Aslan Skrevet Januar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2011 (rettet) Først et stort tak til Hestekjær for "badebilleten" :blink: Så har Aslan været til hundesvømning igen, og det gik MEGA MEGET bedre :5up: Inden put i pølen Pause i pølen (hvordan kan man ikke beundre ham?) Resultat: En vandhund.... eller, en hund der svømmer i hvertilfalde :blink: Det var "put" delen, "take" delen fik vi ikke billeder af, da han er lidt tung at få op..... Men et godt resultat fra hundecenter fyns PUT and TAKE :banan: EDIT: det skal lige siges, han hopper IKKE selv i, han skal "skubbes" blidt Men så er det også fint bag efter Redigeret Januar 22, 2011 af Aslan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Dygtige Aslan!!!!! :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Hvor ser han bare stolt og glad ud.:hjerte::hjerte: Jeg kunne godt tænke mig at smide Gracie i pølen dernede engang. Hvad koster det egentlig? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Jeg er simpelthen så stolt af ham :lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Sig mig, fungerer deres hjemmeside ikke, eller er det bare mig der ikke kommer derind..? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Og så siger det vel sig selv at dine billeder var så inspirerende at jeg måtte finde deres hjemmeside... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Sig mig, fungerer deres hjemmeside ikke, eller er det bare mig der ikke kommer derind..? Nej den dur ikke Men vi skal afsted igen på lørdag :blink::blink::blink::blink: Så kan jeg lige be om en folder derude :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Hvor er han GOOOO! Og sød, og smuk :hjerte: Vi har den samme line fra zooplus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Er det svært at få en tid derude? Ville være meget godt for begge mine... Hvad gi'r du for det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Er det svært at få en tid derude? Ville være meget godt for begge mine... Hvad gi'r du for det? Tror ikke det er svært at få tid, men ved det ikke, vi gør det bare om lørdagen eller om mandagen. Vi har fået vores af Hestekjær, men jeg tager lige en folder med næste gang jeg er derude :5up: så skal jeg oplyse dig om så mange ting jeg kan :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Tror ikke det er svært at få tid, men ved det ikke, vi gør det bare om lørdagen eller om mandagen. Vi har fået vores af Hestekjær, men jeg tager lige en folder med næste gang jeg er derude :5up: så skal jeg oplyse dig om så mange ting jeg kan :5up: Jeg vil også gerne vide hvad det koster. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 [quote=Aslan;57851 Så kan jeg lige be om en folder derude :blink: Tag lige et par stykker :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Dejligt med badning Jeg bliver lige nødt til, at høre dig ad... det svømmebillede der er lagt ind - er det Aslan´s normale svømmestil? Hvis det er, så bør du overveje om du kan lære ham at svømme korrekt... det er ikke den mest optimale brug af kroppen han er ude i, når han 'basker' med forbenene på den måde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Dejligt med badning Jeg bliver lige nødt til, at høre dig ad... det svømmebillede der er lagt ind - er det Aslan´s normale svømmestil? Hvis det er, så bør du overveje om du kan lære ham at svømme korrekt... det er ikke den mest optimale brug af kroppen han er ude i, når han 'basker' med forbenene på den måde. Når han svømmer langs siderne plasker det ikke og føderne er under vandet. Men når han drejer, så sprøjter han. Det er kun hans anden gang, og er igang med at lærer at svømme i pool Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Fiiine Aslan - han er da snart klar til en svømmetur med Kimmi til sommer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Fiiine Aslan - han er da snart klar til en svømmetur med Kimmi til sommer HAhah, der kan han sq ikke følge med Men egentlig, hvor ville Kimmi elske hvis du fik købt den der pool til HENDE Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Så er du snart klar til duo-svømning med mig og Petrine? Jeg svømmer, Petrine står på ryggen og hepper Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Super gode billeder Hvor er ham Aslan altså en smuksak :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Det koster 150 kr pr gang med instruktør og 85 uden hos Fyens hundecenter. Hvis I ikke har en hund, der bare elsker vand, så vil jeg virkelig anbefale et par gange med instruktør. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 :banan::banan::banan:Aslan:banan::banan::banan: Hvor er han bare dygtig!!!!!! Og han ser bare så stolt ud på stå billedet:5up:. Dejligt at læse, at det gik meget bedre denne gang. Men stadig øv at han ikke hoppede med i - hvorfor gjorde han ikke det? Til de pris-interesserede så koster et 10-turs kort 1100kr, som er 5 klip med instruktør og 5 uden. Derudover er det inkl undervandsoptagelse, hvor man kan se, om hunden svømmer rigtigt! Det var det jeg købte til Hayly, men som vi desværre ikke fik brugt op. Så dejligt at læse at Aslan kan få glæde af det i stedet:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 skønne billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Det koster 150 kr pr gang med instruktør og 85 uden hos Fyens hundecenter. Hvis I ikke har en hund, der bare elsker vand, så vil jeg virkelig anbefale et par gange med instruktør. Og så SKAL MAN SIGE i telefonen at han SKAAAAAL med i vandet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 :banan::banan::banan:Aslan:banan::banan::banan: Hvor er han bare dygtig!!!!!! Og han ser bare så stolt ud på stå billedet:5up:. Dejligt at læse, at det gik meget bedre denne gang. Men stadig øv at han ikke hoppede med i - hvorfor gjorde han ikke det? Til de pris-interesserede så koster et 10-turs kort 1100kr, som er 5 klip med instruktør og 5 uden. Derudover er det inkl undervandsoptagelse, hvor man kan se, om hunden svømmer rigtigt! Det var det jeg købte til Hayly, men som vi desværre ikke fik brugt op. Så dejligt at læse at Aslan kan få glæde af det i stedet:5up: Aslan gik jo afslappet....med en snært af at trække, ind i huset, og så mente han at det ikke var nødvendigt Aslan gik forøvrigt også selv ind i bruseren..... stod stille imens han fik vest på...OG noget jeg glemte at skrive var at hele 2 gange, to aslan selv initiativ til at svømme, altså han stoppede selv sin pause og svømmede videre :lun: Jeg er simpelthen så stolt af ham :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Aslan gik jo afslappet....med en snært af at trække, ind i huset, og så mente han at det ikke var nødvendigt Aslan gik forøvrigt også selv ind i bruseren..... stod stille imens han fik vest på...OG noget jeg glemte at skrive var at hele 2 gange, to aslan selv initiativ til at svømme, altså han stoppede selv sin pause og svømmede videre :lun: Jeg er simpelthen så stolt af ham :lun: Hvor er det bare dejligt at læse:lun: - dygtige Aslan:lun: Hvad sagde Martin til det idag? Er han lidt mere tilhænger nu??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Januar 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2011 Årh hvor er han bare dygtig :5up:. Dejlige billeder :klap:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts