Hop til indhold

Agilitykonkurrencer fælles tråd - forår 2011


Amocca
 Share

Recommended Posts

:lol: Ja, tak for lort.

 

Øv, hvor er det bare surt!

 

tjaa... men det er jo ikke deres fejl - jeg burde jo nok selv have vidst det :vedikke:

 

Hvis man skal se på den lyse side, så er der mulighed for endnu en pokal inden vi rykker i de pokalløse klasser (igen) :slem: :lol::lol::lol:

 

neeej, det er sgu lidt træls - især efter at have vundet igår...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 999
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Vi talte om til DGI-stævnet, om jeg ville være blevet disket for at løbe ind i forhindringen, hvis det havde været DKK.

 

Har lige tjekket regelbogen. Der står:

 

Berøringsfejl:

Fører berører bevidst en forhindring (5 fejlpoint hver gang) - det var i hvert fald ikke bevidst, så den er udelukket

 

Nedrivningsfejl:

Nedrivning af forhindringer eller dele deraf foretaget af hund eller fører.

Der dømmes fejl hver gang en hvilken som helst del af en hvilken som helst forhindring rives ned.

 

Disk:

Hvis fører eller hund vælter en forhindring, før hunden har forceret denne - jeg tror ikke Louie nåede at spring over før jeg væltede det hele, så det ville altså have været et DKK-disk. Med mindre han nåede at springe, så ville det vel bare have været en nedrivningsfejl.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi talte om til DGI-stævnet, om jeg ville være blevet disket for at løbe ind i forhindringen, hvis det havde været DKK.

 

Har lige tjekket regelbogen. Der står:

 

Han nåede ikke at springe, før du bragede ind i springet. :mrgreen: Det blev jo dømt som en nedrivningsfejl, men hos DKK ville du så være blevet disket. Godt at vide, så lader du lige være med det en anden gang, ikke? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han nåede ikke at springe, før du bragede ind i springet. :mrgreen: Det blev jo dømt som en nedrivningsfejl, men hos DKK ville du så være blevet disket. Godt at vide, så lader du lige være med det en anden gang, ikke? :blink:

 

Haha, ja, det vil jeg meget gerne prøve at undgå for fremtiden :stupid: Glæder mig lidt til at se den film. Var meget omtåget bagefter og grinede næsten så meget, at vi ikke kunne gennemføre resten af løbet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan går det med hendes knæ (eller var det albuer)?

 

Det går meget bedre tak :-D

 

Vi har været et par gange eller 3 til træning, men er meget pylret.. Så lave spring så muligt, lavt A osv...

 

Har løbende fået tjekket dens knæ(skaller?) og de er på begge bagben lidt løse, hvilket aldrig bliver bedre :cry: Men men, meget bedre end til at starte med (det var venstre bagknæ som den var gal med)..

 

Men har lige fået konstateret hos dyrlægen, via blodprøve, at hun har allergi, så det kører bare :megaked:

 

Ups, det blev vist til en længere fortælling.. Men hvis der er nogle som har erfaringer med allergi overfor lagermider især - og husstøvmider og loppespyt, har jeg oprettet en tråd under sygdom, hvor jeg meget gerne tager imod gode råd og anbefalinger mm!!!

 

Hvornår er der et stv igen??

Link til indlæg
Del på andre sites

Det så ligeså fint ud på film, som det gjorde i virkeligheden :klap:

 

Man kan lige høre mig råbe "jaaa Annaaaaa!" til sidst i videoen :mrgreen:

 

Tak! Ja, jeg kan tydeligt høre dig! :mrgreen: Kunne faktisk også høre dig da vi løb forbi "dit hjørne" af banen - "dygtig Iso", sa' du! Ikke "dygtig Anna", hvilket jeg måske synes var lidt uretfærdigt... ;-)

 

Hold da op, en redelighed med din klasse2/ikke-klasse2-ting... Synes det er SÅ surt hvis du ikke kan beholde den klasse2-pind du egentlig fik i går. :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak! Ja, jeg kan tydeligt høre dig! :mrgreen: Kunne faktisk også høre dig da vi løb forbi "dit hjørne" af banen - "dygtig Iso", sa' du! Ikke "dygtig Anna", hvilket jeg måske synes var lidt uretfærdigt... ;-)

 

