Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

Har ikke set ham i Alice in Wonderland, nej. Og jeps har set 4'eren:-D

 

Du skal bare se den! Han er så nuttet :I♥ 4'eren er rigtig god, men savner lidt de gamle, så 1'eren i sidste weeken :D

 

Du har vælg set Edward Saksehånd?? Der er han altså ogs' virkelig nuttet :D♥♥♥

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mjaah så er den menneskelig udgave altså mere i min smag:engel::mrgreen:

 

Men lidt ærgeligt Buzz'eren er sort/grå, ellers kunne du lige have lavet en Jack Sparrow selv:mrgreen::klap:

Jeg er også mest til den menneskelige xD Ingen så Capt. Sparriw :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Købte Super 8 den anden dag. J.J. Abrams fangede mig med Cloverfield, så har ventet længe, og spændt på Super 8, hvor Spielberg også har været med som producer. Filmen i sig selv skulle være en hyldest til Spielberg, og man kan vel sige det måske er en lidt modernet E.T. med lidt andet Spielberg "flow" over det. Ellers en rigtig god film.

 

http://www.imdb.com/title/tt1650062/

 

- Mozart :hundifart:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan ikke huske hvad den hedder, men den gik på dr2 den anden aften.. Det foregik under anden verdenskrig, hvor man fulgte nogle modstandsfolk eller sådan noget, der besluttede sig for at slå en masse nazister ihjel og skære hagekors i panden på dem, de lod overleve.

Nogen bud?

 

Den var typisk amerikansk og røvkedelig :gab:

 

Var det ikke Inglorious bastards? Den med Brad Pitt? Jeg gider ikke krigsfilm, men overvejede at se den, fordi det var med ham :cool: Droppede det dog igen, fordi det er en Tarantino-film, og hans film er normalt ikke min smag ...

Link til indlæg
Del på andre sites

mamma mia. dårligste film jeg NOGENSINDE har set. den var så pinlig så tit, at jeg måtte sidde og holde mig for øjnene. måtte selvfølgelig lige se den færdig alligevel :roll:

 

SÅ dårlig. Jeg havde den også kørende, men var på nettet imens, for kunne ikke holde ud at vie hele min opmærksomhed til den. HvorFOR skulle Meryl Streep have hovedrollen, når hun ikke kan synge?

Link til indlæg
Del på andre sites

SÅ dårlig. Jeg havde den også kørende, men var på nettet imens, for kunne ikke holde ud at vie hele min opmærksomhed til den. HvorFOR skulle Meryl Streep have hovedrollen, når hun ikke kan synge?

 

og når hun bare er helt vildt pinlig og utroværdig som sådan en sprællende, lalleglad idiot? i det hele taget blev der sprællet og hvinet ALT for meget i den film, den går måske på det ny teater, men på tv-skærmen bliver det bare helt vildt .... sært. og colin firth synger altså også pænt dårligt. stakkels os :ae: troede juledagene var årets tv-højdepunkt?!

Link til indlæg
Del på andre sites

og når hun bare er helt vildt pinlig og utroværdig som sådan en sprællende, lalleglad idiot? i det hele taget blev der sprællet og hvinet ALT for meget i den film, den går måske på det ny teater, men på tv-skærmen bliver det bare helt vildt .... sært. og colin firth synger altså også pænt dårligt. stakkels os :ae: troede juledagene var årets tv-højdepunkt?!

 

så er det godt der kommer sound of music kl 13.30 :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...