Besvaret Marts 6, 201115 år comment_586658 Pajko har haft besøg af Kaia i dag :hjerte: Du fanger mig aldrig, Kaia... Du er sød, Pajko... Ej, det kilder... hihi... FULD FART FREM! Charmør Efter to timers leg og et tiltrængt bad var Pajko helt færdig.. Rapporter
Besvaret Marts 6, 201115 år comment_586660 Noj, hvor ser de ud til at have haft det sjovt!!! Rapporter
Besvaret Marts 6, 201115 år Forfatter comment_586663 Noj, hvor ser de ud til at have haft det sjovt!!! Dét havde de også.. De leger bare sååå godt sammen :klap: Rapporter
Besvaret Marts 6, 201115 år comment_586666 Fede billeder! Især det sidste er da lige til et blad! Rapporter
Besvaret Marts 6, 201115 år Forfatter comment_586670 Fede billeder! Især det sidste er da lige til et blad! Mange tak Rapporter
Besvaret Marts 6, 201115 år comment_586675 Hihi... Bliver jo nødt til at bidrage.... Kaia eeeeeelsker Pajko Trunten har sovet i bilen mens jeg var til træning med Bamse og så to timer efter vi kom hjem.... Nu er hun i gang med at drille Bamse og få ham til at lege Fatter ikke hvor hun får den energi fra Men Bamse er altså ikke nær så god en lege kammerat som Pajko :hjerte: Se... Vi kan godt sitte pænt.... Hvornår får vi så den godbid, hva'?! Du kan ikke fange mig.... Du er den.... Jeg skal nok fange dig, skal jeg!! Gir' du et kys??? Du kan da prøve om du kan fange mig og få et Bedsteste, bedste venner Flyvende Pajko Ooooog... Fremad det går igen! Pajko trængte til et lille hvil... Hende Kaia har altså meget ild i røven.... Kaia var i himmelen... Ikke nok med Pajko var der, der var katte og fulge der skulle jagtes og så fik hun endda en pind :klap: Kaia takker for en skøøøøn dag!! Rapporter
Besvaret Marts 6, 201115 år comment_586680 Resten af billederne forefindes her, for dem der er nysgerrige og ikke har fået nok af tosserne : Pajko og Kaia pictures by MissMenelli - Photobucket Rapporter
Besvaret Marts 6, 201115 år comment_586681 Er stadig ret misundelig på det kamera:oops: De klæder virkelig hinanden, er der noget af pjankos race i kaia? Rapporter
Besvaret Marts 6, 201115 år Forfatter comment_586683 Skønne billeder :hjerte: Min far synes også Kaia er en sød lille en Rapporter
Besvaret Marts 6, 201115 år comment_586684 Er stadig ret misundelig på det kamera:oops:De klæder virkelig hinanden, er der noget af pjankos race i kaia? De er lidt pudsigt deres farver minder så meget om hinandens - Men Pajko er ren kooiker og Kaia er blanding af cavalier, fransk bulldog og coton. Så det er vist ren tilfældighed at farverne er ens Skønne billeder :hjerte: Min far synes også Kaia er en sød lille en Og Kaia synes din far er fantastisk.... Tænk sig, en der gider kaste med pind Rapporter
Besvaret Marts 6, 201115 år comment_586690 De er lidt pudsigt deres farver minder så meget om hinandens - Men Pajko er ren kooiker og Kaia er blanding af cavalier, fransk bulldog og coton. Så det er vist ren tilfældighed at farverne er ens Og Kaia synes din far er fantastisk.... Tænk sig, en der gider kaste med pind Det var nu ikke så meget farverne, men mere ørene og halen og hele kropsbygningen, selvom hun er minde:-D De passer godt sammen :hjerte: Rapporter
Besvaret Marts 6, 201115 år comment_586696 Det var nu ikke så meget farverne, men mere ørene og halen og hele kropsbygningen, selvom hun er minde:-D De passer godt sammen :hjerte: Der kan godt være lidt om det :hmm:- Men billederne snyder lidt, for Kaia er total hjul og lavbenet De er simpelthen så skønne sammen og der gik ikke mange sekunder fra Kaia var ude af bilen, til legen var i fuld gang. Tror ikke der findes en bedre legekammerat for Kaia, end Pajko - Han er simply the best Rapporter
Besvaret Marts 6, 201115 år Forfatter comment_586716 Der kan godt være lidt om det :hmm:- Men billederne snyder lidt, for Kaia er total hjul og lavbenet De er simpelthen så skønne sammen og der gik ikke mange sekunder fra Kaia var ude af bilen, til legen var i fuld gang. Tror ikke der findes en bedre legekammerat for Kaia, end Pajko - Han er simply the best De lignede hinanden mere som små... Pajko elsker også Kaia :hjerte: Han gad vist godt hun var blevet.. Rapporter
Besvaret Marts 6, 201115 år Forfatter comment_586732 Ej, hvor er det nogle gode billeder! Må jeg "stjæle" dem? Er ret vild med det her: :hjerte: Rapporter
Besvaret Marts 6, 201115 år comment_586736 Eiii... Bliver lige nød til at smide det her billede ind også, selvom det er gammelt... Men dét er da venskab Rapporter
Besvaret Marts 6, 201115 år comment_586739 Ej, hvor er det nogle gode billeder! Må jeg "stjæle" dem? Er ret vild med det her: :hjerte: Du stjæler bare løs Synes også de er ret kære på det billede Rapporter
Besvaret Marts 6, 201115 år comment_586759 Helt fantastisk billeder af vaskeægte hundekærlighed! :hjerte: Rapporter
Besvaret Marts 6, 201115 år comment_586856 Kanon gode billeder - de ligner de bed-ste-ste venner :hjerte: Rapporter