KimC Skrevet Marts 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 24, 2011 Ja, det altså er ikke mig der søger. Det er Easy Living Magazine. De søger en kvinde der ligner sin hund. Og det skal være en skotsk hjortehund, sådan lyder forespørgslen tl det internationale forum - der hidtil ikke har kunnet løse opgaven. Man har vist opgivet at finde nogen der selv har en hund, og er villige til at "lade som om". Her er den oprindelige forespørgsel. I am putting together a feature for our July issue all about women and their dogs. We are looking to celebrate the unique connection we have with animals, and I am producing a glamorous photographic portfolio of portraits of women who bear a very strong resemblance with their pets. It’s a strange (but universally accepted) idea that we like to own pets who look like us, but it seems to be true! We thought it would be wonderful to do a very glossy, glamorous shoot with five women and their dogs. I know that Scottish Deerhounds have such a fabulous, unique look, and I wondered whether you might like to put any glamorous Scottish Deerhounds owners forward who might like to be part of the piece? We’d need to see pictures of them and their Scottish Deerhound together, if they could email them to me. If they’re suitable, we’ll arrange to shoot them in a studio in London (paying all expenses), providing a stylist, hair and makeup artist – and they would have a beautiful print to keep forever. I would then do a short interview with them about their special connection with their dog. Hvis du ikke lige kan huske hvordan en skotsk hjortehund nu ser ud, så er mit eksemplar af racen her: Det der mangles nu er en attraktiv glamourøs kvinde (gerne med skæg) der ligner denne hund. Post gerne dit portræt i denne tråd hvis du mener at være den rigtige til Easy Living Magazine. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ragdoll Besvaret Marts 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2011 Held og lykke til dem med det projekt! Jeg vil rigtig gerne se billederne hvis de har held med sig...:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2011 :klap::klap::klap:. Det match vil jeg altså også gerne se billeder af !!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Marts 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2011 Overvejer at lade skægget stå, tror jeg kan se mig selv lidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2011 En anorektisk gråhåret kvinde med skæg og hår på armene - hun er da fundet inden aften :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Marts 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2011 Jeg tænker straks Jamie Lee Curtis her på sine ældre dage. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2011 Jeg tænker straks Jamie Lee Curtis her på sine ældre dage. men hun mangler jo skæg :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2011 men hun mangler jo skæg :hmm: Photoshop? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 skriv til jeanette fra kennel cairnsund. Hun opdrætter hjortehunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Photoshop? :hmm: Hun skal da bare have det hersens spøg & skæmt skæg på !! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spix Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Jeg synes egentlig det er godt set, med Jamie lee Curtis, for det er jo meget ansigtsformen det handler om. -og sød hund , dem er der ikke mange af på dusinet, Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret Marts 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 skriv til jeanette fra kennel cairnsund. Hun opdrætter hjortehunde Men ligner hun selv en? Det er jo det de mangler. Hjortehundene har vi allerede. Problemet ligger i at finde en glamourøs og attraktiv kvinde der ligner en forpjusket hunderace med strithår, lidt spøjse ansigsproportioner og skæg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Men ligner hun selv en? Det er jo det de mangler. Hjortehundene har vi allerede. Problemet ligger i at finde en glamourøs og attraktiv kvinde der ligner en forpjusket hunderace med strithår, lidt spøjse ansigsproportioner og skæg. Undskyld mig, men "glamourøs og attraktiv kvinde" rimer altså ikke helt på "spøjse ansigsproportioner og skæg" :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Undskyld mig, men "glamourøs og attraktiv kvinde" rimer altså ikke helt på "spøjse ansigsproportioner og skæg" :lol: Det er dårligt nyt for nogle os Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Det er dårligt nyt for nogle os I know :megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret Marts 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Undskyld mig, men "glamourøs og attraktiv kvinde" rimer altså ikke helt på "spøjse ansigsproportioner og skæg" :lol: Det er jo også derfor vi har udvidet søgningen til at omfatte hele verden. Englænderne har givet op. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 "(gerne med skæg) der ligner denne hund. " Haha! Det fik mig til at grine denne morgen, hvilken er ret stort i sig selv, da jeg er lidt gnaven naar jeg vaagner:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Det er jo også derfor vi har udvidet søgningen til at omfatte hele verden.Englænderne har givet op. Tja hvad skal jeg sige... Hvis de ikke kan finde en kvinde herovre der er grim nok, så tror jeg ikke resten af verden kan hjælpe 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Tja hvad skal jeg sige... Hvis de ikke kan finde en kvinde herovre der er grim nok, så tror jeg ikke resten af verden kan hjælpe Årh mand, jeg har grint i 10 minutter over den kommentar! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret Marts 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Tja hvad skal jeg sige... Hvis de ikke kan finde en kvinde herovre der er grim nok, så tror jeg ikke resten af verden kan hjælpe Tja, Margaret Rutherford er jo desværre død. Og Margaret Thatcher var vist indsponibel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Ligner hun? [media]http://scottishdeerhoundpuppiesblog.com/files/deerhound.jpg[/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Ellers kunne Robbie, der jo elsker hunde, måske lokkes til at lade sit skæg gro igen? [media]http://img.metro.co.uk/i/pix/2007/11/robbie2RET_450x300.jpg[/media] Han har før været klædt som kvinde.... LOL Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Katrine Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Hihihihihi! Fantastisk tråd, der virkelig har fået mig til at skraldgrine! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Mit sidste bud [media]http://3.bp.blogspot.com/_b2_JTEjYkHg/SnGhOPCXD2I/AAAAAAAAAdY/7t6L4PrHbH0/s400/beard3.bmp[/media] Men ellers så kan jeg anbefale at kigge mod Irland..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Mit sidste bud[media]http://3.bp.blogspot.com/_b2_JTEjYkHg/SnGhOPCXD2I/AAAAAAAAAdY/7t6L4PrHbH0/s400/beard3.bmp[/media] Men ellers så kan jeg anbefale at kigge mod Irland..... Er det en kvinde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts