Hop til indhold

Badeland

Aslan
 Share

Recommended Posts

Først et stort tak til Hestekjær for "badebilleten" :blink:

Så har Aslan været til hundesvømning igen, og det gik MEGA MEGET bedre :5up:

Inden put i pølen

aslan-albums-badeland-picture19179-img-1218.jpg

Pause i pølen

(hvordan kan man ikke beundre ham?)

aslan-albums-badeland-picture19180-img-1219.jpg

Resultat: En vandhund.... eller, en hund der svømmer i hvertilfalde :blink:

aslan-albums-badeland-picture19181-img-1221.jpg

Det var "put" delen, "take" delen fik vi ikke billeder af, da han er lidt tung at få op..... Men et godt resultat fra hundecenter fyns PUT and TAKE :banan:

EDIT: det skal lige siges, han hopper IKKE selv i, han skal "skubbes" blidt :mrgreen: Men så er det også fint bag efter

Redigeret af Aslan
Link til indlæg
Del på andre sites

Er det svært at få en tid derude? Ville være meget godt for begge mine... Hvad gi'r du for det?

Tror ikke det er svært at få tid, men ved det ikke, vi gør det bare om lørdagen eller om mandagen.

Vi har fået vores af Hestekjær, men jeg tager lige en folder med næste gang jeg er derude :5up: så skal jeg oplyse dig om så mange ting jeg kan :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Dejligt med badning :cool:

Jeg bliver lige nødt til, at høre dig ad... det svømmebillede der er lagt ind - er det Aslan´s normale svømmestil?

Hvis det er, så bør du overveje om du kan lære ham at svømme korrekt... det er ikke den mest optimale brug af kroppen han er ude i, når han 'basker' med forbenene på den måde. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt med badning :cool:

Jeg bliver lige nødt til, at høre dig ad... det svømmebillede der er lagt ind - er det Aslan´s normale svømmestil?

Hvis det er, så bør du overveje om du kan lære ham at svømme korrekt... det er ikke den mest optimale brug af kroppen han er ude i, når han 'basker' med forbenene på den måde. :genert:

Når han svømmer langs siderne plasker det ikke og føderne er under vandet.

Men når han drejer, så sprøjter han. Det er kun hans anden gang, og er igang med at lærer at svømme i pool :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan::banan::banan:Aslan:banan::banan::banan:

Hvor er han bare dygtig!!!!!! Og han ser bare så stolt ud på stå billedet:5up:. Dejligt at læse, at det gik meget bedre denne gang. Men stadig øv at han ikke hoppede med i - hvorfor gjorde han ikke det?

Til de pris-interesserede så koster et 10-turs kort 1100kr, som er 5 klip med instruktør og 5 uden. Derudover er det inkl undervandsoptagelse, hvor man kan se, om hunden svømmer rigtigt! Det var det jeg købte til Hayly, men som vi desværre ikke fik brugt op. Så dejligt at læse at Aslan kan få glæde af det i stedet:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan::banan::banan:Aslan:banan::banan::banan:

Hvor er han bare dygtig!!!!!! Og han ser bare så stolt ud på stå billedet:5up:. Dejligt at læse, at det gik meget bedre denne gang. Men stadig øv at han ikke hoppede med i - hvorfor gjorde han ikke det?

Til de pris-interesserede så koster et 10-turs kort 1100kr, som er 5 klip med instruktør og 5 uden. Derudover er det inkl undervandsoptagelse, hvor man kan se, om hunden svømmer rigtigt! Det var det jeg købte til Hayly, men som vi desværre ikke fik brugt op. Så dejligt at læse at Aslan kan få glæde af det i stedet:5up:

Aslan gik jo afslappet....med en snært af at trække, ind i huset, og så mente han at det ikke var nødvendigt :mrgreen:

Aslan gik forøvrigt også selv ind i bruseren..... stod stille imens han fik vest på...OG noget jeg glemte at skrive var at hele 2 gange, to aslan selv initiativ til at svømme, altså han stoppede selv sin pause og svømmede videre :lun::lun::lun:

Jeg er simpelthen så stolt af ham :lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aslan gik jo afslappet....med en snært af at trække, ind i huset, og så mente han at det ikke var nødvendigt :mrgreen:

Aslan gik forøvrigt også selv ind i bruseren..... stod stille imens han fik vest på...OG noget jeg glemte at skrive var at hele 2 gange, to aslan selv initiativ til at svømme, altså han stoppede selv sin pause og svømmede videre :lun::lun::lun:

Jeg er simpelthen så stolt af ham :lun::lun:

Hvor er det bare dejligt at læse:lun: - dygtige Aslan:lun:

Hvad sagde Martin til det idag? Er han lidt mere tilhænger nu???

Link til indlæg
Del på andre sites