Hop til indhold

Gracie bor nu i haven, til hun lærer at høre efter!


KarinaO
 Share

Recommended Posts

Ja, vi har ikke egen have her - så når Ninja prøver at overtage magten får hun en timeout natten over ude på altanen.

 

 

 

;-)

Sårn skal det også være når man har altan, jeg har endda lige købt et tæppe der ud til og sat blomster op - så klage kan Mitte skudaikke nå! :vedikke:

 

Hov, skal hun mon også have vand derude :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 77
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Her bruger vi ikke puuha'er. Vi bruger EH EH! Og helst saa lidt nej, som mulight. Som hovedregel er det altid en af os hundeejere, der faar skyld for al daarlig opforsel fra hundenes side.

 

Desuden er netop det, at man ikke helt ved med sikkerhed, naar man er til konkurrencer, hvordan ens hund vil goere, som man har traenet og gjort perfekt hjemme, der goer det interessant. Hvis man bliver sur over en daarlig 'performance' af hunden ved konkurrencer, saa tror jeg helt sikkert ikke, at det vil give ens hund lysten til at goere det bedre....:vuf:

 

 

Arh, det kan aldrig være ejerens skyld at hunden opføre sig dårligt, når nu man har fortalt den hvordan den skal opføre sig een gang!

 

Hvis den ikke altid gør som man siger til den, så er det fordi den tror at den bestemmer i huset og gør det med vilje for at gøre sin ejer sur!

Viste du ikke det:slem: ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sad - med åben mund og polypper .. og mundvand der var frosset til is - og læste og læste.. Var helt forvirret (og tæt på ulykkelig)..

Nu er jeg til gengæld så lettet - at jeg er helt fjantet.. :banan::banan:

 

Det frygtelige ved denne kommunikationsform er, at man ikke kan slette sine indlæg igen. PÅ min første dag herinde troede jeg at HF betød uddannelse HF (seriøst:oops:) og lavede en laaang dum kommentar - og man kan jo ikke slette sine dumheder:oops::damn:

 

jo, men man skal bare opdage sine dumheder inden 30 minutter:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej Siri altså.. Som du dog kan sige det..

 

Otto du er mere end velkommen her hjemme hvis din mor sådan er utilfreds med dig.. Men først når Caia er færdig med sin løbetid... :mrgreen::blink:

 

Jamen helt ærligt - er du klar over hvor mange stumper sådan en næseprøve kan blive til? Mange, kan jeg godt sige dig!! :shock:

 

Og hver eneste gang han kommer tilbage med en næseprøve i atomer står jeg og siger John Ekløfs kommentar inde i mig selv: "tyggeriet skal nok fórsvinde af sig selv". Hvis jeg siger det nok gange - så virker det nok :blink:

 

Jeg tror virkelig at et haveophold og en masse puhaaaa'er - det er sgu vejen frem!! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Arh, det kan aldrig være ejerens skyld at hunden opføre sig dårligt, når nu man har fortalt den hvordan den skal opføre sig een gang!

 

Hvis den ikke altid gør som man siger til den, så er det fordi den tror at den bestemmer i huset og gør det med vilje for at gøre sin ejer sur!

Viste du ikke det:slem: ;-)

 

Nej, nej, nej! Det ikke fordi den tror den bestemmer i huset - det er fordi hunden er i gang med alle hundes universelle plan: at overtage verdensherredømmet! Hunde er i virkeligheden totalt ligesom Pinky og Brain - det er rigtigt. Bare se hvordan de indtager sengen og sofaen og går først ud af døren - det er klar tegn. Forleden havde jeg parkeret Otto på forsædet af bilen og da jeg kom ud sad han på førersædet.. tror han er ved at lære at køre, som et led i den store forkromede plan!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jamen helt ærligt - er du klar over hvor mange stumper sådan en næseprøve kan blive til? Mange, kan jeg godt sige dig!! :shock:

 

Og hver eneste gang han kommer tilbage med en næseprøve i atomer står jeg og siger John Ekløfs kommentar inde i mig selv: "tyggeriet skal nok fórsvinde af sig selv". Hvis jeg siger det nok gange - så virker det nok :blink:

 

Jeg tror virkelig at et haveophold og en masse puhaaaa'er - det er sgu vejen frem!! :mrgreen:

 

Aj, kunne godt forestille mig at sådan en næsepind kan blive til MANGE stumper.... Hehe!

 

Men jeg er nu sikker på at ham Otto lige pludselig finder ud af det ikke dur at komme med en gennemtygget næsepind...

 

Vi skal sku finde os i meget som hundeejer... Tsk:stupid::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Forleden havde jeg parkeret Otto på forsædet af bilen og da jeg kom ud sn.ad han på førersædet.. tror han er ved at lære at køre, som et led i den store forkromede plan!!

 

Det er sgu da smart, så kan det være ham, der kører dig rundt i stedet for omvendt. :klap: Jeg glæder mig meget, til Tyson kommer så langt i sin overtagelse af verdensherredømmet, at han begynder at gå på arbejde og tjene penge til os. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er sgu da smart, så kan det være ham, der kører dig rundt i stedet for omvendt. :klap: Jeg glæder mig meget, til Tyson kommer så langt i sin overtagelse af verdensherredømmet, at han begynder at gå på arbejde og tjene penge til os. :banan:

 

Det kunne da være ret fedt - egen privatchauffør!

