Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg var TV-tosse i går :genert: Så 3 film.

 

Hot Fuzz: engelsk krimi-komedie. Vildt sjov, med et overraskende, bizart plot. Kan anbefales.

Timeline: Med en ung lækker Gerard Butler :slem: God historie, masser af middelalder action.

Sphere: Det undrede mig, at jeg, som ivrig science fiction fan, aldrig havde hørt om denne film med store navne som Dustin Hoffman, Sharon Stone og Samuel L. Jackson. Men den er ikke rigtig værd at høre om :???: Starter godt, men det løber hurtigt ud i sandet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så Captain Phillips i går aftes, den var SÅ god :5up: Jeg tuder normalt ikke til film, men tårerne trillede i slutningen. Tom Hanks gør det virkelig godt!

 

Den ligger klar til mig :5up:

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Cloudy with a chance of meatballs - fin film, når det er en 2'er!

 

En verden udenfor - igenigenigen - fin nok

 

Mænd der hader kvinder - spændende film. Har 2'eren liggende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hesher - endnu en Joseph Gordon-lewitt film :oops: Og ikke en der er værd at se ... Jeg hader dramaer, hvor folk har sååå ondt af sig selv, og dette er en af den slags film. Men blev alligevel nødt til at se den færdig. Så lidt fangede den mig alligevel på en eller anden måde, selvom jeg syntes, den var røvirriterende :lol:

 

Nu har jeg bare SÅ meget lyst til at se Inception, fordi jeg ved at det er en god film, og hvor han ikke er så usympatisk som han var i Hesher :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...