guanomo Skrevet Februar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2011 shit så skal jeg starte tråden? med dårlig kvali billeder? nå men så ynkelig så cujo ud i går imens jeg stegte kylling.... 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Februar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 Cody fik besøg i sit udstillingsbur.. Meen.. Der er altid plads til en mere.. I hvert fald når det er en tæve Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Februar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2011 Fik lavet trælshedsting med min fod, så tog på banen i Sabro (helt sært, i rigtig dagslys!) og trænede med hundene.. Frem for laaang gåtur.. Og Bitten ELSKER jo faktisk de der agility ting vi har, og hun har lært dem udelukkende ved at hun har nærmet sig, belønning, rørt brættet, belønning, fod på, belønning og så videre.. Skal ikke bruges til noget, pga hendes dårlige ben.. Men hun vil meget meget meget gerne tage den et par gange, og så gør vi det ^^ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2011 Cody fik besøg i sit udstillingsbur..Meen.. Der er altid plads til en mere.. I hvert fald når det er en tæve :lun: Fik lavet trælshedsting med min fod, så tog på banen i Sabro (helt sært, i rigtig dagslys!) og trænede med hundene.. Frem for laaang gåtur.. Og Bitten ELSKER jo faktisk de der agility ting vi har, og hun har lært dem udelukkende ved at hun har nærmet sig, belønning, rørt brættet, belønning, fod på, belønning og så videre.. Skal ikke bruges til noget, pga hendes dårlige ben.. Men hun vil meget meget meget gerne tage den et par gange, og så gør vi det ^^ Hvor er hun sød:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2011 Fik lavet trælshedsting med min fod, så tog på banen i Sabro (helt sært, i rigtig dagslys!) og trænede med hundene.. Frem for laaang gåtur.. Og Bitten ELSKER jo faktisk de der agility ting vi har, og hun har lært dem udelukkende ved at hun har nærmet sig, belønning, rørt brættet, belønning, fod på, belønning og så videre.. Skal ikke bruges til noget, pga hendes dårlige ben.. Men hun vil meget meget meget gerne tage den et par gange, og så gør vi det ^^ Ha ha, Dolph laver lige en Lumi. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Februar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2011 halfdan får en rodeo stick og er viiildt tilfreds med sig selv og med livet sådan mere generelt: [ATTACH]38801[/ATTACH][ATTACH]38802[/ATTACH] [ATTACH]38803[/ATTACH][ATTACH]38804[/ATTACH] [ATTACH]38805[/ATTACH] og så får jeg selvfølgelig et stort kys som tak: [ATTACH]38806[/ATTACH][ATTACH]38807[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sonir Besvaret Februar 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2011 Det kunne da være man skulle smide lidt billeder op nu Valde er frisk og i fuld fart igen, og nu man har fået nyt kamera at lege med Lidt blandet fra dagene i februar indtil nu, kommer her :slem: Billed 1 er Valdes lad mig for helvede være blik :slem: Billed 2 er BADASS BULLDOG i det fri Billed 3 er dræberen igang med at spise knogle Billed 4 er Valdes, er det makroner jeg kan lugte attitude Billed 5 er Valde der viser at han faktisk også kan løbe :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Februar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2011 Billed 1 er Valdes lad mig for helvede være blik :slem: :klap: Han ser godt nok også ud, som om han mener det! Skønt at han er på toppen igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Februar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2011 Det kunne da være man skulle smide lidt billeder op nu Valde er frisk og i fuld fart igen, og nu man har fået nyt kamera at lege med Lidt blandet fra dagene i februar indtil nu, kommer her :slem: Billed 1 er Valdes lad mig for helvede være blik :slem: Billed 2 er BADASS BULLDOG i det fri Billed 3 er dræberen igang med at spise knogle Billed 4 er Valdes, er det makroner jeg kan lugte attitude Billed 5 er Valde der viser at han faktisk også kan løbe :klap: Hvor er han bare skøn :5up:. Han ser super sej ud på billed 2 . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Februar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2011 halfdan får en rodeo stick og er viiildt tilfreds med sig selv og med livet sådan mere generelt: [ATTACH]38801[/ATTACH][ATTACH]38802[/ATTACH] [ATTACH]38803[/ATTACH][ATTACH]38804[/ATTACH] [ATTACH]38805[/ATTACH] og så får jeg selvfølgelig et stort kys som tak: [ATTACH]38806[/ATTACH][ATTACH]38807[/ATTACH] Hold nu op - hvor ligner Halfdan bare sådan en gammeldags pjusket bamse med en stor skinnende sort knapnæse :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret Februar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2011 Cody fik besøg i sit udstillingsbur..Meen.. Der er altid plads til en mere.. I hvert fald når det er en tæve Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Februar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2011 Hold nu op - hvor ligner Halfdan bare sådan en gammeldags pjusket bamse med en stor skinnende sort knapnæse :klap: en bamse med damp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret Februar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2011 Tjaffe var ude og lege med en veninde heeeele dagen lang i går... så der blev tumlet, hygget, sovet og spist sammen. Dog var det med laaaange øjne Tjalfe måtte indse det var liiidt træls han havde spist så hurtigt mens Nemo spiste færdigt... :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Februar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2011 Godt nok ikke taget i februar, men har først lige set det 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2011 Lille serie af en hund der ok, godt kan sidde på nummeren 1/2 minut - men så i det mindste MÅ bevæge ansigtsmusklerne Happy hunter :hjerte: Og ham her, han kan også godt være lidt bekymret.. - bare ikk så længe af gangen Tidligere på dagen: - Hej Motor, hvad laver du? - Åhh, ligger bare lige og er lidt viis.. - Er snart færdig med kæppen, ærgeligt i ikk har brændeovn hva - Hvorfor spørger du forresten?? Hvad er det, 20 spørgsmål til proffesoren? Min hunde-fag-forening siger jeg ikk har ret til at udtale mig om nogetsomhelst! