Hop til indhold

Den mest utrolige oplevelse + hvalp til mig!!


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

I går formiddags blev jeg ringet op "Marie-skat, Dina er gået i fødsel og har fået den første hvalp :lun: Kommer du, så du kan være med til de andre hvalpes fødsel?" Øøøhhh JA!! :banan:

Mig afsted, måtte dog bevare begejstringen, da vejene var glatte og med fygesne...

 

Men jeg var med til fødslen. Ganske fantastisk oplevelse :lun: Jeg var fuldstændig paralyseret :shock: Da jeg kommer ind til Dina som ligger i fødekassen, kigger hun op på mig. Jeg siger bare stille "Hej skattepige! Jeg kommer lige og hjælper dig med hvalpene" Hun stak hovedet frem og slikkede mig på hånden. Jeg var helt klart velkommen :hjerte:

Det endte ud med 4 tæver og 4 hanner :klap: Selvom hun kun var scannet til omkring 4-6 hvalpe.

Hun er bare en rigtig omsorgsfuld mor :lun: Vasker kærligt hendes hvalpe :lun: Sørger for alle kommer til patten :lun: Og vil gerne ligge med de mætte hvalpe mellem forbenene, med hendes hoved hvilende på deres små kroppe :lun:

 

Opdrætter og jeg havde en lang snak og til sidst sagde de, at der helt klart var en lille brun tæve til mig :shock::lun::banan: Var helt oppe og ringe! Både over oplevelsen, men også over at have overværet min egen hvalps fødsel :-D

 

Nu kan jeg så følge hvalpene og smukke blide Dina de næste 8 uger :klap:

Kan næsten ikke vente!!

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 73
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tillykke, glæder mig til at se billeder, når de bliver lidt større:-D

 

Forstår efterhånden godt at nogle opdrættere ikke gider bruge penge på de scanninger, i hvert fald hvis det eneste formål er at få en idé om antallet af hvalpe!

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke, det lyder som en stor oplevelse :lun:

Nu har jeg ikke lige fuldt ordentligt med, så er nødt til at spørge.. Hvad er det for en race? :-D

 

jeg ved godt du spørger Marie, men jeg tillader mig lige at svare, da jeg også måtte tilbage i arkiverne for at finde ud af hvad det var hun skulle have :mrgreen:

 

Det er en brun lab - herfra

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke, det lyder som en stor oplevelse :lun:

Nu har jeg ikke lige fuldt ordentligt med, så er nødt til at spørge.. Hvad er det for en race? :-D

 

jeg ved godt du spørger Marie, men jeg tillader mig lige at svare, da jeg også måtte tilbage i arkiverne for at finde ud af hvad det var hun skulle have :mrgreen:

 

Det er en brun lab - herfra

 

 

Adele, som du ser Amocca skriver, så er det en chokoladebrun labrador tæve :lun:

 

 

ej hvor godt Hestkjærs Martha og Maries chokolade vovse kan lege sammen som hvalpe :klap:

 

Præcis :5up:

 

 

 

Det var sådan en utrolig oplevelse... Er stadig helt oppe i skyerne :banan:

Idag er første ting til puppy (som vi kalder hende indtil vi ved hvilken hvalp det er) og det var et lammeskind :lun: Nu skal vi have syen en sækkepude til hende, så hun kan ligge blødt :lun:

 

Der er kommet billeder inde på hjemmesiden :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...