Hop til indhold

Fredericia DKK Int. Udst. 12. +13. februar?


Recommended Posts

Gæst Miss_menelli
:mrgreen:

 

ja mødte heller ikke så mange Hf'er :engel:

 

Koda fik Excellent med CK 2 vinder i åben klasse og 5 bedste han :mrgreen:

 

Alt i alt tilfreds den smukkeste hund måtte vinde og jeg kom hjem med den mest elskværdige i mine øjne :hjerte: og han er stadig ren :banan: har bestukket dem alle 3 et ben så han er måske ren i morgen også :mrgreen:

 

Kaos er dødtræt var en hård da for ham han tog alt meget meget pænt meget afslappet må man sige :mrgreen:

 

Det var dælme også en lækker skønhed der blev nr. 1 i åben klasse- Så det var i det mindste en rigtig lækker hund, hvor man nogle gange virkelig, virkelig undres :vedikke:

Selvom min søs var noget utilfreds med at Koda ikke vandt.

 

Hun var klar til at gå hjem og tage ham under armen :mrgreen::lun:

Kunne nu heller ikke være uenig med hende :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 201
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gizmo gik det også fint med :-D

Han sik SL (særdeles lovende - højeste prædikat i klassen, hvalp) og blev nr. 2 i klassen.

 

Han opførte sig begge dage rigtig fint og fornuftigt, dog synes han at jeg var noget belastende da jeg insisterede på at prøve at nyt dækken på ham, samt sele (men det passede super og der blev shoppet).

 

Han var noget brugt sidst på formiddagen i dag, så vi valgte at køre hjem... Da vi så kom hjem valgte jeg lige at lade ham komme et hurtigt smut i skoven så han lige kunne få strukket benene og tisset lidt af, inden det hed sofahygge...

Vi mødte så en anden vizsla i skoven, og de skulle selvfølgelig lige lege lidt, og Gizmo det fjolledyr vælger så at snuble og halter nu lidt på forbenet :stupid: Men det er nok snart ovre, han trænger nok også bare til en god nats søvn og en rolig dag i morgen (jaaa right, hvis jeg kender ham, så er han fyr og flamme igen i morgen, og ikke til at mærke på at han har været afsted hele weekenden :roll::lol:)

 

Og så blev han total forelsket i Liva ;-)

 

Dem jeg fik mødt, hilst på, snakket med, og som Gizmo fik charmet sig ind på, hoppet op af, slikket i hovedet, osv.:

 

JeanetteH + Luna, Dorte + Liva, Fox + FoxMand, Nazak + Mand, A9, Freudika, Inkognito + Jessie, Rams, Skipper-Odense, Eyecatcher, MK101, Aslan + AslanMand, Freya3010

og så overnattede vi hos og havde følgeskab af Tanten :blink: :kys:

 

Tak for lift hjem:-D Tror det var meget godt for Luna at vi kørte hjem der.. Hun har sovet mere eller mindre lige siden:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gizmo gik det også fint med :-D

Han sik SL (særdeles lovende - højeste prædikat i klassen, hvalp) og blev nr. 2 i klassen.

 

Han opførte sig begge dage rigtig fint og fornuftigt, dog synes han at jeg var noget belastende da jeg insisterede på at prøve at nyt dækken på ham, samt sele (men det passede super og der blev shoppet).

 

Han var noget brugt sidst på formiddagen i dag, så vi valgte at køre hjem... Da vi så kom hjem valgte jeg lige at lade ham komme et hurtigt smut i skoven så han lige kunne få strukket benene og tisset lidt af, inden det hed sofahygge...

Vi mødte så en anden vizsla i skoven, og de skulle selvfølgelig lige lege lidt, og Gizmo det fjolledyr vælger så at snuble og halter nu lidt på forbenet :stupid: Men det er nok snart ovre, han trænger nok også bare til en god nats søvn og en rolig dag i morgen (jaaa right, hvis jeg kender ham, så er han fyr og flamme igen i morgen, og ikke til at mærke på at han har været afsted hele weekenden :roll::lol:)

 

Og så blev han total forelsket i Liva ;-)

 

Dem jeg fik mødt, hilst på, snakket med, og som Gizmo fik charmet sig ind på, hoppet op af, slikket i hovedet, osv.:

 

JeanetteH + Luna, Dorte + Liva, Fox + FoxMand, Nazak + Mand, A9, Freudika, Inkognito + Jessie, Rams, Skipper-Odense, Eyecatcher, MK101, Aslan + AslanMand, Freya3010

og så overnattede vi hos og havde følgeskab af Tanten :blink: :kys:

 

Følelsen var (lidt) gengældt - også selvom hun indimellem lige blev nødt til at fortælle ham hvor man opfører sig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Ingen mødte mig :-(

 

Men det gik godt med tøserne...

 

Willa blev 3.vinder i sin klasse - se lige hvor voksen hun ser ud, min lille pige...

169048_10150094984474831_706379830_5923354_8100101_n.jpg

 

Svea blev 2. vinder med CK :)

 

Vi mødte jer godt nok ikke - men vi så jer.

 

Min søs har en eller anden evne til at spotte HF hunde og nåååååeeeede hele vejen hen til ringen, hvor i sted ved siden af - mens hun pegede på Willa :mrgreen:

 

Fandt så først ud af at det var Willa senere, da jeg fik gransket kataloget - Kunne nemmerlig huske tavlenavnet var noget med royal gold - Og spørg mig ikke hvorfor jeg kunne huske det :vedikke::oops:

 

Men nøj, hvor er hun bare endnu mere dejlig live, end på billeder :lun:

 

Og tillykke med resultaterne!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu kunne jeg jo godt have helt vildt dårlig humor og sige

"du er jo også kun et SMUT derfra"

Men det gør jeg ikke :genert::mrgreen:

 

Hehe, det har jeg også kun lige hørt sådan ca. en million gange før :blink::stupid::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi mødte jer godt nok ikke - men vi så jer.

 

Min søs har en eller anden evne til at spotte HF hunde og nåååååeeeede hele vejen hen til ringen, hvor i sted ved siden af - mens hun pegede på Willa :mrgreen:

 

Fandt så først ud af at det var Willa senere, da jeg fik gransket kataloget - Kunne nemmerlig huske tavlenavnet var noget med royal gold - Og spørg mig ikke hvorfor jeg kunne huske det :vedikke::oops:

 

Men nøj, hvor er hun bare endnu mere dejlig live, end på billeder :lun:

 

Og tillykke med resultaterne!!

 

Eihj! I skulle da bare være kommet forbi!! Godt husket forøvrigt! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen mødte mig :-(

 

Men det gik godt med tøserne...

 

Willa blev 3.vinder i sin klasse - se lige hvor voksen hun ser ud, min lille pige...

169048_10150094984474831_706379830_5923354_8100101_n.jpg

 

Svea blev 2. vinder med CK :)

 

Jeg så dig da - og vinkede til dig og alting :mrgreen: godt nok mens du var i ringen med Svea - så jer blive placeret!

 

Tillykke med de fine resultater :klap::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Af uforklarlige årsager ligger Vilya og prutter - virkeligt ildelugtende prutter - ved siden af mig i sofaen :vedikke::vedikke::vedikke: Forstår det virkelig ikke!

