Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så Limitless i går.

 

Vildt fed film og så er det jo bare bonus at hovedpersonen spilles af alt for lækre Bradley Cooper :lun::lun:

 

Ja den er nemlig vildt fed og kan virkelig anbefales, bedste film jeg har set i lang tid :5up:

 

Og ja Bradley Cooper kan vi jo godt lide :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

er imponeret over at du fik set den færdig :lol: jeg nåede max 15 min ind så opgav jeg af ren og skær utålmodighed med et udbrud af "Mit liv er for kort!!!!" :mrgreen:

LOOOOOOOL

 

Sådan havde jeg det også, men nu var popcorn og cola parat og jeg tænkte heletiden at med al den ros filmen havde fået måtte den da snart blive bedre :stupid:

 

Det gjorde den så ikke :gab:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Fik endelig set "the wrestler"....:-D...Mickey Rourke vil altid være totalt yndlings amerikansk skuespiller

 

Mindede mig sgu om nogle af de gode gamle som Bret Hart, Diamond Dallas, Macho Man Randy Savage og Ric Flair...

 

Men det var en god film, hvis man er til den slags...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har genset Liar Liar (Fuld af løgn) med Jim Carrey. Den er stadig sjov

 

Elsker den film, jeg har nok set den hundrede gange og er færdig af grin hver gang! :klap:

 

Den sidste film jeg så var District 9 - den var faktisk god, speciel, men god. :5up:

 

Næste film på programmet er Kongens Tale - den er jeg spændt på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Elsker den film, jeg har nok set den hundrede gange og er færdig af grin hver gang! :klap:

 

Den sidste film jeg så var District 9 - den var faktisk god, speciel, men god. :5up:

 

Næste film på programmet er Kongens Tale - den er jeg spændt på.

 

Kongens Tale er faktisk goood, man (eller i hvert fald jeg :engel: ) tror det ikke, og det er heller ikke fordi der ligefrem sker det helt vilde, men den er altså god alligevel :cool:

Jeg kunne faktisk godt finde på at se den igen, selvom det ellers ikke var en film jeg overhovdet havde tænkt mig at se :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kongens Tale er faktisk goood, man (eller i hvert fald jeg :engel: ) tror det ikke, og det er heller ikke fordi der ligefrem sker det helt vilde, men den er altså god alligevel :cool:

Jeg kunne faktisk godt finde på at se den igen, selvom det ellers ikke var en film jeg overhovdet havde tænkt mig at se :genert:

 

Ih, nu glæder jeg mig endnu mere... altså nu er Colin Firth jo med, det giver pluspoint i sig selv. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...