Splinten, mor og mig Skrevet Marts 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 6, 2011 ADVARSEL - LANG VIDEO Mød Charly.... Charly er godt 1 år gammel, hanhund og er på træningspladsen for første gang. Martin har trænet et par gange i haven med ham - så han er introduceret en smule for klikkeren.... Vi legede lidt i ca. 20 minutter - og noget fanger han da Selv om han var lidt brugt i sin lille unghundehjerne til sidst.... Og så tror jeg iøvrigt lige jeg gentænker rottweiler-ønsket - jeg kan jo seriøst ikke holde dem! Ville normalt have haft hunden løs, men da der var andre hunde på pladsen, og vi ikke er sikre på hans opførsel overfor dem, blev det i line (og med mig på slæb ) [media] [/media] 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Udfra video´en vil jeg konkludere, at en rottweiler er en hund for piger i fruestørrelse Undskylder at jeg kun så et par minutter... men de gav et godt grin - har du overvejet at tage et anker med næste gang, som du kan kaste ud :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Årh han er da lidt fin - og godt arbejde! Altid en fornøjelse at se på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 :5up: dele af det der lignede skipper og mig på rallybanen i morges jeg har bare lidt flere kilo at stå imod med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Ser vildt godt ud, og hvor er han da helt vildt smuk Kan vildt godt lide hans evigt logrende hale. Lidt skægt, du taber godbidderne et par gange, og så klikker du og han kigger ned i jorden med det samme Hunde lærer hurtigt! Men - videoen er kun 11 min, kommer de sidste 9 i morgen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Marts 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Ser vildt godt ud, og hvor er han da helt vildt smuk Kan vildt godt lide hans evigt logrende hale. Lidt skægt, du taber godbidderne et par gange, og så klikker du og han kigger ned i jorden med det samme Hunde lærer hurtigt! Men - videoen er kun 11 min, kommer de sidste 9 i morgen? Ha ha - du synes simpelthen ikke de 11 minutter var nok? Og lidt sjovt faktisk - for han fangede ellers overhovedet ikke, at godbidden lå på jorden Og ja - han er en fiiiin, glad dreng.... med hang til at lette ben, kigge efter fugle og trække rundt på små tøser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Marts 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 :5up: dele af det der lignede skipper og mig på rallybanen i morges jeg har bare lidt flere kilo at stå imod med Hvilke dele :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Marts 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Udfra video´en vil jeg konkludere, at en rottweiler er en hund for piger i fruestørrelse Undskylder at jeg kun så et par minutter... men de gav et godt grin - har du overvejet at tage et anker med næste gang, som du kan kaste ud :klap: Enten fruestørrelse eller liiiidt mere pli end Charly er udstyret med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Hold fast en udvikling - I starten tænkte jeg, at det var lidt af en umulig opgave, men han ender jo med at have dengse-tendenser Jeg er imponeret :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Ha ha - du synes simpelthen ikke de 11 minutter var nok? Og lidt sjovt faktisk - for han fangede ellers overhovedet ikke, at godbidden lå på jorden Og ja - han er en fiiiin, glad dreng.... med hang til at lette ben, kigge efter fugle og trække rundt på små tøser Næh, jeg sad rigtigt her og legede biograf, med is og cocio Øhmn, det sidste.. er det ikke standard hanhund?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Næh, jeg sad rigtigt her og legede biograf, med is og cocio Øhmn, det sidste.. er det ikke standard hanhund?? Bortset fra at Dolph ikke kan trække nogen omkuld, så ville jeg også sige det er standarten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Marts 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Han er lidt sjov - for han kunne ikke rigtig finde ud af det der med trækkeleg til at starte med..... men da han fandt ud af, at han kunne vinde dimsen, hvis han trak bagud, så var han helt med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Sejt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Marts 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Næh, jeg sad rigtigt her og legede biograf, med is og cocio Øhmn, det sidste.. er det ikke standard hanhund?? Mmmm..... :mums: Jeg har tæver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Der kan faktisk være fordele ved at have fruestørrelse Hvor kommer Charly fra? Har han boet i et skab eller sådan noget? :hmm: Meget flot træningssession :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Marts 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Der kan faktisk være fordele ved at have fruestørrelse Hvor kommer Charly fra? Har han boet i et skab eller sådan noget? :hmm: Meget flot træningssession :5up: Jep - overvejer også at gå ud og gå amok på en liter is Nej - ikke i et skab.... han har "bare" været familiehund hos en ung mand - faktisk er han enormt rar og afbalanceret. De har gået ture og han har leget med mindre hunde..... tænker, at den unge mand har været en del stærkere end mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Øhmn, det sidste.. er det ikke standard hanhund?? Ikke for Zamzam :klap: Ser godt udm der er da håb om en velopdragen dreng der. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Hvor er det et bare flot arbejde. :5up: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 Hvilke dele :mrgreen: Primært det første minut Jeg synes også Charly lyder som en meget normal hanhund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 ADVARSEL - LANG VIDEO Mød Charly.... Charly er godt 1 år gammel, hanhund og er på træningspladsen for første gang. Martin har trænet et par gange i haven med ham - så han er introduceret en smule for klikkeren.... Vi legede lidt i ca. 20 minutter - og noget fanger han da Selv om han var lidt brugt i sin lille unghundehjerne til sidst.... Og så tror jeg iøvrigt lige jeg gentænker rottweiler-ønsket - jeg kan jo seriøst ikke holde dem! Ville normalt have haft hunden løs, men da der var andre hunde på pladsen, og vi ikke er sikre på hans opførsel overfor dem, blev det i line (og med mig på slæb ) [media] [/media] Hold kæft han er godt nok stærk Wow! Jeg blev faktisk overrasket da jeg hørte du overvejede rottweiler. Jeg havde lidt troet at du ville gå efter sportsmodellerne i stedet for firhjulstrækkerne. Jeg var helt sikkert ovre i måske en Malinois... eller en anden turborace. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spix Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 Der har i umindelige tider været en voksen han, rottweiler til adoption hos dyrenes beskyttelse- hvis nogen kunne have interesse i det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Marts 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 Hold kæft han er godt nok stærk Wow! Jeg blev faktisk overrasket da jeg hørte du overvejede rottweiler. Jeg havde lidt troet at du ville gå efter sportsmodellerne i stedet for firhjulstrækkerne. Jeg var helt sikkert ovre i måske en Malinois... eller en anden turborace. Der er jo forskel på rottweilere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 Super flot arbejde :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2011 Wow.. Og det er så lige det, jeg skal ud og gøre med Luna.. vandre rundt og frem og tilbage og sårn:engel: Det ser sgu godt ud..:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts