Hop til indhold

STØT HUNDE-FORUM - BLIV SPONSOR!


Nollike
 Share

Recommended Posts

Som de fleste nok ved er det et stort arbejde at få en debatside om hunde til at løbe rundt og samtidig være velfungerende. Det kræver en hel del af Admin både at holde siden kørende rent teknisk, svare på div. spørgsmål, rette evt. fejl og mangler osv. og SAMTIDIG finde firmaer m.m. som er villige til at støtte økonomisk.

Derfor er her en opfordring til Hunde-Forums brugere: Hvis du er glad for at være her og synes at du gerne vil være med til at Hunde-Forum fortsat består og fungerer så godt som det gør, så kan du hjælpe til ved at blive sponsor. På den måde hjælper du Admin ved at frigøre ham fra at lede efter støttefirmaer, så han kan bruge sin energi på at bevare og udvikle Hunde-Forum til vores alles fordel. :mrgreen: Det koster ikke alverden og der følger en masse fordele med i kølvandet, så derfor STØT ADMIN OG HUNDE-FORUM - BLIV SPONSOR!!! :5up:

 

(Måske Admin vil sætte et link ind her til hvordan man nemmest bliver sponsor?? ;-) og evt. hænge denne tråd øverst et stykke tid i hvert fald, så flere har mulighed for at se den... :-D )

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 116
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg faldt lige over dette :blink:

(av, det gjorder ondt :-P )

 

 

 

Efter længere tids overvejelse og på opfordring fra flere medlemmer, er det nu muligt at blive sponsor her på Hunde-forum.dk - dette hænger udmærket sammen med de stigende udgifter der er ved driften af siden. Det koster 100.- årligt at blive sponsor, og der sker ingen automatisk fornyelse, man skal selv give ønske herom - ønsker du at blive sponsor, kan du betale med ewire ved at klikke på linket herunder: https://secure.ewire.dk/payment/emai...il_ViewEmail=1 Der kan rettes i beløbs feltet hvis man ønsker at donere ekstra! Ønskes der at betale via bankoverførsel, bedes du kontakte admin, enten på email eller via privat besked. Hvilke fordele har jeg som sponsor, ud over at støtte forum?

  • Ubegrænset indbakke
  • Ubegrænset plads til billeder/film
  • Ingen reklamer
  • Synligt sponsor billede (Mulighed for at være "hemmelig" sponsor, hvis dette ønskes)
  • Link i signatur
  • Egen blog side (Nyhed)
  • ...flere ting på vej.

Hvis jeg ikke ønsker at blive sponsor? Der er ingen umiddelbare ulemper ved ikke at være sponsor, dog er der visse begrænsninger, og du vil have synlige irriterende reklamer :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Man skal jo bare klikke på linket øvest på forsiden og så følge det lille vindue, der popper op til punkt og prikke. Jeg aner stadig ikke en knus om, hvad ewire er, men det accepterede min dankortbetaling, så det er egentlig let nok...jeg mener; jeg kunne jo finde ud af det, sååååå..... ha ha ha

Link til indlæg
Del på andre sites

Man skal jo bare klikke på linket øvest på forsiden og så følge det lille vindue, der popper op til punkt og prikke. Jeg aner stadig ikke en knus om, hvad ewire er, men det accepterede min dankortbetaling, så det er egentlig let nok...jeg mener; jeg kunne jo finde ud af det, sååååå..... ha ha ha

 

Jeg syntes heller ikke at det var så svært som jeg havde frygtet :mrgreen: Så det er bare om at komme i gang :5up: Det går til et godt formål - os selv :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak til jer der vælger at blive sponsor, og ikke mindst for denne tråd, der kunne jo være nogen der ikke vidste muligheden var der :blink:

 

I samme forbindelse vil jeg introducere muligheden for at annoncere her på forum, det har ikke været muligt indtil nu, men syntes at tiden er inde, da jeg mener vi har et veletableret forum med mange aktive besøgende.

 

Er du interesseret i at læse mere omkring annoncering, kan du besøge denne side

 

Ps: Der ændres ikke i sponsor konceptet - sponsorer er stadig fritaget for eksterne reklamer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gucci

Jeg har været vildt glad for det - især så man slipper for de reklamer :mrgreen: Fik et chok en dag jeg brugte en venindes puter og ikke loggede ind :lol:

 

Og så er det her forum bare super - sådan et støtter jeg gerne :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hvorfor er du "grøn" når du er sponsor?