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret Februar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2011 - Hvorfor spørger du forresten?? Hvad er det, 20 spørgsmål til proffesoren? Min hunde-fag-forening siger jeg ikk har ret til at udtale mig om nogetsomhelst! Tror vist du skal skifte hunde-fag-forening, synes ikke det lyder som om de varetager dine interesser særlig godt... for i min har man nemlig RET TIL ikke at udtale sig om noget som helst! Modsat dig som IKKE HAR RET TIL at udtale dig... :blink: det er da vist en krænkelse af hunderettighederne... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2011 Tror vist du skal skifte hunde-fag-forening, synes ikke det lyder som om de varetager dine interesser særlig godt... for i min har man nemlig RET TIL ikke at udtale sig om noget som helst! Modsat dig som IKKE HAR RET TIL at udtale dig... :blink: det er da vist en krænkelse af hunderettighederne... Hahahaha :klap: Ja jeg (menneskedame) har jo heller aldrig påstået at min hund var den skarpeste kniv i skuffen Hey, de billeder af dig og Tjalfe, der ser han virkelig stor ud! Men når han så er sammen med schæferdamen, så ser han jo bittelille ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret Februar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2011 Hahahaha :klap: Ja jeg (menneskedame) har jo heller aldrig påstået at min hund var den skarpeste kniv i skuffen Hey, de billeder af dig og Tjalfe, der ser han virkelig stor ud! Men når han så er sammen med schæferdamen, så ser han jo bittelille ud Nej med det kan også være svært at finde den helt rigtige fagforening... hihi Schæferen er ret stor for en schæfer, selv i forhold til hannerne af den race. Og dertil er ryggen ikke så skæv men ret sund - dejligt at se. Så Tjalfe er mindre, selvom han er en stor hund, faktisk et par cm mindre vil jeg mene... men her er et lidt sløret billede som måske viser forholdene lidt bedre. Tjalfe står nemlig ret kluntet på de billeder jeg havde lagt op. hihi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2011 Nej med det kan også være svært at finde den helt rigtige fagforening... hihi Schæferen er ret stor for en schæfer, selv i forhold til hannerne af den race. Og dertil er ryggen ikke så skæv men ret sund - dejligt at se. Så Tjalfe er mindre, selvom han er en stor hund, faktisk et par cm mindre vil jeg mene... men her er et lidt sløret billede som måske viser forholdene lidt bedre. Tjalfe står nemlig ret kluntet på de billeder jeg havde lagt op. hihi Det billede giver meget mere mening Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret Februar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2011 Det billede giver meget mere mening I know - min hund elsker bare at bevæge sig utrolig kluntet, det er åbenbart mere hyggeligt når man hygger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Februar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2011 Smukke hund :hjerte: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Februar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2011 Det kunne da være man skulle smide lidt billeder op nu Valde er frisk og i fuld fart igen, og nu man har fået nyt kamera at lege med Lidt blandet fra dagene i februar indtil nu, kommer her :slem: Billed 1 er Valdes lad mig for helvede være blik :slem: Billed 2 er BADASS BULLDOG i det fri Billed 3 er dræberen igang med at spise knogle Billed 4 er Valdes, er det makroner jeg kan lugte attitude Billed 5 er Valde der viser at han faktisk også kan løbe :klap: :klap::klap::klap::klap::klap:FIN trøje han har!!!!! GOD STIL!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sonir Besvaret Februar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2011 Smider da lige et par stykker mere til jer Billed 1 - En kollega har lige slagtet geder og mente Valde skulle smage. Billed 2 - Vejen ud af min datters hule kan være svær. Faktisk så svær at man skal hjælpes, for fast sidder man altså hvis man bare går fremad, og han kender umiddelbart ikke noget til det med at bakke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Februar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2011 Lille serie af en hund der ok, godt kan sidde på nummeren 1/2 minut - men så i det mindste MÅ bevæge ansigtsmusklerne Ha ha, hvor er det godt :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Syfongse Besvaret Februar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2011 haha, Hvordan har du lavet det seriebillede med motor? Mega godt februar er jo knap begyndt, men kan nok klemme et billede ind ^^ Billede 1: Hvad har du i munden?? og må jeg smage?! Billede 2: jeg har travlt mor! Billede 3 og 4: Arnold overfalder mors veninde som tak for at han måtte komme op i sofaen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts