Hop til indhold

Jeg er bare så stolt


Gæst Malene Nielsen
 Share

Recommended Posts

Gæst Malene Nielsen

I går var vi jo til DGI´s landsdelsmesterskab i agility i Randers og det gik super. Det var vores 1. stævne og vi klarede os så godt, at vi vandt springklassen og fik en 3. plads i agilityklassen - super start :-D

 

I dag afholdte vores lokalklub under DcH så klubmesterskab og søreme om vi ikke vandt vores klasse - det er næsten for vildt og jeg er bare så stolt af min 'lille' hund.

 

Jeg går rundt med et stort smil på læben og Zacho render lige nu rundt med en fyldt mave - præmien til Zacho ud over pokalen, var nemlig en stor pose med forskellige guffer fra Olivers :-D

 

Hvilken dejlig weekend :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Tusind mange tak :-D

Jeg fatter det ikke helt endnu, at vi på den korte tid vi har trænet, er blevet så gode. Vi startede op i januar og var helt 'grønne' indenfor sporten begge to... januar føles langt væk nu :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Endnu en gang 1000 tak - dejligt med hundeforum, hvor man 'lovligt' kan fortælle om ens hunds bedrifter :-D

 

Det bedste af det hele var, at mit delmål var at gennemføre mindst en bane - at det så gik så godt, var virkelig en øjenåbner og en glædelig overraskelse - er spændt på at se hvordan det går næste gang vi skal af sted :-D

 

Jeg ved jo der er en masse herinde, der også løber konkurrencer - ved I hvorhenne der sker noget igen her i jylland?

Link til indlæg
Del på andre sites

I går var vi jo til DGI´s landsdelsmesterskab i agility i Randers og det gik super. Det var vores 1. stævne og vi klarede os så godt, at vi vandt springklassen og fik en 3. plads i agilityklassen - super start :-D

 

I dag afholdte vores lokalklub under DcH så klubmesterskab og søreme om vi ikke vandt vores klasse - det er næsten for vildt og jeg er bare så stolt af min 'lille' hund.

 

Jeg går rundt med et stort smil på læben og Zacho render lige nu rundt med en fyldt mave - præmien til Zacho ud over pokalen, var nemlig en stor pose med forskellige guffer fra Olivers :-D

 

Hvilken dejlig weekend :-P

 

Hvor er i bare gode:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

I går var vi jo til DGI´s landsdelsmesterskab i agility i Randers og det gik super. Det var vores 1. stævne og vi klarede os så godt, at vi vandt springklassen og fik en 3. plads i agilityklassen - super start :-D

 

I dag afholdte vores lokalklub under DcH så klubmesterskab og søreme om vi ikke vandt vores klasse - det er næsten for vildt og jeg er bare så stolt af min 'lille' hund.

 

Jeg går rundt med et stort smil på læben og Zacho render lige nu rundt med en fyldt mave - præmien til Zacho ud over pokalen, var nemlig en stor pose med forskellige guffer fra Olivers :-D

 

Hvilken dejlig weekend :-P

 

Begynder held :gab:

 

 

 

 

 

 

 

 

Ej - tillykkke :klovn: :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Super flot, jeg kan godt forstå du er stolt.

Hvis du opdager hvor der er stævner henne i midtjylland så sig lige til, vi vil nemlig gerne ud og kigge og suge lidt til os :-D

Den 9. august, vidst nok, er der et stævne i Skjern :-D

 

Der kommer Sitto og jeg, sammen med min veninde og hendes tre hunde - som du også mødte til Kreds 2 tuneringen.

Link til indlæg
Del på andre sites

det er noteret :5up:

Så ses vi jo måske igen :blink:

 

Hvis det er, så kan jeg skrive en PB til dig med nærmere info - hvad kl det starter, hvor stævnet præcist afholdes henne og sådan :-)

Det kan jeg højst sandsynligt finde ud af i morgen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...