 

:lol: det forstår jeg godt :lol::lol: hun har spist for mange fisk ved Oliverstanden - :hmm:tror det er første gang jeg har sagt nej til smukke Villibilli :hjerte: og tror hun på det tidspunkt syntes jeg var lidt dum :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Eihj! I skulle da bare være kommet forbi!! Godt husket forøvrigt! :klap:

 

Opdagede jo først senere, at det var jer :oops:

 

Tænkte godt nok, at det kunne være jer pga. hendes aftegn - Men så hev min søster mig i en anden retning, med den der nååååååeeeehhhh... lyd igen :engel::mrgreen:

 

Men undre mig også over, at jeg lige husker det navn :vedikke:

 

Det burde forresten være et krav til alle HF'ere der udstiller, at de lige notere hundens tavlenavn inden de smutter på udstilling - Så er der større chance for at rende i folk, når man kan finde hunde og ejere ud fra nummer og navn i kataloget :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Opdagede jo først senere, at det var jer :oops:

 

Tænkte godt nok, at det kunne være jer pga. hendes aftegn - Men så hev min søster mig i en anden retning, med den der nååååååeeeehhhh... lyd igen :engel::mrgreen:

 

Men undre mig også over, at jeg lige husker det navn :vedikke:

 

Det burde forresten være et krav til alle HF'ere der udstiller, at de lige notere hundens tavlenavn inden de smutter på udstilling - Så er der større chance for at rende i folk, når man kan finde hunde og ejere ud fra nummer og navn i kataloget :engel:

 

OG at alle HF'ere, udstillere som på-kiggere, udstyrer sig med et stort HF-skilt!!! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min far og jeg var også til udstilligen, vi sad lidt ved labrador ringen, mest ved bearded collie ringen, og så lidt hist og pist.

Så faktisk en masse fra HF, men var alt for genert til at gå hen og sige hej :-)

Men jeg mødte FOX, og fik en dejlig krammer af hende. Ellers så så jeg Freud (tror nok jeg holdte døren for hende i indgangen) Dorte, Jeanette, SSM + påhæng. Gizmo + Gizmos mor, Stjernetosse, Hende der ejer Kaos (kan ikke lige huske hvad hun hedder) og Skipper-mor. Så tror jeg ikke der var flere.

 

Men vi havde en hyggelig dag, og fik set på en masse bearded collier, og næsten 100 på at det skal være vores næste race.

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Af uforklarlige årsager ligger Vilya og prutter - virkeligt ildelugtende prutter - ved siden af mig i sofaen :vedikke::vedikke::vedikke: Forstår det virkelig ikke!

 

Mon hun lavede samme nummer som Liva ved Olivers standen.

 

Først tømte Liva skålen med duck coins, fortsatte med 3 beef bites og afsluttede med en skål selected fish - der var fest syntes hun :banan:

 

Hvis man så lægger alle de forskellige guffer man kan få tigget sig til på sådan en weekend, så har man en hund med luft i maven + noget tynd mave.

Link til indlæg
Del på andre sites

Var der nogen herindefra, som købte et katalog i weekenden - og som kan fortælle mig hvad den hanhvalp som vi stillede imod hedder og stambogsnavn???

 

Gruppe 7

Korthåret Vizsla

Hvalpeklasse Hanner

 

Gizmo hedder Valiantgizmo ;-)

 

Det er opdrætter der spørger :blink:

 

Han hedder Eske og er opdrættet af Jesper Bay Nielsen.

 

Han er født den 4/8-2010.

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: du mødte da ihvertfald mig - og Anne så helt forfærdet ud, da jeg "sneg" mig ind bag på hende og spurgte om jeg skulle stjæle Kaos :lun: - tror altså ikke hun kunne genkende mig, for hun så helt forfærdet ud :lol:

 

Vi er lige kommet hjem, så kameraet er ikke tømt endnu.

 

Men nogle af de H-F´ere jeg har mødt idag: Freudika, Jeanette, Dorte, Skipper-Odense (undskyld :oops:), Inkognito, BlackGSD, Linda, Aussipower, Bantus + far, Splinten mor og Mig, Lillefod og A9 og så dem jeg så har glemt :genert: er lidt træt nu :blink:

 

Haha ville jeg gerne ha set :mrgreen:

¨

Hun nævnte ikke noget så hun har sikkert tænk du var en skør kegle :mrgreen::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...