Hold da op, en redelighed med din klasse2/ikke-klasse2-ting... Synes det er SÅ surt hvis du ikke kan beholde den klasse2-pind du egentlig fik i går. :cry:

 

:lol: det var da Iso der lavede smukkeste slalom og felter - ikke dig :mrgreen:

 

Den pind er røget, skidt pyt... hvad kommer let går let :lol: eller... nååå nej :stupid: Der er ikke noget at gøre ved det, så blev man så klog... men lidt ærgerligt, at det ikke blev opdaget tidligere... som fx Harlev, som var det første stævne jeg løb kl2 ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Sært, jeg vidste godt det med 2 dommere og det har da stået her tit :hmm: håber du bare klarer den næste gang så!

 

har det? der kan man bare se hvor blank jeg er :vedikke: jeg må dog også være ærlig at sige, at jeg ikke havde kigget nøjere på underskrifterne i bogen... så selvom jeg havde vidst det, så er det ikke sikkert jeg havde opdaget det :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det går meget bedre tak :-D

 

Vi har været et par gange eller 3 til træning, men er meget pylret.. Så lave spring så muligt, lavt A osv...

 

Har løbende fået tjekket dens knæ(skaller?) og de er på begge bagben lidt løse, hvilket aldrig bliver bedre :cry: Men men, meget bedre end til at starte med (det var venstre bagknæ som den var gal med)..

 

Men har lige fået konstateret hos dyrlægen, via blodprøve, at hun har allergi, så det kører bare :megaked:

 

Ups, det blev vist til en længere fortælling.. Men hvis der er nogle som har erfaringer med allergi overfor lagermider især - og husstøvmider og loppespyt, har jeg oprettet en tråd under sygdom, hvor jeg meget gerne tager imod gode råd og anbefalinger mm!!!

 

Hvornår er der et stv igen??

 

Dejligt at høre, at det går bedre. :-) Ærgerligt at hun ikke må løbe senior til stævnerne, så kunne hun nøjes med lave spring og lavt A.

 

Næste stævne (hvor det stadig er muligt at tilmelde sig) er DKK i Albertslund den 6. + 7. august.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt billeder fra stævnet i lørdags :-D

Videoerne er i fuld gang med at uploade på youtube :slem:

 

Billede 1: Ren afslapning!

Billede 2: Lumi og Tyson wannabe-parret :lol: Vi har set dem til et andet stævne før...det er lidt sjovt...hehe

Billede 3: Når mor ikke kan, så må Lumi op på podiet alene og blive hyldet for sin FLOTTE 2. plads...weee

Billede 4: Louie og Wendy på deres flotte 4. plads. 5. pladsen blev også nuppet af en DAF'er

Billede 5: Efter en lang dag venter vi på de sidste præmieoverrækkelser

Billede 6: "Mor mor mor hvad har jeg vundet? hva? hva? hva?" Tyson og Sonja med deres flotte 4. plads

Billede 7: Det trætte kærestepar efter en laaaaaaang og HYGGELIG dag

Link til indlæg
Del på andre sites

OH YEAH!!! Det blæste en del, men det var til at klare. Og perfekt hundevejr jo. Så det var skønt :-D

 

Mmmm.... Sådan havde vi det også til stævne i Odense i går - daaaarrrjligt!!! Jeg er totalt stævne-skruk, og pi**eirriteret over at der absolut skal være stævnefri måned i juli, hvor jeg endelig har fri... :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mmmm.... Sådan havde vi det også til stævne i Odense i går - daaaarrrjligt!!! Jeg er totalt stævne-skruk, og pi**eirriteret over at der absolut skal være stævnefri måned i juli, hvor jeg endelig har fri... :evil:

 

Det er da også pænt træls!! :evil:

Jeg skal afsted som frivilligt på Grøn Koncert, så kommer ikke til at lide så meget som dig. Og så er der jo stævner igen til august :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da også pænt træls!! :evil:

Jeg skal afsted som frivilligt på Grøn Koncert, så kommer ikke til at lide så meget som dig. Og så er der jo stævner igen til august :slem:

 

Ja, og hvem arbejder retti, retti meget i weekenderne i august...??? :evil: :damn: Jeg får to stævner med i august - sølle to enkeltdage... Til gengæld ser det ud til at jeg kan få hele 3 todages-stævner med i september, juhu!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...