Hop til indhold

Hvad man kan nå på 20 minutter, når udgangspunktet er under nul ;o)


Splinten, mor og mig
 Share

Recommended Posts

ADVARSEL - LANG VIDEO :genert:

 

Mød Charly.... Charly er godt 1 år gammel, hanhund og er på træningspladsen for første gang. Martin har trænet et par gange i haven med ham - så han er introduceret en smule for klikkeren.... Vi legede lidt i ca. 20 minutter - og noget fanger han da :mrgreen: Selv om han var lidt brugt i sin lille unghundehjerne til sidst....

 

Og så tror jeg iøvrigt lige jeg gentænker rottweiler-ønsket - jeg kan jo seriøst ikke holde dem! Ville normalt have haft hunden løs, men da der var andre hunde på pladsen, og vi ikke er sikre på hans opførsel overfor dem, blev det i line (og med mig på slæb :mrgreen:)

 

[media]

[/media]
  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Udfra video´en vil jeg konkludere, at en rottweiler er en hund for piger i fruestørrelse :mrgreen:

 

Undskylder at jeg kun så et par minutter... men de gav et godt grin - har du overvejet at tage et anker med næste gang, som du kan kaste ud :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Ser vildt godt ud, og hvor er han da helt vildt smuk :lun: Kan vildt godt lide hans evigt logrende hale.

 

Lidt skægt, du taber godbidderne et par gange, og så klikker du og han kigger ned i jorden med det samme :mrgreen: Hunde lærer hurtigt!

 

Men - videoen er kun 11 min, kommer de sidste 9 i morgen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ser vildt godt ud, og hvor er han da helt vildt smuk :lun: Kan vildt godt lide hans evigt logrende hale.

 

Lidt skægt, du taber godbidderne et par gange, og så klikker du og han kigger ned i jorden med det samme :mrgreen: Hunde lærer hurtigt!

 

Men - videoen er kun 11 min, kommer de sidste 9 i morgen?

 

Ha ha - du synes simpelthen ikke de 11 minutter var nok? :mrgreen:

 

Og lidt sjovt faktisk - for han fangede ellers overhovedet ikke, at godbidden lå på jorden :vedikke:

 

Og ja - han er en fiiiin, glad dreng.... med hang til at lette ben, kigge efter fugle og trække rundt på små tøser :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Udfra video´en vil jeg konkludere, at en rottweiler er en hund for piger i fruestørrelse :mrgreen:

 

Undskylder at jeg kun så et par minutter... men de gav et godt grin - har du overvejet at tage et anker med næste gang, som du kan kaste ud :klap:

 

Enten fruestørrelse eller liiiidt mere pli end Charly er udstyret med :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Ha ha - du synes simpelthen ikke de 11 minutter var nok? :mrgreen:

 

Og lidt sjovt faktisk - for han fangede ellers overhovedet ikke, at godbidden lå på jorden :vedikke:

 

Og ja - han er en fiiiin, glad dreng.... med hang til at lette ben, kigge efter fugle og trække rundt på små tøser :mrgreen:

 

Næh, jeg sad rigtigt her og legede biograf, med is og cocio :mrgreen:

 

Øhmn, det sidste.. er det ikke standard hanhund?? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der kan faktisk være fordele ved at have fruestørrelse ;-)

 

Hvor kommer Charly fra? Har han boet i et skab eller sådan noget? :hmm:

Meget flot træningssession :5up:

 

Jep - overvejer også at gå ud og gå amok på en liter is :mrgreen:

 

Nej - ikke i et skab.... han har "bare" været familiehund hos en ung mand - faktisk er han enormt rar og afbalanceret. De har gået ture og han har leget med mindre hunde..... tænker, at den unge mand har været en del stærkere end mig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

ADVARSEL - LANG VIDEO :genert:

 

Mød Charly.... Charly er godt 1 år gammel, hanhund og er på træningspladsen for første gang. Martin har trænet et par gange i haven med ham - så han er introduceret en smule for klikkeren.... Vi legede lidt i ca. 20 minutter - og noget fanger han da :mrgreen: Selv om han var lidt brugt i sin lille unghundehjerne til sidst....

 

Og så tror jeg iøvrigt lige jeg gentænker rottweiler-ønsket - jeg kan jo seriøst ikke holde dem! Ville normalt have haft hunden løs, men da der var andre hunde på pladsen, og vi ikke er sikre på hans opførsel overfor dem, blev det i line (og med mig på slæb :mrgreen:)

 

[media]

[/media]

 

Hold kæft han er godt nok stærk :shock: Wow!

 

Jeg blev faktisk overrasket da jeg hørte du overvejede rottweiler. Jeg havde lidt troet at du ville gå efter sportsmodellerne i stedet for firhjulstrækkerne. Jeg var helt sikkert ovre i måske en Malinois... eller en anden turborace.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold kæft han er godt nok stærk :shock: Wow!

 

Jeg blev faktisk overrasket da jeg hørte du overvejede rottweiler. Jeg havde lidt troet at du ville gå efter sportsmodellerne i stedet for firhjulstrækkerne. Jeg var helt sikkert ovre i måske en Malinois... eller en anden turborace.

 

Der er jo forskel på rottweilere :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...