Hop til indhold

Agilitykonkurrencer fælles tråd - forår 2011


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 999
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hej

 

Løber med en sort lab ved navn Jessie. Larmer dog ikke helt så meget som Sanne. Er også udstyret med en mand der er dommer. Tror nok jeg talte med dig under banegennemgang, da du startede med at sige, at du ville blive disket i alle 4 løb.

 

Så svarede du: det er godt at have et mål :mrgreen:

 

 

Kan slet ikke sætte ansigt på dig overhovedet, men hils på mig næste gang så jeg ved hvem du er :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

EJ! :evil:

 

Jeg vidste ikke at der var frist for at tilmelde sig Skelskørstævnet klokken 12 i dag. Troede bare det var i dag, så jeg ville gøre det når vi kom hjem fra agility.......

 

Jeg er virkelig ikke særlig tilfreds lige nu!

 

Det er lidt irriterende at man ikke kan redigere i sine indlæg, når der er gået over 30 min.

 

Nå, men jeg nåede nemlig at sende min tilmelding mens den stadig var åben inde på deres hjemmeside, men så fik jeg en mail fra stævnearrangøren om, at den var modtaget efter fristen, så vi ikke kunne komme med. Nu har jeg lige skrevet lidt med hende, og så skrev hun, at hun ville kigge på det, når hun kom hjem fra arbejde.

 

Håber sådan vi må komme med :x: Og hvor er det dumt jeg ikke tilmeldte mig tidligere, f.eks. i morges, når jeg vidste vi skulle med. Tænkte bare jeg ville gøre det senere i dag, og vidste ikke noget om den der kl. 12-regel. Men sådan er det at være nybegynder :lol: Ville bare være så godt et stævne som nybegynder, fordi man får to chancer i både spr. + ag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Yes, vi kom alligevel med til Skelskørstævnet på et hængende hår :mrgreen: :banan: Jeg er så god til at sweettalke :engel:

 

Aina: Ellers tak for tilbuddet, men jeg tager bare toget og mødes med jer andre derude (der er alligevel gratis s-tog den dag, og det tager ikke særlig meget længere at tage toget derud ift. at komme ud til Frederiksberg). Men jeg vil meget gerne køre med i minibussen en anden gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Yes, vi kom alligevel med til Skelskørstævnet på et hængende hår :mrgreen: :banan: Jeg er så god til at sweettalke :engel:

 

Aina: Ellers tak for tilbuddet, men jeg tager bare toget og mødes med jer andre derude (der er alligevel gratis s-tog den dag, og det tager ikke særlig meget længere at tage toget derud ift. at komme ud til Frederiksberg). Men jeg vil meget gerne køre med i minibussen en anden gang.

 

Gud ja det er gratis tog :o Sejt alligevel

Du kommer bare med næste gang ;)

Men vi skal stadig lige koordinere hvem der tager hvad med....det er skam seriøst at tage ud til stævner...man skal jo huske kage, sodavand osv :slem: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gud ja det er gratis tog :o Sejt alligevel

Du kommer bare med næste gang ;)

Men vi skal stadig lige koordinere hvem der tager hvad med....det er skam seriøst at tage ud til stævner...man skal jo huske kage, sodavand osv :slem: :mrgreen:

 

Ja, det er faktisk nærmest det vigtigst!

 

Hov, glemte at svare på det med Hillerød. Har ikke meldt til endnu - venter lige og ser om jeg bliver totalt hooked på det der konkurrence.

 

Men det er da godt nok lidt dyrt med alle de konkurrencer, synes jeg (i hvert fald når man er på SU). Har lige betalt 560kr. for to... Puha.

Link til indlæg
Del på andre sites

Yes, vi kom alligevel med til Skelskørstævnet på et hængende hår :mrgreen: :banan: Jeg er så god til at sweettalke :engel:

 

Super. :5up:

 

Stine med Luie fra mit hold kommer også, dog kun om formiddagen. Jeg ved ikke, om Barbara med Mocca (fra let øvet) kommer, hun spurgte i hvert fald til det. Men Petrine og jeg kommer jo i hvert fald. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ja, det er jo det! :klap: Anne med Holly snakkede da for øvrigt også om at tilmelde sig i Skælskør, gad vide, om hun nåede. :hmm:

 

hun sagde ikke noget om det til træningen igår.. Men derfor kan hun jo selvf. godt ha tilmeldt sig alligevel :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er jo det! :klap: Anne med Holly snakkede da for øvrigt også om at tilmelde sig i Skælskør, gad vide, om hun nåede. :hmm:

 

Ih, jeg er så glad for, at jeg "nåede" det. Håber også Anne gjorde.

 

Søster Lagkage og jeg mødte hende da vi var på tur i Fælledparken. Hvor lyder det bare godt det hold hun er på :-D Smart at de har delt det op i to små hold, hvor man så kun får en times træning, men mere intensivt. Hundene kan jo heller ikke rigtig holde til så meget mere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der kommet tidsplan for stævnet d. 30.april-1. maj

Vi skal kun deltage d. 1. maj...og øv øv øv....

Håbede at vi skulle løbe agilitybanen først, da det er KLART vores force. Og så bliver det åben klasse først - der har vi ingen chance overhovedet :lol:

Det kommer til at hedde - hvis jeg forstår programmet rigtigt:

Sp Åben lille

Ag åben lille

Sp 1 lille

Ag 1 lille

 

Så den jeg satsede på vi kunne have en chance for at gennemføre og måske endda have en lille bitte chance - nemlig Ag 1 lille - bliver sent på dagen, hvor Lumi nok ikke er på toppen :cry:

Må lægge hende ind i buret og slappe af flere gange i løbet af dagen og håbe hun forstår at hun skal hvile sig :hjerte:

 

Må indrømme at det undrer mig at åben klassen ikke er det sidste? Tilmeldte mig mest den for at få nogle ekstra løb, men havde ikke overvejet de kunne være de første :hmm::vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Ved af erfaring, at det er fuldstændigt ligegyldigt om man løber nr 1 eller sidst - forberedelsen er i banegennemgang ;-)

 

Hvad fa´en Petrine... er du begyndt at gå banegennemgang? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:fornaermet: det er kun de to sidste gange, hvor manden ikke var med og Petrine var ekseptionelt stresset, at jeg helt droppede det! Her i maj måned skal jeg sandelig gå bane, bare ikke helt så mange gange som alle de tungnemme :engel:

 

Hahaha :lol:

Vi må prøve om jeg kan skynde mig med gennemgangen og overtage hundetjansen....Lumi kan heller ik :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
:fornaermet: det er kun de to sidste gange, hvor manden ikke var med og Petrine var ekseptionelt stresset, at jeg helt droppede det! Her i maj måned skal jeg sandelig gå bane, bare ikke helt så mange gange som alle de tungnemme :engel:

 

Du bliver et hit at få med på landsholdet for de andre deltagere - en mindre til, at fylde på banen i længere tid under gennemgang :cool:

 

Må spørge, selvom jeg tror jeg kender svaret på spørgsmålet - du løber garanteret heller ikke under gennemgangen? :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...