Hop til indhold

I dag skal whippet-mor føde !

Gæst FrøkenWhipsy
 Share

Recommended Posts

Gæst FrøkenWhipsy

:banan:

I dag d. 8 januar 2011 er smukke Xploring New Years Wild And Wicked sat til at skulle føde! Jeg er skrevet op til en han-hvalp hos hende og glæder mig helt ustyrligt til at høre om der kommer en lille en til mig :lun:

Hun er endnu ikke gået i gang med at føde. Uh...mon ikke jeg ender med at tjekke hotmail/ opdrætters hjemmeside et par gange i løbet af dagen ?!

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 112
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Uh! Det er så spændende at følge med i!:klap:

Men der kan jo godt gå lidt dage endnu inden hun har født:rolleyes:

Skriv endelig når du har hørt nyt! hvilke farver hvalpene har fået og om der er hanhvalpe i kuldet (som der jo selvfølgelig er:blink:), og hvilken farve din har!:mrgreen:

Elsker whippet's farver.. Er dog ikke så vild med de tigerstribede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Uh! Det er så spændende at følge med i!:klap:

Men der kan jo godt gå lidt dage endnu inden hun har født:rolleyes:

Skriv endelig når du har hørt nyt! hvilke farver hvalpene har fået og om der er hanhvalpe i kuldet (som der jo selvfølgelig er:blink:), og hvilken farve din har!:mrgreen:

Elsker whippet's farver.. Er dog ikke så vild med de tigerstribede.

Begge forældre (og vidst også bedsteforældre og deres forældre) er tigerstribede så mon ikke også hvalpene bliver det ? Jeg har egentlig ingen præferencer med farve til hvalpen da jeg synes de alle er charmerende på hver deres måde. Og selvfølgelig synes man alligevel at ens egen er den ALLER smukkeste.

Jeg er dog helt vild med farens farver - han er sådan lidt lys i det men med striber.

Link til indlæg
Del på andre sites

Begge forældre (og vidst også bedsteforældre og deres forældre) er tigerstribede så mon ikke også hvalpene bliver det ? Jeg har egentlig ingen præferencer med farve til hvalpen da jeg synes de alle er charmerende på hver deres måde. Og selvfølgelig synes man alligevel at ens egen er den ALLER smukkeste.

Jeg er dog helt vild med farens farver - han er sådan lidt lys i det men med striber.

Han er godt nok også flot:lun:. Det er de mørke tigerstribede, jeg ikke er så vild med. Men ved egentlig ikke helt om den farve også er udpræget ved Whippets.

Jeg er helt vild med cremefarvede, sorte og plettede Whippets:lun: -Kan også godt lide whippets med tigerstribede pletter:lun::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
opdater os !!! :ivrig:

De må da være kommet nu, de små ??

Ingen små vapser endnu :vedikke:

Opdrætter er rigtig flink til at sende mails så er sikker på hun skriver så snart der sker noget.

Ihhh... jeg er utålmodig altså !

Er gået i gang med at sy en snuggle sac til vapsen her imens jeg venter.

...Æv - så er jeg allerede færdig med snuggle sac'en...må finde på noget andet at give mig til !!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er bare lidt som om at det ikke er ligeså sjovt som en vaps :hmm:

klart! håber du snart får spændende nyheder :lun: bor de langt væk fra dig?

vi er ligeså lige blevet skrevet op til en hvalp (men har ikke besøgt dem endnu), tror det er et ret genialt kuld, men har ikke engang dato på hvornår de planlægger parringen :shock: det lyder som aaalt for meget ventetid :skraek:

de er drægtige i 60-63 dage, ikke?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
klart! håber du snart får spændende nyheder :lun: bor de langt væk fra dig?

vi er ligeså lige blevet skrevet op til en hvalp (men har ikke besøgt dem endnu), tror det er et ret genialt kuld, men har ikke engang dato på hvornår de planlægger parringen :shock: det lyder som aaalt for meget ventetid :skraek:

de er drægtige i 60-63 dage, ikke?

NÆÆH - en sammy mere ? Vidste slet ikke i skulle ha' en mere :klap:

Hvad for et kuld er i skrevet op til?

Drægtigheden er vidst 63 dage. Whippetmor blev parret d. 7 og 8 november...så det er da ved at være op over !

Ih ! Hader ventetid! :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Bare vent - om ikke længe vil du måske synes at en tøj-drage alligevel var at foretrække... :slem: :mrgreen:

Jeg vil osse ha' en snuggle sac - til mig selv!!! Ser sååå hyggeligt ud! :klap:

Så kommer den bare i snuggle sac'en med en knude om indtil den opfører sig pænt igen :drille:

(Jeg er sikker på at Cæsar Milan ville synes det er en fremragende opdraglesesmetode :slem:)

Jamen i gang med at sy en snuggle til dig selv så Korvis. Jeg tror nu også at det ville være ret så hyggeligt at putte i sådan en!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen små vapser endnu :vedikke:

Opdrætter er rigtig flink til at sende mails så er sikker på hun skriver så snart der sker noget.

Ihhh... jeg er utålmodig altså !

Er gået i gang med at sy en snuggle sac til vapsen her imens jeg venter.

...Æv - så er jeg allerede færdig med snuggle sac'en...må finde på noget andet at give mig til !!

åårh hvor er det noget mega kært stof :hjerte::lun::hjerte: Forkælede lille vaps :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

NÆÆH - en sammy mere ? Vidste slet ikke i skulle ha' en mere :klap:

Hvad for et kuld er i skrevet op til?

Drægtigheden er vidst 63 dage. Whippetmor blev parret d. 7 og 8 november...så det er da ved at være op over !

Ih ! Hader ventetid! :damn:

johow, en er slet ikke nok :lun: det er kennel m a m u s k a

men der står ikke noget endnu, fik bare et tip :engel:

spændende! men mon ikke din hvalpemor beslutter sig for at føde sent om aftenen, gør de ikke altid det? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kommer den bare i snuggle sac'en med en knude om indtil den opfører sig pænt igen :drille:

(Jeg er sikker på at Cæsar Milan ville synes det er en fremragende opdraglesesmetode :slem:)

:sjov: :sjov: :5up:

Jamen i gang med at sy en snuggle til dig selv så Korvis. Jeg tror nu også at det ville være ret så hyggeligt at putte i sådan en!

Ååårh, du gi'r mig idéer... :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
åårh hvor er det noget mega kært stof :hjerte::lun::hjerte: Forkælede lille vaps :lun:

Det er fra IKEA til den sølle pris af 39 kr pr. meter.

Skal vidst afsted igen og købe noget mere så jeg kan lave en stor hundepude af det os' - bare i en anden version. Har nemlig set mig lidt lun på det hersens stof

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
johow, en er slet ikke nok :lun: det er kennel m a m u s k a

men der står ikke noget endnu, fik bare et tip :engel:

spændende! men mon ikke din hvalpemor beslutter sig for at føde sent om aftenen, gør de ikke altid det? :blink:

Uh spændende med en lille samojede mere!! Har lige kigget på mamuska's hjemmeside - sikke nogle lækre hunde!

Bare vapsemor snart beslutter sig for at føde. Jeg har allerede katastrofe-tanker om at der går noget galt, ikke er nogle hvalpe osv!:stupid:

Så hvis bare hun går i gang sent i aften er det helt fint med mig!

Link til indlæg
Del på andre sites