Hop til indhold

Den mest utrolige oplevelse + hvalp til mig!!


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

  • Svar 73
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst FrøkenWhipsy

Nej hvor er det bare skønt for dig! Og så at være med til ens hvalps fødsel..det er da mega stort ! Så er der lige 8 laaaaaaaaaange uger. Min ventetid er heldigvis ovre næste weekend.

Choko-labs er altså lige til at spise :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå ja. Jeg er virkelig glad på dine vegne Marie. Du fortjener lidt ekstra lykke, som kun en ny firbenet ven kan give! En hund kan virkelig være med til at vende livet til det positive. De små kræ giver virkelig nyt energi!

Jeg købte Oskar da jeg var aller længst nede. Jeg så ikke rigtig nogle venner, var sygemeldt og kedede mig konstant. Da min lille basse kom hjem til mig, livede jeg op. Både mine forældre, min øvrige familie, men også mine behandlere kunne mærke en tydelig forskel på mig. Oskar bragte lys til en virkelig mørk tid :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå ja. Jeg er virkelig glad på dine vegne Marie. Du fortjener lidt ekstra lykke, som kun en ny firbenet ven kan give! En hund kan virkelig være med til at vende livet til det positive. De små kræ giver virkelig nyt energi!

Jeg købte Oskar da jeg var aller længst nede. Jeg så ikke rigtig nogle venner, var sygemeldt og kedede mig konstant. Da min lille basse kom hjem til mig, livede jeg op. Både mine forældre, min øvrige familie, men også mine behandlere kunne mærke en tydelig forskel på mig. Oskar bragte lys til en virkelig mørk tid :lun:

 

Præcis :5up::lun:

Synes ærligt talt også jeg trænger til lidt medgang... Det er måske ikke korrekt i dagnes danmark at sige, men det synes jeg!

Og tror også det er med til at holde Nala på dupperne! Krydser i hvert fald fingre for, det er med til at holde hende ung :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har vi været nede og nusse hvalpe og Mor-Dina :lun: Brandmanden for første gang og han er lige så forelsket som mig :lun:

 

Hvalpene har nu fået stambogsnavne....

 

Tæverne hedder:

-Karma :lun:

-Kalypso

-Katla

-Kraka

 

Hannerne hedder:

-Kvaser

-Koda

-Kerberos

-Kerub

 

Hvis det ikke bliver Karma, kommer vi nok til at kalde hende Lilly... Kan muligvis gå med til Katla...

 

K-kuld_3dag_01.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh de er skønne :hjerte:

 

Nøøøj...:lun:

Det er altså lidt sjovt... Katla & Kalypso er de 2 navne jeg har på min top liste til hvis jeg skal have en nr. 2 :slem:

 

Jeg synes også, at de navne er gode :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå så kom min mors reaktion som vente :roll:

Hendes mening om min valg af hund nr. 2:

-Det er en barnlig beslutning fra min side.

-Det er synd for gamle Nala at hun skal besværes med en lille hvalp.

-Det er synd for begge hunde, at de skal leve 2 hunde på så lidt plads. (prøvede at forklare hende at hvalpen jo skal aktivieres mere end Nala, men det forstår hun ikk)

-Kan ikke forstå at man ikk bare kan vente til om ca 1 års tid, hvor vi alligevel flytter i noget større. Det er jo ligemeget hvor hunden kommer fra...

 

:damn::stupid::roll::damn::stupid::roll::damn::stupid::roll:

 

Hendes mening kan jeg desværre ikke bruge til noget... Sagde, da hun blev ved og ved og ved med at "belære" mig, at nu havde jeg hørt hendes mening, men det bliver som JEG og brandmanden beslutter, færdig basta...!!

Så mente hun, at vi kunne snakkes ved en anden dag... Det gav jeg hende ret i ...

 

Jesus Kristus, hvor kan jeg blive harm over hende til tider... Så negativ en holdning... Brandmanden spurgte også, om det ikke var meningen at ens mor skal støtte én... Måtte jeg jo give ham ret i, men sådan er miin mor ikk... *suk*

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

Surt når man ikke får støtte fra ens nærmeste. Men man skal bare lytte til sig selv og gøre hvad man selv finde rigtigst, ellers kom man jo aldrig nogen vegne;-).

Så glæd du dig bare og glem din mor:mrgreen:.

V.H. Sille

 

Du har helt ret! :5up:

 

Ærgerlig holdning fra din mors side, søde Marie!

 

Sådan er det desværre bare. Nogle gange forstår familien ikke ens beslutninger, men er 100% sikker på, at du/I giver den lille choko-hvalp det bedste liv, som den nu kan få. Og jeg tror Nala bliver en rigtig god storesøster :5up:

 

Er jeg jo også sikker på :lun:

Men da jeg sarkastisk sagde "Ja, det nærmer sig jo dyremishandling :roll:" var hendes kommentar "Ja det synes jeg næsten det er" :shock: Enten prøver hun kraftigt at manipulerer mig, eller også har hun de STØRSTE skyklappere på... :stupid:

Glæder mig til du kommer og nusser hunde, så jeg endelig kan møde dig :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har helt ret! :5up:

 

 

 

Er jeg jo også sikker på :lun:

Men da jeg sarkastisk sagde "Ja, det nærmer sig jo dyremishandling :roll:" var hendes kommentar "Ja det synes jeg næsten det er" :shock: Enten prøver hun kraftigt at manipulerer mig, eller også har hun de STØRSTE skyklappere på... :stupid:

Glæder mig til du kommer og nusser hunde, så jeg endelig kan møde dig :kys:

Øv hvor er det også en latterlig kommentar!

 

Det gør jeg også! glæder mig også til at møde dig, Nala og den lille ny :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

:ae:

 

Gad vide, om hun har glemt, at du er voksen? :vedikke:

 

 

Ja de gør hun til tider, og så må jeg lige minde hende på det... :roll:

Og det er faktisk temmelig træls, når man så ser på min søster og hendes situation... Som i korte træk: får ønskehund (fiiiin golden), bruger AL tid med hvalpen, får baby, glemmer ALT om hunden :shock::megaked::roll::stupid: Og dér siger hun ingenting!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...