Alle andre sponsore er "gule".

 

Fordi jeg r radaktør også :-)

 

Der er en forklaring på alle farverne på forsiden nederst :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har været vildt glad for det - især så man slipper for de reklamer :mrgreen: Fik et chok en dag jeg brugte en venindes puter og ikke loggede ind :lol:

 

Og så er det her forum bare super - sådan et støtter jeg gerne :5up:

Hvad er det for reklamer? Jeg har ingen reklamer her, og jeg er ikke sponsor.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
Hvad er det for reklamer? Jeg har ingen reklamer her, og jeg er ikke sponsor.

 

 

Det ville jeg også gerne vide.?

 

Min skærm ser ikke det mindst anderledes ud efter jeg er blevet sponsor.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ville jeg også gerne vide.?

 

Min skærm ser ikke det mindst anderledes ud efter jeg er blevet sponsor.

 

Der er ikke den store forskel fra medlem til sponsor ang. reklamer (lige p.t)

 

Hvis I logger ud burde i se en stor forskel, da der er lidt flere reklamer, men også en sidemenu i højre side af skærmen når der surfes i fora.

 

Den største forskel er nok at der er ubegrænset plads til emails (1000) og fotoalbummet er der heller ikke begrænsning på - ligesom link er tilladt i signatur m.m.

 

Samtidig er der adgang til egen blog uden først at have 50 indlæg.

Link til indlæg
Del på andre sites

HUSK: At ønsker du ikke, at andre (udover din bankrådgiver :blink:) skal vide, hvad du bruger dine penge til, har du mulighed for at vælge at blive hemmelig eller anonym sponsor, med præcis de samme fordele og rettigheder som "almindelige" sponsorer :5up:

 

Det er i alt fald, hvad jeg har hørt :hmm:

Redigeret af a9
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Op lille tråd... :mrgreen:

 

Så må vi jo hellere få skrevet i den :mrgreen:

 

HUSK: At ønsker du ikke, at andre (udover din bankrådgiver :blink:) skal vide, hvad du bruger dine penge til, har du mulighed for at vælge at blive hemmelig eller anonym sponsor, med præcis de samme fordele og rettigheder som "almindelige" sponsorer :5up:

 

Det er i alt fald, hvad jeg har hørt :hmm:

 

Jeps man kan være hemmelig sponsor, det ku jeg jo gætte på at a9 måske er :hmm:

 

Jeg synes det er rørende billigt, hvor meget får man egentlig for 100 kr andre steder :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så må vi jo hellere få skrevet i den :mrgreen:

 

 

 

Jeps man kan være hemmelig sponsor, det ku jeg jo gætte på at a9 måske er :hmm:

 

Jeg synes det er rørende billigt, hvor meget får man egentlig for 100 kr andre steder :hmm:

Ja, og man må også gerne give mere end 100,- :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

lidt vel voldsom at "presse" folk til at sponsorere på denne måde, er det ikke?

 

Siden er fin, ingen tvivl om dette, men nu sidder jeg selv som admin og mod på et tilsvarende internationalt forum, der køres på selvsamme udbyder i benytter jer af. Det har indtil videre ikke kostet vanvittig meget at få det op at stå og køre. Og det endda med forumskifte sidste år.

 

Ikke at jeg vil balnde mig ret meget i jeres gøren og laden, men umiddelbart vil jeg mene at i fører folk bag lyset, når i skriver det koster mange penge, meget tid, og mange kræfter at holde et sådant forum kørende, på den udbyder (Vbulletin) i benytter jer af.

 

Eller tager jeg helt fejl? Hvor mange er i om at "drive" dette forum?

Link til indlæg
Del på andre sites

lidt vel voldsom at "presse" folk til at sponsorere på denne måde, er det ikke?

 

Jeg TROR at det kommer an på personen, om hvor vidt man føler sig presset eller ej.

 

Men er man den type der er nem at manipulere med osv osv, måske det så er en presende måde. (Dog kan jeg ikke forestille mig at dette er meningen med at blive sponsor)

 

Personligt føler jeg mig ikke presset, grundet det er et gratis forum, og betalende har bare visse fordele, som jeg (og min pung) PT ikke behøves :blink:

 

Og så mener jeg, at jo mere vi poster, jo mere koster det i web hotel, ved de fleste udbydere, men jeg kender ikke denne udbyder. Det gør det hos min udbyder.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...