Hop til indhold

December hunde


Lonny
 Share

Recommended Posts

  • Svar 203
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvis billederne bliver for lyse, så underbelyser man og for mørke, så overbelyser man.

 

Der er sådan en -/+ knap, den bruges til dette

 

Så langt er jeg med, troede du "under-overbelyste", altså en eller anden sær blanding af at underbelyse eller overbelyse :blink:

Men vil det så sige, at du tager billederne f.eks. for mørke med vilje, og så overbelyser bagefter, eller hvordan? og undskyld alle spørgsmålene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så langt er jeg med, troede du "under-overbelyste", altså en eller anden sær blanding af at underbelyse eller overbelyse :blink:

Men vil det så sige, at du tager billederne f.eks. for mørke med vilje, og så overbelyser bagefter, eller hvordan? og undskyld alle spørgsmålene.

 

Jeg prøver så vidt muligt at få et korrekt eksponeret billede første gang, så tager gerne et par prøveskud og stiller ind derefter, igår var det dog ikke nemt på grund af skiftende lys, så der blev stillet en del ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

er helt vild med fuglebilledet :hjerte: tillod mig lige at lysne det lidt :genert:

 

[ATTACH]37470[/ATTACH]

 

Tak - nu er sneen jo hvid som den skal være/er:klap:! Hvordan gør du det? En hel del af mine billeder bliver meget mørke og når jeg prøver at ændre på dem i mit billedeprogram (Photo Plus tror jeg det hedder) så bliver de bare grynede i stedet....

Redigeret af Sammy
ups en lille tastefejl..... du/den....
Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er blevet helt hooked på videoer :banan:

 

 

Haha, hvor er han sød i den første video :mrgreen: Og sikke en flotter fyr som nu kan lette ben OG sparke bagud.. Jeg har faktisk også taget en par videoer af Duffy og mine forældres hund, men har ikke lige taget mig sammen til at oploade dem endnu :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, hvor er han sød i den første video :mrgreen: Og sikke en flotter fyr som nu kan lette ben OG sparke bagud.. Jeg har faktisk også taget en par videoer af Duffy og mine forældres hund, men har ikke lige taget mig sammen til at oploade dem endnu :engel:

 

dem vil jeg ellers gerne se! og halfdan begyndte faktisk på det der skrabemani allerede da han var en lillebitte hvalp, det er en lidt noller vane, men han ser så kær og selvtilfreds ud, at jeg synes han skal have lov :hjerte:

 

Plejer du ikke at sige, at Halfdan ikke er så kvik? Han kan da ellers både ryste på hovedet, bakke og bukke. :klap:

 

han er kvik nok, han er bare ret kold i røven over for mine opdragelsesforslag :lol: - der er stort set ikke grænser for hans opfindsomhed, når bare ikke jeg kommer og er en belastende type, der vil bestemme hvor og hvornår :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så lidt af tøserne alene

 

Lea'en

 

DSC_0042.JPG

 

DSC_0043.JPG

 

DSC_0047.JPG

 

DSC_0111.JPG

 

Jeg ta'r diiiiig....

 

DSC_0061.JPG

 

DSC_0115.JPG

 

Hvad har du Lea?

 

DSC_0081.JPG

 

DSC_0098.JPG

 

DSC_0162.JPG

 

Goofy...

 

DSC_0163.JPG

 

lidt flov over de sære udtryk...

 

DSC_0164.JPG

 

Lynhurtigt rundt som en ninja...

 

DSC_0093.JPG

 

Rådyr-rumpen har lidt svært ved at følge med

 

DSC_0095.JPG

 

DSC_0189.JPG

 

DSC_0190.JPG

 

DSC_0191.JPG

 

DSC_0192.JPG

 

Gammelnok :hjerte:

 

DSC_0122.JPG

 

Villy

 

DSC_0152.JPG

 

DSC_0235.JPG

 

Tysk korthår?

 

DSC_0128.JPG

 

DSC_0145.JPG

 

DSC_0159.JPG

 

Muuuuus!

 

DSC_0170.JPG

 

Vilya har tilsyneladende begravet Lea :blink:

 

DSC_0240.JPG

 

Godt nytår!

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak - nu er sneen jo hvid som du skal være/er:klap:! Hvordan gør du det? En hel del af mine billeder bliver meget mørke og når jeg prøver at ændre på dem i mit billedeprogram (Photo Plus tror jeg det hedder) så bliver de bare grynede i stedet....

 

Sneen snyder kameraet, så ofte så bliver snebilleder ret mørke desværre...

 

Jeg er ikke noget haj til billede-redigering, men det lille program der følger med når man køber sin mac (iPhoto), har nogle meget enkle redigeringsting man kan lege med, så man kan lave lidt ekstra lys på billederne :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard
Lidt nytårsbilleder af Lillen og hans tøser på tur i dag

Nårh hvor de altså søde sammen, når de for lov at lege. Alle 3 ser ud til at være i himlen både fysisk og psykisk:lun: SÅ hyggeligt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard

Tjalfe må ikke få kransekage - og dét er altså meeeeget hårdt at lade som om krnsekagen ikke ligger på kanten af bordet og ønsker at blive spist af en golden retriever.... hihi

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...