Ida_Asta Skrevet Marts 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 6, 2011 Pajko har haft besøg af Kaia i dag :hjerte: Du fanger mig aldrig, Kaia... Du er sød, Pajko... Ej, det kilder... hihi... FULD FART FREM! Charmør Efter to timers leg og et tiltrængt bad var Pajko helt færdig.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Noj, hvor ser de ud til at have haft det sjovt!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Dejlige billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Hvor er de dejlige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Marts 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Noj, hvor ser de ud til at have haft det sjovt!!! Dét havde de også.. De leger bare sååå godt sammen :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Fede billeder! Især det sidste er da lige til et blad! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 ej, hvor er de bare smukke sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Marts 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Fede billeder! Især det sidste er da lige til et blad! Mange tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Årh, hvor de hygger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Hihi... Bliver jo nødt til at bidrage.... Kaia eeeeeelsker Pajko Trunten har sovet i bilen mens jeg var til træning med Bamse og så to timer efter vi kom hjem.... Nu er hun i gang med at drille Bamse og få ham til at lege Fatter ikke hvor hun får den energi fra Men Bamse er altså ikke nær så god en lege kammerat som Pajko :hjerte: Se... Vi kan godt sitte pænt.... Hvornår får vi så den godbid, hva'?! Du kan ikke fange mig.... Du er den.... Jeg skal nok fange dig, skal jeg!! Gir' du et kys??? Du kan da prøve om du kan fange mig og få et Bedsteste, bedste venner Flyvende Pajko Ooooog... Fremad det går igen! Pajko trængte til et lille hvil... Hende Kaia har altså meget ild i røven.... Kaia var i himmelen... Ikke nok med Pajko var der, der var katte og fulge der skulle jagtes og så fik hun endda en pind :klap: Kaia takker for en skøøøøn dag!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Resten af billederne forefindes her, for dem der er nysgerrige og ikke har fået nok af tosserne : Pajko og Kaia pictures by MissMenelli - Photobucket Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Er stadig ret misundelig på det kamera:oops: De klæder virkelig hinanden, er der noget af pjankos race i kaia? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Marts 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Skønne billeder :hjerte: Min far synes også Kaia er en sød lille en Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Er stadig ret misundelig på det kamera:oops:De klæder virkelig hinanden, er der noget af pjankos race i kaia? De er lidt pudsigt deres farver minder så meget om hinandens - Men Pajko er ren kooiker og Kaia er blanding af cavalier, fransk bulldog og coton. Så det er vist ren tilfældighed at farverne er ens Skønne billeder :hjerte: Min far synes også Kaia er en sød lille en Og Kaia synes din far er fantastisk.... Tænk sig, en der gider kaste med pind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 De er lidt pudsigt deres farver minder så meget om hinandens - Men Pajko er ren kooiker og Kaia er blanding af cavalier, fransk bulldog og coton. Så det er vist ren tilfældighed at farverne er ens Og Kaia synes din far er fantastisk.... Tænk sig, en der gider kaste med pind Det var nu ikke så meget farverne, men mere ørene og halen og hele kropsbygningen, selvom hun er minde:-D De passer godt sammen :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Det var nu ikke så meget farverne, men mere ørene og halen og hele kropsbygningen, selvom hun er minde:-D De passer godt sammen :hjerte: Der kan godt være lidt om det :hmm:- Men billederne snyder lidt, for Kaia er total hjul og lavbenet De er simpelthen så skønne sammen og der gik ikke mange sekunder fra Kaia var ude af bilen, til legen var i fuld gang. Tror ikke der findes en bedre legekammerat for Kaia, end Pajko - Han er simply the best Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Hvor er de gode sammen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Marts 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Der kan godt være lidt om det :hmm:- Men billederne snyder lidt, for Kaia er total hjul og lavbenet De er simpelthen så skønne sammen og der gik ikke mange sekunder fra Kaia var ude af bilen, til legen var i fuld gang. Tror ikke der findes en bedre legekammerat for Kaia, end Pajko - Han er simply the best De lignede hinanden mere som små... Pajko elsker også Kaia :hjerte: Han gad vist godt hun var blevet.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Marts 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Ej, hvor er det nogle gode billeder! Må jeg "stjæle" dem? Er ret vild med det her: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Eiii... Bliver lige nød til at smide det her billede ind også, selvom det er gammelt... Men dét er da venskab Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Ej, hvor er det nogle gode billeder! Må jeg "stjæle" dem? Er ret vild med det her: :hjerte: Du stjæler bare løs Synes også de er ret kære på det billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 ååårh hygge putter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Katrine Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Helt fantastisk billeder af vaskeægte hundekærlighed! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 I har jer nogle dejlige hunde :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Kanon gode billeder - de ligner de bed-ste-ste venner :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts