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er den med Milla Jovovich(staves?), ikke?

 

Har set den, og blev slemt skuffet...min kammerat anbefalede den, jeg så den og da jeg fortalte det, skraldgrinede han...han synes ikke han ville være den eneste der havde set så kedelig en film...:roll:

 

Som jeg husker den var det en underlig film, der skulle forestille at være en dokumentar om rumvæsner, men når man bruger en kendt skuespiller går dokumentardelen lidt i vasken...:engel:

 

Kan selvfølgelig være du synes den er god alligevel...:-D...og det er egentlig ik fordi jeg ikke kan lide rumvæsner...elskede x-files serien...:-D

 

OG så har de jo også hoaxet sig frem til de der "ægte optagelser". Det er NATURLIGVIS fake.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er den med Milla Jovovich(staves?), ikke?

 

Har set den, og blev slemt skuffet...min kammerat anbefalede den, jeg så den og da jeg fortalte det, skraldgrinede han...han synes ikke han ville være den eneste der havde set så kedelig en film...:roll:

 

Som jeg husker den var det en underlig film, der skulle forestille at være en dokumentar om rumvæsner, men når man bruger en kendt skuespiller går dokumentardelen lidt i vasken...:engel:

 

Kan selvfølgelig være du synes den er god alligevel...:-D...og det er egentlig ik fordi jeg ikke kan lide rumvæsner...elskede x-files serien...:-D

 

Jeg synes nemlig den var RET klam .. Altså The Fourth Kind :blink:

 

Selvom de bruger Milla har de "ægte" filmoptagelser en effekt på mig, og jeg kiggede da lige ud af vinduet en ekstra gang inden jeg skulle sove :lol:

 

Men det er nok også bare mig .. Fortæller nogen mig at filmen er baseret på virkelige hændelser så er jeg meget lettere at skræmme selvom 90% af handlingen er opdigtet :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dirty Dancing... :lun: Hørte lige Hollywood har tænkt sig at genindspille den, så fik jeg lyst til at se den gamle...

 

Og nu overvejer jeg at se enten Tarzan eller Bjørne Brødre, nu hvor kæresten skal se fodbold...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man er til det unaturligt overdrevent bizart og klamme, skal man se "Grotesque"...det er godt nok længe siden jeg så den...men den er MEGA klam...:-D

 

Hvis man er til ægte rå groteske og klamme ting, så skal man bare se "kannibal-massakran" ... Det er en ret gammel film, og jeg forstår stadig ikke hvordan de har lavet tingene så .. overbevisende.)

 

Undtagen selvfølgelig grise-ungen der bliver skudt - Den BLIVER skudt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Hvis man er til ægte rå groteske og klamme ting, så skal man bare se "kannibal-massakran" ... Det er en ret gammel film, og jeg forstår stadig ikke hvordan de har lavet tingene så .. overbevisende.)

 

Undtagen selvfølgelig grise-ungen der bliver skudt - Den BLIVER skudt.

 

 

Er det den der sådan i bedste blair witch stil er filmet med håndholdt kamera i junglen engang i 70erne? Har hørt den blev forbudt til de havde undersøgt om filmoptagelserne var ægte:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Men det er nok også bare mig .. Fortæller nogen mig at filmen er baseret på virkelige hændelser så er jeg meget lettere at skræmme selvom 90% af handlingen er opdigtet :roll:

 

100% desværre. Forskeren har de også opfundet og plantet info på nettet om. Nothing is real. Dykkede ned i det, dengang jeg havde set den, og blev også ret skuffet. Men hvor var det lavet godt det der falske interview.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes nemlig den var RET klam .. Altså The Fourth Kind :blink:

 

Selvom de bruger Milla har de "ægte" filmoptagelser en effekt på mig, og jeg kiggede da lige ud af vinduet en ekstra gang inden jeg skulle sove :lol:

 

Men det er nok også bare mig .. Fortæller nogen mig at filmen er baseret på virkelige hændelser så er jeg meget lettere at skræmme selvom 90% af handlingen er opdigtet :roll:

 

Jeg synes faktisk at den var ret god -og ja har det på samme måde som dig, når der står en film er baseret på virkelige hændelser ell. lignende, så bliver det altså lige lidt mere uhyggeligt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

100% desværre. Forskeren har de også opfundet og plantet info på nettet om. Nothing is real. Dykkede ned i det, dengang jeg havde set den, og blev også ret skuffet. Men hvor var det lavet godt det der falske interview.

 

Nårh ja, der er da en by der hedder Nome :engel: Og så har der også været nogle sager med folk der er forsvundet eller døde på mystisk vis.

 

Men mente nu også bare sådan mere generelt :genert: Ikke kun lige den ene film.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det den der sådan i bedste blair witch stil er filmet med håndholdt kamera i junglen engang i 70erne? Har hørt den blev forbudt til de havde undersøgt om filmoptagelserne var ægte:engel:

 

 

Yup det er den :mrgreen:

 

Faldt over den i Fona til 30kr., og da jeg havde læst at den havde været forbudt pga. barske scener fik den sneget sig ned i kurven :genert:

 

Og .. den skuffede ikke. Der var bare blod blod blod ... Og så lige et par afhuggede lemmer og indtørrede hoveder.

 

Den er virkelig brutal, og ikke en film man ser to gange.

 

Ps. Fandt man ud af om optagelserne var ægte ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Tonks !! Beetlejuice ! Must see !

 

‪Beetlejuice Shake Shake Shake Senora‬‏ - YouTube

 

 

beetlejuice... er bare:syg: synes jeg:genert:.

 

vi saa den gamle superman med christopher reeeeeeves. barndomsminder... det var dog kun i anledning af vores superheltsfan i huset paa nu hele 4 aar. Men blev helt positiv over de charmerende og perfekte skuespillere, som havde talent nok til at faa tilskuer til at folge dette helt urealistiske univers og beskedne speiel effects.christopher_reeve01.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Yup det er den :mrgreen:

 

Faldt over den i Fona til 30kr., og da jeg havde læst at den havde været forbudt pga. barske scener fik den sneget sig ned i kurven :genert:

 

Og .. den skuffede ikke. Der var bare blod blod blod ... Og så lige et par afhuggede lemmer og indtørrede hoveder.

 

Den er virkelig brutal, og ikke en film man ser to gange.

 

Ps. Fandt man ud af om optagelserne var ægte ?

 

 

Den må jeg se...:-D...har kun set klip fra den...hehe...

 

Instruktøren lavede en kontrakt med skuespillerne, hvori der stod de ikke deltage i noget medierelateret det første år efter filmen udkom...men han endte med at være nødt til at afsløre det...

 

The courts believed not only that the four actors portraying the missing film crew were killed for the camera, but that the actress in the impalement scene was actually skewered in such a manner. Deodato claimed that he had not killed the group but of course questions arose as to why the actors were in no other media if they were alive and the deal had to be exposed.

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...