 

Altså jeg forlanger ikke at Otto ligefrem skal tjene penge til mig, men det kunne da være ret fedt hvis en gang opvask eller vinduespudsning hørte ind under træning til overtagelse af verdensherredømmet... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er mildest talt i shock:shock:!! Det står meget værre til en jeg troede.:confused:

Jeg troede faktisk kun det var Gracie der var ved at overtage verdensherredømmet, og jeg er faktisk fov over at indrømme at jeg har ladet det gå så vidt. Jeg troede jeg var den eneste herinde der havde sådan en dominerende og udspekuleret hund.:damn:

Men nu kan jeg se at mange af jer andre herinde, har måtte afgive deres alfastatus i flokken. Hvad skal det her ikke ende med???

Jeg tør ikke lukke Gracie ind igen. Tænk hvis hun angriber mig??:shock:

 

 

 

 

 

 

PS: Har sendt "Jeg-skammer-mig-fordi-jeg-narrede-dig" karma til Charlotte.:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Forresten...

I dag da jeg ville træne med Gracie, rullede hun sig i noget lort, der kom på hendes højre side af hendes hals og højre skulder.:slem:

Det gjorde hun bare bevidst for at genere mig og slippe for træningen, fordi hun VED at jeg ikke kan have hende tæt på mit venstre lår, når hun har lort på skulderen.:damn:

Det er altså godt jeg ikke har hende indenfor mere, for så skulle jeg have vasket hende og alt muligt. Nu kan hun ligge udenfor med lort i pelsen.:drille:

 

Og til jer der mener I skal redde hende. Hvoran tror I lige det vil hjælpe, når hun er så dominerende og udspekuleret?? Hun kræver en fast hånd!:fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla Sjelhøj
Ej Siri altså.. Som du dog kan sige det..

 

Otto du er mere end velkommen her hjemme hvis din mor sådan er utilfreds med dig.. Men først når Caia er færdig med sin løbetid... :mrgreen::blink:

 

 

skal han så lide så længe bare fordi din hund er i løbetid hvem er nu den onde ejer :fornaermet: kære otto du er meget velkommen her hjemme der er ingen i løbetid og ingen der siger puuuuhaaa og så må man sove i sofaen og sengen :banan:

 

 

 

 

 

 

 

 

fed tråd god humor :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

skal han så lide så længe bare fordi din hund er i løbetid hvem er nu den onde ejer :fornaermet: kære otto du er meget velkommen her hjemme der er ingen i løbetid og ingen der siger puuuuhaaa og så må man sove i sofaen og sengen :banan:

 

 

 

 

 

 

 

 

fed tråd god humor :slem:

 

Nej nej da!

Indtil da kan han bo fast i min baghave... så kan han da også få renset tænder med alle de tandstikker han laver af næseprøverne! Det burde han snildt kunne få et par dage til at gå med! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199

.....Og her har jeg lige stemt på Gracie på BT's hjemmeside! :damn:

Havde jeg vidst hun var sådan en herske-syg hund, havde jeg da ALDRIG stemt på sådan en ulydig hund :fyfy:

 

Håber virkelig opholdet i haven og alle "puhaerne" får hende afrettet - hun er jo direkte farlig for sine omgivelser - og tænk lige engang på, hvor tæt hun bor på stakkels Chilli! :shock:

 

Min stakkels, totalt velafrettede lille kæledægge kunne jo komme til skade ved et møde, med sådan et uhyre!!! :skraek:

 

Hmmmmmm.......

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg jo den der dersens kamhund der, hvordan får jeg ham til at opføre sig sådan??

 

Han ligger sig ned og logrer og venter på de andre hunde kommer hen og snuser inden han rejser sig..

 

Men vil jo gerne have han opføre sig rigtigt og farer truende frem i linien, gerne med løftet overløbe og dybe WORF :vedikke:

 

hilfe bitte

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gracie bare bliv ved :evil: Til sidst gir mennesket op og du får magten derhjemme, derefter kan du gå efter verdensherredømmet!

Hilsen Molly,

Ps: jeg lukker kun mit menneske op fra kælderen når jeg vil ha stegt en bøf eller lign, de har ikke godt af for meget opmærksomhed de mennesker :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Katrine

Tak for en masse gode grin!

Lige da jeg startede på første indlæg, på blev jeg helt chokeret over den hårde straf indtil det gik op for mig at det bare var for sjov- hvilket heldigvis skete hurtigt!

 

Herhjemme må jeg nok straffe omvendt: ved at lukke Hector inde i huset, han elsker haven alt for meget. Og mine kaniner bor i skuret, så han vil nok ikke have noget imod at flytte derud!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg jo den der dersens kamhund der, hvordan får jeg ham til at opføre sig sådan??

 

Han ligger sig ned og logrer og venter på de andre hunde kommer hen og snuser inden han rejser sig..

 

Men vil jo gerne have han opføre sig rigtigt og farer truende frem i linien, gerne med løftet overløbe og dybe WORF :vedikke:

 

hilfe bitte

 

Det er slet ikke svært, du skal bare give den råt kød, så kommer det af sig selv :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan::klap:

 

må de godt få katte? naboen har 5 trælse der vader rundt i vores have og knepper på livet løs !?

 

Tja, du kan jo bruge kattene til at træne kamphunden med, når du først har fået gjort den aggressiv ved hjælp af råt kød;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan::klap:

 

må de godt få katte? naboen har 5 trælse der vader rundt i vores have og knepper på livet løs !?

 

Jeg ville være meget varsom med at give en kamphund rådt kød, da det skærper deres lyst til at dræbe. Sådan er de kamphunde bare, og hvis du giver den kattene, er det måske jer den æder næste gang.:shock:

 

Men hvis dens lyst til at dræbe er skabt, vil jeg anbefale at I begynder at gå til hundekampe med den, så den kan få afreageret der.:5up:

 

:drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden
Tja, du kan jo bruge kattene til at træne kamphunden med, når du først har fået gjort den aggressiv ved hjælp af råt kød;-)

 

Se dét lyder som noget der giver resultater :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...