Gæst MirnaP Skrevet Januar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2011 Hej! Vi er en gruppe unge på HTX som gerne vil lave et produkt som renser hundens poter fra skidt og snavs når den kommer ind med beskidte poter (: Jeg håber i gider at besvare vores spørgeskema det ville betyde rigtig meget for os (: Her er linket til spørgeskemaet: https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dFloWTRQTzA1VHF2WEsyZ2hGa1NNV0E6MQ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Besvaret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Jeg har svaret:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Har også svaret! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Så er der svaret, men i mit tilfælde er det nu ikke poterne der er værst, det er alt det der sidder i pelsen, poterne er hurtigt tørret af på hundene. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Hej! Vi er en gruppe unge på HTX som gerne vil lave et produkt som renser hundens poter fra skidt og snavs når den kommer ind med beskidte poter (: Jeg håber i gider at besvare vores spørgeskema det ville betyde rigtig meget for os (: Her er linket til spørgeskemaet: https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dFloWTRQTzA1VHF2WEsyZ2hGa1NNV0E6MQ Jeg kan ikke få linket til at virke ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Jeg kan ikke få linket til at virke ? Jo jeg kan Og har svaret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Så har jeg også svaret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 jeg har osse svaret. jeg svaret 2 på vor stort problemet er og 6 på vor ofte jeg fjerner opte aftryg fra gulvet det er hortigt gjort så jeg var noget itvivl om vad jeg skulle svare.:stupid: en anden ting det lyder utroligt vis man kan lave et apperat som fjerner poteaftryg for 150kr er den salgspris eller er det kon fordi det er en under søgelse at beløbet er så lavt.? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Har forsøgt at svare, men bliver afvist fordi jeg har svaret "måske" på næstsidste spørgsmål (Ville du være villig til at betale for et produkt som kan afhjælpe dette problem?). Først undrer jeg mig... Hvilket problem?? Og på sidste spørgsmål undlader jeg at svare fordi man jo kun skal svare, hvis man svarer "ja" til næstsidste spørgsmål. OM jeg vil betale og hvor meget jeg vil betale for produktet kommer da an på hvad det er for et produkt??????? Det nemmeste er jo en skål med vand til poterne og et håndklæde. Man har vel ikke hund hvis man ser det som et "problem" at der kommer poteaftryk på gulvene...... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Besvaret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Jeg har besvaret. Faktisk bekymre det mig lidt hvor ligeglad jeg egentlig er med snavset.... måske fordi der ikke er så meget, men stadigvæk, genere mig egentlig ikke, jeg var jo ligesom forberedt på det Glæder mig til at se hvilket produkt de vil opfinde :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lotte Besvaret Januar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2011 Jeg har svaret.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts