Hop til indhold

VIGTIG INFO - LÆS HER!


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Grundet de mange problemer med servere o.lign er vi nødt til at meddele at vi indfører brugerbetaling på HF. Der bliver forskellige pakker og det bliver derfor muligt at sammensætte sin profil så den passer til de behov man måtte have.

 

Priserne er ved at blive fastsat og vi vender hurtigst muligt tilbage med nærmere info.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænker først det må være en aprilsnar, men samtidig så joker man vel ikke med sådan et emne :genert:

 

Kan godt forstå hvis der skal bruger betaling til... bare en synd og skam nu hvor man er blevet hooked og ikke kan undvære hf og man er vandt til det er gratis..

 

Tjaaa er det alvor, så synes jeg det er en meget dum dag, at komme med sådan en udmelding..

 

Jeg tror ikke på det..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden
Tjaaa er det alvor, så synes jeg det er en meget dum dag, at komme med sådan en udmelding..

 

Jeg tror ikke på det..

 

Nej det er da liidt underligt at det lige skulle siges idag:pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
Jeg er stadigvæk imod, og mener der findes andre løsninger :fornaermet:

 

Det har du også givet fint udtryk omkring, men jeg synes du skal holde det indenfor moderator forummet, da du jo godt ved vores beslutninger ikke er til offentlig debat :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Det har du også givet fint udtryk omkring, men jeg synes du skal holde det indenfor moderator forummet, da du jo godt ved vores beslutninger ikke er til offentlig debat :???:

 

Næh dog... Hele to aprilsnare i samme tråd...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det virkelig passer, så synes jeg admin skal komme ind med sin rungende stemme, og sige det er rigtigt. Ellers tror jeg ikke på det! BURDE faktisk også være admin der lavede det indlæg, hvis det nu var sandt.

 

Hvorfor skal det være Admin? Når vi i modgruppen har de samme retigheder i sager som denne og været med til træffe beslutningen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor skal det være Admin? Når vi i modgruppen har de samme retigheder i sager som denne og været med til træffe beslutningen.

 

Fordi den her sag er så giga stor, og meget omdiskuteret at jeg synes, at var det virkelig sandt burde det være admin selv, der fortalte os det. Af ren høflighed og respekt, som han plejer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...