Hop til indhold

Diverse problemer med HF


Administrator
 Share

Recommended Posts

Jeg havde de samme problemer, men det hjalp at genstarte.

 

Jeg har altså problemer med Nye indlæg / abonnerede indlæg i mit kontrolpanel, jeg går glip af ting :cry:

 

Har indimellem også problemer med Nye indlæg, den viser ikke alle nye indlæg...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 730
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Missing
Undskyld, men hvordan vil du vide om det virker, hvis du dropper det og venter til det virker?

 

Arh så kunne man lade være med at lægge mere i det, end at jeg ikke kommer til at være aktiv herinde, så længe jeg har problemer. Mon ikke jeg logger ind min. en gang om dagen for at se, om jeg kan takke, multiquote m.m. :blink:

 

Men jeg kan konkludere, at det kun er hjemme, jeg har problemet - derfor et lokalt problem. På arbejdet kan jeg godt.

 

Hjemme har jeg forsøgt både at slette cookies og genstarte. Der er ikke rigtig noget, der virker. Det er kun HF der driller.

 

Min ulempe er selvfølgelig, at jeg pt har bedst tid til HF hjemme om aftenen. Men det er så mit problem. Jeg må se, om jeg kan få min it-mand til at kigge på det og ellers håbe, at jeg snart får bedre tid på arbejdet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan gøre det nu, hvor jeg er hos min søster med langsomt internet, men hjemme har jeg 50/50 og må pænt vente - har du fået bedre net?

 

Nooo.... så skulle det da være et af de stofa fremstød, hvor man "helt gratis" får mere end man betaler for, hvor det reelt bare er blevet billigere at have det trin man har, så de sætter hastigheden op i stedet for at sætte prisen ned.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing

Jeg har virkelig brug for hjælp :megaked:

 

Jeg har ikke haft problemer før og pludseligt bliver jeg ved med at få den fejlmeddelelse, når jeg takker og jeg kan ikke multiquote (den går direkte til at citere det ene indlæg) Det er kun hjemme. Jeg sidder ved en bærbar med ie og ja, jeg har ikke problemer andre steder.

 

Nogen kloge hoveder, der kan hjælpe? *piv* Jeg har slettet cookies, logget ud, genstartet m.m. Det er stadig det samme.

 

prob.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Jeg får ikke længere emails, når der er skrevet nye indlæg i de tråde jeg deltager i....

 

kan se, at tingene er som de skal være:hmm: men er det ikke lidt vildt at få mails hver gang, der sker noget i en tråd, som du har skrevet i:genert:

 

Det problem oplevede jeg også ind imellem, dengang jeg fik emails, når der var nyt i mine abonnerede tråde. Admin kunne aldrig finde problemet, når han undersøgte det. Det eneste, der løste problemet, var at slette nogle abonnementer (jeg slettede så mit abonnement på nogle af de meget gamle tråde, som alligevel var døde). Det var som om, at systemet ikke kunne kapere, når jeg abonnerede på for mange tråde.

 

Og Dinah, man får altså ikke en email for hvert eneste nye indlæg i de tråde, man abonnerer på. :blink: Man får en email for første nye indlæg i tråden, og derefter får du ikke flere emails for dén tråd, før du har været inde og læse de nye indlæg i tråden. Det fungerer sådan set ligesom at kigge på oversigten i kontrolpanelet, bare med en email pr. tråd. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

kan se, at tingene er som de skal være:hmm: men er det ikke lidt vildt at få mails hver gang, der sker noget i en tråd, som du har skrevet i:genert:

 

Hehe, joh det bliver til et par mails, men nu har jeg slet ikke noget overblik, så alternativet er trods alt bedre... :blink:

 

Det problem oplevede jeg også ind imellem, dengang jeg fik emails, når der var nyt i mine abonnerede tråde. Admin kunne aldrig finde problemet, når han undersøgte det. Det eneste, der løste problemet, var at slette nogle abonnementer (jeg slettede så mit abonnement på nogle af de meget gamle tråde, som alligevel var døde). Det var som om, at systemet ikke kunne kapere, når jeg abonnerede på for mange tråde.

 

Og Dinah, man får altså ikke en email for hvert eneste nye indlæg i de tråde, man abonnerer på. :blink: Man får en email for første nye indlæg i tråden, og derefter får du ikke flere emails for dén tråd, før du har været inde og læse de nye indlæg i tråden. Det fungerer sådan set ligesom at kigge på oversigten i kontrolpanelet, bare med en email pr. tråd. :blink:

 

Hvordan sletter man abonnementer? Troede jeg ikke man kunne... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det problem oplevede jeg også ind imellem, dengang jeg fik emails, når der var nyt i mine abonnerede tråde. Admin kunne aldrig finde problemet, når han undersøgte det. Det eneste, der løste problemet, var at slette nogle abonnementer (jeg slettede så mit abonnement på nogle af de meget gamle tråde, som alligevel var døde). Det var som om, at systemet ikke kunne kapere, når jeg abonnerede på for mange tråde.

