Hop til indhold

Ny på H-F


Gæst ~maiken~
 Share

Recommended Posts

Gæst ~maiken~

Som overskriften lyder er jeg ny herinde på H-F og er ret spændt på om jeg kan finde ud af at bruge dette site (ser ret forvirrende ud som nybegynder!:shock:)

Kæresten og jeg har haft en Grand Danois (selskabshund) og har fra på fredag en Papillon (selskabshund). Det er jo 2 vidt forskellige størrelse :mrgreen:

Vil egentlig gerne høre om der er andre herinde, som ejer en hund af mindre race som bor i Nordjylland - gerne tæt ved Aalborg, da jeg da gerne vil finde nye legekammerater til min lille Bølle (som først bliver 8 uger fredag)

 

:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som overskriften lyder er jeg ny herinde på H-F og er ret spændt på om jeg kan finde ud af at bruge dette site (ser ret forvirrende ud som nybegynder!:shock:)

 

Det syntes jeg også i starten, og det første stykke tid var jeg bare med på en kigger, fordi jeg havde svært ved at overskue det. Men nu er jeg ikke til at smide ud herfra igen og kan ikke forstå, hvordan jeg nogensinde har kunnet synes, at det var forvirrende. Så det skal du nok komme hurtigt efter. :-)

 

Velkommen til! :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst 1.gangs-ejer

Hej Maiken

 

Ja jeg er også ny herinde.

Får vores første hund imorgen. En shih Tzu på 11 uger.

Jeg bor ved Hjørring og kan da godt komme til Aalborg hvis vores lille hunde skal mødes :-) - hvis du stadig søger legekammerater :oops:

(er lidt bange for din Grand Danios :shock:)

 

Du kan tænke over det. Jeg skal nok lige lære min lille nye at kende før vi træder ind i den store verden :mrgreen:

 

Mvh Linda

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...