Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

Uhhh jeg har set rigtig mange film på det sidste :D Men lige to nye film der er værd at nævne

 

The Purge: virkelig god film, ikke en gyser som jeg troede, men fed thriller.

Now You see me: totalt flot og velspillet film, lidt forudsigelig historie dog.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sønnen og jeg så Hunger Games i går - hold kæft den er ringe! :shock:

 

I sidste uge så vi The Avengers - totalt :5up: over hele linien. Ham Loke er noget af en steg ;-)

Før den, Captain America - so so :vedikke:

 

hunger games er det endnu ikke lykkedes mig at komme igennem. Jeg falder i søvn hver eneste gang jeg prøver. Så jeg er stoppet med at prøve.

 

avengers er rigtig god

Link til indlæg
Del på andre sites

Total åndssvag, så ærgeligt når nu serien startede godt. Fuldstændig ligesom twilight :evil:

 

Ja, men den var knap dog knap så dårlig, synes jeg.

Men måske man fremover skal nøjes med at læse den første eller de to første bøger i en triologi :hmm: :lol:

 

Nå tilbage til filmene ... Jeg skulle forestille at se Hysteria ligenu, men er dårlig til at multitaske, så måske jeg bør slukke computeren :mrgreen: Filmen er faktisk ret go' - har set den før :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

grusomme mig 2 ;)

Måske vi snart skal se nogle film med lidt mere spænding og mening i :sjov:

 

Totalt bedste scene i 1'eren

(De første 7 sekunder får mig til at flække af grin HVER gang :sjov:)

 

 

Jeg har lige set Oblivion. Virkelig en af de bedste film jeg har set længe!

 

Jeg er ellers ikke vild med Tom Cruise, men man kan åbenbart ikke undgå ham. Pudsigt at det altid er ham, der får hovedrollen i de lidt mere seriøse sci-fi film :vedikke:

 

 

Sjovt, den så Casper og jeg igår. Jeg synes den såkalde 'alien-intruder' var hysterisk åndssvag, og så synes jeg at plottet er set før (I Moon).

 

 

Men i aftes så vi Braveheart :hjerte: Og som altid så jeg ca. sådan ud :megaked: mindst to gange i filmen. Men det er helt ok, får jeg fik et gensyn med den skøre Irer :hjerte:

(Han har uden tvivl den fedeste rolle i filmen ... Efter Mel ... Ej, Ireren HAR den fedeste rolle i filmen :lol:)
Link til indlæg
Del på andre sites

Men i aftes så vi Braveheart :hjerte: Og som altid så jeg ca. sådan ud :megaked: mindst to gange i filmen. Men det er helt ok, får jeg fik et gensyn med den skøre Irer :hjerte:

(Han har uden tvivl den fedeste rolle i filmen ... Efter Mel ... Ej, Ireren HAR den fedeste rolle i filmen :lol:)

 

Enig, det er en af de bedste roller i nogen film overhovedet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Enig, det er en af de bedste roller i nogen film overhovedet :5up:

 

Vi sad netop og snakkede om hvad der mon var blevet af ham (skuespilleren), for vi synes da ikke vi havde set ham i noget andet. Så finder man så ud af at han har været med i en række store film og biografhits :oops:

 

Men synes altså heller ikke der er meget lighed mellem skør irer og David O'Hara idag? :vedikke::oops: Men ok .... Braveheart er også ved at være en gammel film :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi sad netop og snakkede om hvad der mon var blevet af ham (skuespilleren), for vi synes da ikke vi havde set ham i noget andet. Så finder man så ud af at han har været med i en række store film og biografhits :oops:

 

Der er faktisk ret mange gode skuespillere, der mest har biroller og faktisk er lidt undervurderede. F.eks. Kim Coates er en af mine favoritter. Det, at man ikke genkender dem fra film til film, siger vel egentlig noget om hvor gode de er.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er faktisk ret mange gode skuespillere, der mest har biroller og faktisk er lidt undervurderede. F.eks. Kim Coates er en af mine favoritter. Det, at man ikke genkender dem fra film til film, siger vel egentlig noget om hvor gode de er.

 

Sandt. Men jeg synes faktisk stadig at David O'Hara har ændret sit udseende meget - om det så er plastik eller alder ved man jo ikke :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sandt. Men jeg synes faktisk stadig at David O'Hara har ændret sit udseende meget - om det så er plastik eller alder ved man jo ikke :lol:

 

Hår og skæg betyder enormt meget. Jeg tror f.eks ikke jeg ville kunne genkende Nicolai Coster-Waldau hvis jeg mødte ham på gaden :vedikke: Men i O'Haras tilfælde er der nok også noget alder og lidt flere kilo inde over ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hår og skæg betyder enormt meget. Jeg tror f.eks ikke jeg ville kunne genkende Nicolai Coster-Waldau hvis jeg mødte ham på gaden :vedikke: Men i O'Haras tilfælde er der nok også noget alder og lidt flere kilo inde over ;-)

 

Lige Nicolai tror jeg måske godt jeg ville kunne kende, men han har også en meget speciel og let genkendelig næse synes jeg :lol:

 

Ja .. Joo det skal de også have lov til de der kendisser, at ældes altså :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man tager sådan en film som De grønne slagtere, synes jeg det er utroligt, at Nikolaj Lie Kaas spiller begge brødre, og når jeg ser andre film med ham, sidder jeg og tænker, at det er vildt at tænke på at det samme person som Eigil :lol:

Og hvis nu det havde været en udenlandsk skuespiller, som ikke var så kendt, så tror jeg ikke, jeg ville have tænkt på, at jeg havde set ham I andre film.

 

 

 

Er der nogle af jer, der har set Cast Away? Jeg så noget af den i går aftes, men lidt on & off, og i dag da den blev genudsendt kørte fjernsynet tilfældigvis, så jeg så noget af den igen, men der er noget, jeg ikke helt forstår.

SPOILER, just in case ikke alle ønsker at kende slutningen, selvom det er en gammel film ;-) - resten skrevet med hvidt:

 

Hvorfor har han den pakke med hjem, da han forlader øen? Har han ikke åbnet den? Hvis jeg var på en øde ø, ville jeg da åbne ALLE pakker for at få alt, hvad der kunne hjælpe mig. Og hvorfor har den pakke reddet hans liv?

 

Spoiler slut :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...