 

Og Dinah, man får altså ikke en email for hvert eneste nye indlæg i de tråde, man abonnerer på. :blink: Man får en email for første nye indlæg i tråden, og derefter får du ikke flere emails for dén tråd, før du har været inde og læse de nye indlæg i tråden. Det fungerer sådan set ligesom at kigge på oversigten i kontrolpanelet, bare med en email pr. tråd. :blink:

 

Her er det jo så vist ikke kun de abbonnerede tråde, men alle:genert: jeg ville få stress:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, joh det bliver til et par mails, men nu har jeg slet ikke noget overblik, så alternativet er trods alt bedre... :blink:

 

 

 

Hvordan sletter man abonnementer? Troede jeg ikke man kunne... :genert:

 

I kontrolpanelet under Nye abonnerede tråde (dér har du jo for øvrigt også dit overblik uden at behøve at få mails ;-)). Klik på "Vis alle abonnerede tråde", sæt hak til højre for de tråde, du vil fjerne abonnementet fra, og nederst kan du så ændre "Flyt til folder" til "Slet abonnement" og klikke "Gå".

 

Nå ja, og så kan du selvfølgelig også fjerne abonnementet i hver enkelt tråd samme sted, hvor du tilføjer abonnementet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, tumpen tænker, at hvis man kun abonnerer når man har trykket på en eller anden abonnementsknap, så er jeg altså ikke abonnent på nogen tråde, og så har det måske været en "fejl" at jeg har fået mails i første omgang....?

 

Sonja tak fordi du mindede mig om oversigten herinde. Havde jeg da glemt... Er ikke distræt eller noget (:engel:), har bare sévo koncentration... :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, tumpen tænker, at hvis man kun abonnerer når man har trykket på en eller anden abonnementsknap, så er jeg altså ikke abonnent på nogen tråde, og så har det måske været en "fejl" at jeg har fået mails i første omgang....?

 

Sonja tak fordi du mindede mig om oversigten herinde. Havde jeg da glemt... Er ikke distræt eller noget (:engel:), har bare sévo koncentration... :stupid:

 

HA!!!! Sonja se selv:drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

altså:fornaermet: "de tråde jeg deltager i" er da ikke lig med abb. tråde :slem: Jeg deltager da i mange mange tråde, men abb da kun på 1:drille:

 

Som jeg lige har skrevet, så har jeg ikke meldt mig til nogen tråde, men indtil for nyligt har jeg fået mails når der er kommet et eller flere nye indlæg i en tråd jeg har skrevet et indlæg til. Altså kun en email pr. tråd, uanset hvor mange nye indlæg, der er kommet...

 

 

men du deltager nok også i flere tråde end jeg... :blink: Synes ikke det har været så slemt med mails...

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, tumpen tænker, at hvis man kun abonnerer når man har trykket på en eller anden abonnementsknap, så er jeg altså ikke abonnent på nogen tråde, og så har det måske været en "fejl" at jeg har fået mails i første omgang....?

 

Sonja tak fordi du mindede mig om oversigten herinde. Havde jeg da glemt... Er ikke distræt eller noget (:engel:), har bare sévo koncentration... :stupid:

 

HA!!!! Sonja se selv:drille:

 

Nej, man abonnerer altså automatisk på de tråde, man skriver i. Ha selv. :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som jeg lige har skrevet, så har jeg ikke meldt mig til nogen tråde, men indtil for nyligt har jeg fået mails når der er kommet et eller flere nye indlæg i en tråd jeg har skrevet et indlæg til. Altså kun en email pr. tråd, uanset hvor mange nye indlæg, der er kommet...

 

Præcis, og det er fordi du abonnerer på de tråde, du har skrevet indlæg i. :blink: Men åbenbart kan mailfunktionen ikke helt kapere, når man abonnerer på for mange tråde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, man abonnerer altså automatisk på de tråde, man skriver i. Ha selv. :drille:

 

Præcis, og det er fordi du abonnerer på de tråde, du har skrevet indlæg i. :blink: Men åbenbart kan mailfunktionen ikke helt kapere, når man abonnerer på for mange tråde.

 

ai, man gør squ da ikke:mrgreen: Sonja, nu skal du vist sove :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

ai, man gør squ da ikke:mrgreen: Sonja, nu skal du vist sove :blink:

 

Det gør man da. I kontrolpanelet under "Nye abonnerede tråde" ligger der både de tråde, jeg har skrevet indlæg i, og de tråde, hvor jeg ikke har skrevet indlæg, men selv har tilføjet abonnement. Og hvis jeg har skrevet et indlæg i en tråd, og ikke længere gider at følge med i den, skal jeg fjerne abonnementet fra den, hvis den ikke længere skal dukke på i kontrolpanelet, når der er nye indlæg i tråden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør man da. I kontrolpanelet under "Nye abonnerede tråde" ligger der både de tråde, jeg har skrevet indlæg i, og de tråde, hvor jeg ikke har skrevet indlæg, men selv har tilføjet abonnement. Og hvis jeg har skrevet et indlæg i en tråd, og ikke længere gider at følge med i den, skal jeg fjerne abonnementet fra den, hvis den ikke længere skal dukke på i kontrolpanelet, når der er nye indlæg i tråden.

 

Oooog det er også derfor, at man får en email om, at der er sket nyt i de tråde, man har skrevet indlæg i, hvis man modtager emails, når der er nyt i ens abonnerede tråde. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...