Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

Jamen det er ikke fordi handlingen er anderledes, man får bare lidt mere baggrund med på nogle af personerne, så historien får lidt mere dybde.

Da jeg så den første gang, syntes jeg filmens eneste svaghed var den tynde handling, så de 8 minutter gør faktisk en overraskende stor forskel.

Der er bl.a. lidt mere i starten, før Jake Sullys afrejse til Pandora, og der er en del om Graces skole og hvorfor forholdet mellem mennesker og de indfødte blev så dårligt. Der er også en flot jagt-scene, hvor de rider på drager og skyder efter en flok kæmpe ko-agtige ting.

 

PS: Opdager lige nu at der faktisk er 16 minutter mere - ved ikke hvor jeg fik de 8 fra :vedikke: Der er noget om den her: Avatar Extended Collector’s Edition DVD & Blu-ray Details [updated] | Screen Rant

 

Okay, det lyder meget interessant! Tak :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst The dogfather

Transporter 2....igen...:-D...eller dvs. jeg er ved at se den nu...:-D

 

Bagefter kommer der eksperimentet...tror den er god...handler om en forsøgsgruppe der bliver delt op i vagter og fanger for penge, og så de er vist ik helt søde ved hinanden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Transporter 2....igen...:-D...eller dvs. jeg er ved at se den nu...:-D

 

Bagefter kommer der eksperimentet...tror den er god...handler om en forsøgsgruppe der bliver delt op i vagter og fanger for penge, og så de er vist ik helt søde ved hinanden...

 

Hov... Det kunne godt lyde som noget man burde se... :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Sjovt. Jeg siger også nam til transporter-filmene, men ikke af samme årsag som dig :P

 

hehe...så må du i gang med et par andre også

 

Death Race

Lock Stock and to smoking barrels

snatch

The expendables

Crank 1+2

 

:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, ham der transporteren er sgu da okay nam!?

 

Han behøvede kun gå en enkelt gang rundt om min seng tror jeg.

 

 

Fordi DUM er et FEDT program!!!

Jamen enten har jeg ikke set de film... Eller også har han bare ikke gjort indtryk :mrgreen:

 

Og ja, det er da meget sjovt engang imellem.. Men der er ikke noget nam-nam deri.. Hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...