Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst The dogfather
Pretty woman... Bliver bare aldrig rigtig træt af den film!

 

Man skulle bare se den baglæns...så hun starter med at være rig og have en rig mand, men ender med at være en luder i rendestenen...yeah...:mrgreen:

 

så en eller anden pisse dårlig film om masseødelæggelsesvåben...

Link til indlæg
Del på andre sites

Man skulle bare se den baglæns...så hun starter med at være rig og have en rig mand, men ender med at være en luder i rendestenen...yeah...:mrgreen:

 

så en eller anden pisse dårlig film om masseødelæggelsesvåben...

Neeej, man ser den jo pga. romantikken! Det er ikke så romantisk at blive skilt og ende som prostitueret :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jeg har lige set tre gode film.

 

Først x-men origins: Wolverine, som egentlig ikke er vildt fantastisk, men jeg er totalt sucker for Hugh Jackman <3 Bagefter Kate og Leopold (hvorefter den filmnøredede del af mig, morerede sig over at de to mandlige hovedskuespillere i begge film var Hugh Jackmn og Liev Schreiber, første som ældre og bagefter som yngre hehe) Og den er jo bare en fantastisk sød film :D

Desuden har jeg lige fået set Abraham Lincholm: Vampire Hunter. Og ja, den var faktisk fed, nok mest fordi at jeg fandt endnu en fyr at savle over... Dominic Cooper der spiller Henry :lun::lun: han minder mig lidt om en anden pivfræk skuespiller... Karl Urban ihhh altså de to :lun: Men udover det så synes jeg filmen var ret mærkelig klippet den sprang meget fra en til en anden scene, men var dejligt at se en vampyrfilm uden glitter :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

"187"...lidt en b-films version af "Dangerous minds" hvor Samuel L. Jackson dræber de kriminelle unge, istedet for at lære dem noget...:mrgreen:...

 

Han udretter ikke rigtigt noget, så man har svært ved at finde ud af om man bør holde med ham eller være imod ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

"187"...lidt en b-films version af "Dangerous minds" hvor Samuel L. Jackson dræber de kriminelle unge, istedet for at lære dem noget...:mrgreen:...

 

Han udretter ikke rigtigt noget, så man har svært ved at finde ud af om man bør holde med ham eller være imod ham.

 

Jeg troede næsten Samuel L. Jackson var garant for en god film - det er han så ikke. Jeg synes, 187 er temmelig elendig ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Jeg troede næsten Samuel L. Jackson var garant for en god film - det er han så ikke. Jeg synes, 187 er temmelig elendig ...

 

Ja han er jo ellers kongen, men 187 er den b-filmste b-film...hehe...

 

Han burde have en eller anden pris for sin rolle i "Django unchained"...han spiller seriøst godt...sådan næsten skræmmende som han spiller sin rolle...da jeg var inde og se den kunne veninden og jeg ikke helt blive enige om hvorvidt det mon var ham, så jeg måtte lige hjem og tjekke nettet bagefter...synes de har gjort et godt stykke arbejde med sminken da...

 

sam-jackson1.jpg?w=630

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Hvor? Nu har jeg kigget tre gange på tv guiden og kan stadig ikke se den... hehe... lidt hjælp, tak..

 

den var på tv2film...hehe....så den stod skam på Tvguide.dk - din personlige guide til alle Danmarks Tv-programmer. :-D

 

 

fandt ud af at filmen er lavet som serie sidenhen, ved dog ikke om det er noget der er værd at se...synes ikke britiske serier plejer at være så fede...

Link til indlæg
Del på andre sites

den var på tv2film...hehe....så den stod skam på Tvguide.dk - din personlige guide til alle Danmarks Tv-programmer. :-D

 

 

fandt ud af at filmen er lavet som serie sidenhen, ved dog ikke om det er noget der er værd at se...synes ikke britiske serier plejer at være så fede...

:stupid: Jeg sidder og kigger på den og tænker "nej, den gør da ej..." Men det er sgu da klart den ikke gør det mere... Måske går jeg bare i seng igen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Har været i biffen og se den nye Les Miserables. Fantastisk smuk og rørende, kan klart anbefales, hvis man er til musicals. Og så er det ekstra bonus at Eddie Redmayne spiller Marius. Mums!

 

Har også set den og skal ind og se den igen i næste uge... jeg elsker historien, og filmen er også bare helt fantastisk, dog var der flere af mine venner der ikke var enige, men det er vel om man er til genren eller ej.

 

Desuden fik jeg endelig set den nye Django Unchanied. Den er da vildt fed, elsker humoren. :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...