Hop til indhold

Kvinde søges - hurtigst muligt.

KimC
 Share

Recommended Posts

Ja, det altså er ikke mig der søger.

Det er Easy Living Magazine.

De søger en kvinde der ligner sin hund. Og det skal være en skotsk hjortehund, sådan lyder forespørgslen tl det internationale forum - der hidtil ikke har kunnet løse opgaven.

Man har vist opgivet at finde nogen der selv har en hund, og er villige til at "lade som om".

Her er den oprindelige forespørgsel.

I am putting together a feature for our July issue all about women and their dogs. We are looking to celebrate the unique connection we have with animals, and I am producing a glamorous photographic portfolio of portraits of women who bear a very strong resemblance with their pets. It’s a strange (but universally accepted) idea that we like to own pets who look like us, but it seems to be true! We thought it would be wonderful to do a very glossy, glamorous shoot with five women and their dogs.

I know that Scottish Deerhounds have such a fabulous, unique look, and I wondered whether you might like to put any glamorous Scottish Deerhounds owners forward who might like to be part of the piece? We’d need to see pictures of them and their Scottish Deerhound together, if they could email them to me. If they’re suitable, we’ll arrange to shoot them in a studio in London (paying all expenses), providing a stylist, hair and makeup artist – and they would have a beautiful print to keep forever. I would then do a short interview with them about their special connection with their dog.

Hvis du ikke lige kan huske hvordan en skotsk hjortehund nu ser ud, så er mit eksemplar af racen her:

ht6.jpg

0987.jpg

Det der mangles nu er en attraktiv glamourøs kvinde (gerne med skæg) der ligner denne hund.

Post gerne dit portræt i denne tråd hvis du mener at være den rigtige til Easy Living Magazine.

Link til indlæg
Del på andre sites

skriv til jeanette fra kennel cairnsund. Hun opdrætter hjortehunde

Men ligner hun selv en? Det er jo det de mangler. Hjortehundene har vi allerede.

Problemet ligger i at finde en glamourøs og attraktiv kvinde der ligner en forpjusket hunderace med strithår, lidt spøjse ansigsproportioner og skæg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Men ligner hun selv en? Det er jo det de mangler. Hjortehundene har vi allerede.

Problemet ligger i at finde en glamourøs og attraktiv kvinde der ligner en forpjusket hunderace med strithår, lidt spøjse ansigsproportioner og skæg.

Undskyld mig, men "glamourøs og attraktiv kvinde" rimer altså ikke helt på "spøjse ansigsproportioner og skæg" :lol: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

"(gerne med skæg) der ligner denne hund. "

Haha! Det fik mig til at grine denne morgen, hvilken er ret stort i sig selv, da jeg er lidt gnaven naar jeg vaagner:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites