Hop til indhold

Diverse problemer med HF


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 730
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Problemet opstår når der anvendes de indbyggede emojis fra telefonen, de er ikke understøttet af forum, man skal derfor helst anvende de smileys vi har oprettet på forum, og de kan også vælges via telefonen.

Emojis bliver ændret til et spørgsmålstegn i en sort diamant, og den skaber problemer.

Jeg er ved at undersøge hvordan jeg bedst løser det, en mulighed er at fjerne dem fra indlægget til de bliver understøttet af forum softwaren.

Link til indlæg
Del på andre sites

Problemet opstår når der anvendes de indbyggede emojis fra telefonen, de er ikke understøttet af forum, man skal derfor helst anvende de smileys vi har oprettet på forum, og de kan også vælges via telefonen.

Emojis bliver ændret til et spørgsmålstegn i en sort diamant, og den skaber problemer.

Jeg er ved at undersøge hvordan jeg bedst løser det, en mulighed er at fjerne dem fra indlægget til de bliver understøttet af forum softwaren.

 

Jeg kan ikke se jeres egen smilies når jeg poster

måske det fordi jeg poster hurtige svar?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har et forslag

når nu oversigten viser om manhar læst indlæg, kunne det være dejligt om man kunne markere indlæg som læst, f.eks. Alle i et subforum, uden at læse dem, nogle gange er det et meget gamle et den gør mig opmærksom på. Ved man kan i andre forums, det en dejlig måde at rydde op på.

kan Selvfølg være man allerede kan hvis man er på computer, og så kan i jo bare ignorere mit forslag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok :-)

Problemet med mobil App, er at supporten er nær lig nul fra vBulletin som har solgt dem, og de er virkelig sløve til at fejlrette på dem.

Kan du sige lidt om hvad der fejler?

 

nogle gange kan jeg ikke komme ind og læse trådene. Andre gange kan den slet ikke åbne eller også kan jeg ikke gå til sidst indlæg.

"forbindelsesfejl. Prøv venligst igen senere - den kommer tit og jeg ved at vi har god net forbindelse.

Når jeg prøver på at sætte billeder ind i indlæg via appen så kommer det bare ikke frem. Den ser ud som om den gør noget - men billedet kommer aldrig frem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har et forslag

når nu oversigten viser om manhar læst indlæg, kunne det være dejligt om man kunne markere indlæg som læst, f.eks. Alle i et subforum, uden at læse dem, nogle gange er det et meget gamle et den gør mig opmærksom på. Ved man kan i andre forums, det en dejlig måde at rydde op på.

kan Selvfølg være man allerede kan hvis man er på computer, og så kan i jo bare ignorere mit forslag.

 

Ja det kan du på pc, ved at dobbeltklikke på forum ikonet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den bliver vist i browseren.

Eksempel: http://i.imgur.com/rbbLnqr.gifv

 

Jeg har forsøgt mig med 2 bb koder der kan indsætte Imgur og Github gifv billeder inline.

 

Imgur eksempel:

what?

 

Giphy eksempel:

 

 

I begge tilfælde er det kun billed id der skal tastes i bb koden

[imgur]rbbLnqr[/imgur]

[giphy]l2QZX5dM8y0RUD2q4[/giphy]

Redigeret af Admin
Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, men det håber jeg da ikke :skraek:

 

Hvordan finder man ud af om det er virus, når ens antivirus program ikke har reageret på det? :genert:

 

Det er jo heller ikke sikkert. Det lyder bare lidt suspekt :) Men hvis ikke programmet har reageret, og du ikke ellers oplever særheder på din computer, så er det nok ikke virus :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo heller ikke sikkert. Det lyder bare lidt suspekt :) Men hvis ikke programmet har reageret, og du ikke ellers oplever særheder på din computer, så er det nok ikke virus :vedikke:

 

Jeg havde også noget lignede på et tidspunkt, og mener ikke det er en decideret virus, men et eller andet suspekt program, man er kommet til at installere, så det laver de der links. Jeg kan selvfølgelig ikke lige huske, hvad det hed, eller hvordan jeg fandt ud af at fjerne det igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...