Gæst Sigurd Skrevet December 21, 2010 Rapporter Share Skrevet December 21, 2010 I en anden tråd påstår en debatør, at de fleste hundeejere og/eller hundeelskere har prøvet at blive bidt. Mon det virkelig er sandt ? Selv er jeg aldrig blevet bidt, når man lige ser bort fra situationen med en meget lille godbid og en meget ivrig hund, men der har da aldrig været "hul i mig" I andre situationer har jeg måske skullet tænke over hvordan jeg fik gennemført ting, som var ubehagelige for hunden. Men det har da altid været muligt uden nogen form for bid eller markeringer. Så det undrer mig meget, hvis det er almindeligt, at man som hundejer har prøvet, at blive bidt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Jeg er blevet bidt. Kom som ung gående op ad en meget lang indkørsel sammen med 2 veninder. Deres 2 hunde (gravhund og sct. bernardshund) kom imod os imøde - gravhunden syntes så den skulle tage en bid af mit ben - og jeg kiggede ikke, rørte den ikke osv. Så jo jeg er blevet umotiveret bidt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Jeg er blevet bidt, når jeg har skilt sure hunde ad - men det har jo været selvforskyldt..... Derudover er jeg blevet bidt én gang i skinnebenet af en løs hund, jeg ville holde væk fra min egen - det lykkedes så, men kostede en stivkrampevaccine Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Jeps, jeg er blevet bidt. Selvforskyldt.. Som stor teenager kom jeg gående på et fortov, en dame kom gående med sin hund, jeg hoppede ned fra fortovet og det forskrækkede hunden, der nappede mig i bagdelen:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 En enkelt gang er det blevet til, men det er jo hvad der sker når man stikker fingrene ned imellem to hunde der mundhugges. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Jeg er blevet bidt to gange. Den ene gang 100% selvforskyldt, og den anden lidt effy.. Begge gange af andres hunde, og jeg var barn i begge tilfælde. Den ene var min nabos hund. Jeg forsøgte at give den et kram, men det var den ikke med på, så det sagde haps i mit øre.. lidt blod, men intet alvorligt. Den anden var min venindes gravhund da vi var børn. Jeg kan ikke huske anledningen, andet end at vi luftede den (og at vi var ALT ALT for meget alene med den hund). Den bed mig i hånden og det gjorde skideondt og blødte lidt, men jeg lovede veninden ikke at sige noget, for hvis hunden bed igen, ville hun aflive den.. Basse har aldrig bidt-bidt mig. Men hun har tit fået forkert fat i et eller andet, hvilket har kostet mig et hul eller en blå negl.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Jeg er aldrig blevet bidt, men har så heller haft den store omgang med hunde endnu. Det værste jeg har oplevet, var en markering fra en meget snotforvirret hvalp i noget, der mest af alt mindede om en tvangshandling (min egen)... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Aldrig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Altså, i uheld eller hvor hunden har sagt kraftigt fra? I uheld, tonsvis af gange. Men tror faktisk ikke jeg er blevet bidt hvor der var blod, altså hvor det har været en skrid-kommentar fra hunden :hmm: Arh det virker nu lidt besynderligt.. teoretisk set burde jeg være blevet bidt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Aldrig Blærerøv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillefod Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Alt efter definationen af "bid" er jeg blevet bidt et par gange eller nogle 1000.. Måske du skal definere hvad du mener med "bid" :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Jeg er blevet bidt af en collie. Den fandt ud af, at jeg havde godbidder i lommen, men var for langsom til at få dem afleveret. Klap sagde det så. De to vi havde før Simba har bidt mig som unghunde, når vi legede vildt. Simba havde en mani med at bide mig hårdt i næsen (blod und alles), da han var hvalp, men ok, nu har jeg ikke verdens mindste næste, så hvem kan fortænke dyret i at synes det var sjovt. Så altså 1 gang uforskyldt (synes jeg selv) og tre gange i lege eller fordi hunden var hvalp, så det var vel selvforskyldt. Det kan jo godt gå lidt heftigt for sig af og til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 næh og har da været omkring hunde de sidste 20 år. Der bliver højest hapset lidt i fingrene når jeg er for langsom til at slippe godbidderne :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Blærerøv. Sorry Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Jeg er blevet bidt nogle gange ifm mit arbejde, det er min kæreste også. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 markeret i hånden fordi jeg kælede en rotte hvor den havde fået et stik :stupid: var 12 år gammel og ved at s.... i bukserne af skræk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Er blevet bidt af min egen hund, en monster hidsig rottweiler, der var tændt af på at se sig selv i tv, hvor ungerne så hjemmevideo, jeg holdt den i halsbåndet og bukkede hovedet ned til den og sagde rolig nu tøsen, og hunden bed mig så i kinden, det kostede en tur på skadestuen, hvor jeg blev lappet sammen og fik penicilin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Hov, jeg har forresten glemt en lille episode hvor jeg sad på gulvet og drillede Thailo ved at gemme en tøjbamse bag min ryg, liiiige når han var ved at sætte tænderne i den. Tilsidst blev det åbenbart for meget for ham, han sendte mig et blik og satte derefter tænderne lige i den ene pat. ...... og den "leg" har vi ikke leget siden..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Hov, jeg har forresten glemt en lille episode hvor jeg sad på gulvet og drillede Thailo ved at gemme en tøjbamse bag min ryg, liiiige når han var ved at sætte tænderne i den. Tilsidst blev det åbenbart for meget for ham, han sendte mig et blik og satte derefter tænderne lige i den ene pat. ...... og den "leg" har vi ikke leget siden..... Un'kyld altså ......men jeg fik da lige mit godnat gab i den gale hals .....så lige det hele for mig som en lille film Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Blev som barn bidt af naboens hidsige schapendoes - den gik altid amok, når man gik forbi lågen. En dag slap de den ud af bilen og den fløj hen og bed mig i benet. Det blødte og jeg måtte på skadestuen. Som voksen gik jeg forbi en lab-bl til træning - og den hoppede frem. Fik revet hul i min jakke og jeg fik et blåt mærke ved håndleddet (tror jeg tog armen beskyttende op) - havde masser af tøj på så der gik ikke hul denne gang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Bamse bed mig i søvne, fordi jeg fik sparket lidt til ham mens jeg sov og han drømte tilsyneladende et aller andet hvor han ikke lige synes at jeg skulle bevæge mig - AUUU!! Vores gamle hysteriske gravhund har også bidt mig da jeg var lille, fordi jeg ikke helt forstod princippet i ikke at tage hundens gnaveben fra kurven :stupid: Selvom man skulle tro, at en 9 årig pige ville fatte beskeden bare én af de 1.000 gange mine forældre havde fortalt mig det Men ellers ikke noget alvorligt eller noget der krævede skadestue besøg - Så tror det hjalp at min pølsehund opdragede lidt på mig, for efter den episode lærte jeg at holde snitterne fra hunde der ikke gad snakke og fra deres ting. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Jeg blev som barn bidt af genboens lab. Den kom farende og satte tænderne i nakken på min hund, og jeg forsøgte at gå imellem. Jeg fik også beskyttet min hund men fik selv nogle heftige bid. Jeg var en tur på skadestuen og blev syet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Raenil Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 (rettet) Jeg blev bidt af naboens hund da jeg trængte den op i en krog. Dengang forstod jeg ingenting - i dag er jeg heldigvis blevet klogere. Jeg har vel været 6-7 år dengang. Redigeret December 21, 2010 af Raenil Alder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Jeg er blevet bidt af en papillon, fordi jeg ville ae den...blev selvfølgelig pissesur, og det var der vist flere herinde som opdagede.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Tjo nogle gang erdet vel sket. MEN det har Alle gangene været MIN skyld jeg blev bidt. Den ene gang hvor det var ved at gå rigtig galt var en gang min første DdB var ved at blive overfaldet af en stor han Malemut. Bogstavelig talt kastede jeg mig ind mellem hundene. Det resulterede i en flækket overlæbe og et par gode tand huller under hagen:lol: Jeg fik dog min vilje...Ingen af hundene kom til skade eller blev bidt!!:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts