Hop til indhold

Så går jagten ind!


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 226
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deres tæve er dsg, eller det er den så ikke for der er ikke papirer på og lidt ude er der jack russel, og faren er øhh ja noget der os ligner en dsg, men sikkert med noget blandet i. Du ved de hunde hvor man bare siger dsg uden de er det helt hundrede procent.

Tæven er helt vild med at træne, de træner både agility og lydighed, faren I dunno :vedikke:

Der er en tæve og en han, men tror de beholder tæven.

Link til indlæg
Del på andre sites

Deres tæve er dsg, eller det er den så ikke for der er ikke papirer på og lidt ude er der jack russel, og faren er øhh ja noget der os ligner en dsg, men sikkert med noget blandet i. Du ved de hunde hvor man bare siger dsg uden de er det helt hundrede procent.

Tæven er helt vild med at træne, de træner både agility og lydighed, faren I dunno :vedikke:

Der er en tæve og en han, men tror de beholder tæven.

 

ok... er desværre ikke umiddelbart interesseret i en hanhund...

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg bliver drillet for evigt hvis jeg køber en blanding med beagle i, ikke? :mrgreen:

 

Naaaarj da.... :genert:

 

 

 

:klap::klap::klap:

 

Selvom jeg er klar over, at mobberiet bliver nådesløst, så kan jeg ikke rigtigt kommer væk fra det kuld der... :hmm:

 

jeg tænker videre

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvom jeg er klar over, at mobberiet bliver nådesløst, så kan jeg ikke rigtigt kommer væk fra det kuld der... :hmm:

 

jeg tænker videre

 

Nu er det jo svært at sige, hvor meget beaglen slår igennem, men du kan jo risikere at få en meget "beagle'sk" hund. I mit hoved er det bare ikke rigtig dig. :hmm: Men de bliver da helt sikkert søde at se på. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu kan jeg ikke huske det, men skal det være en hvalp?

 

Ja, det skal være en hvalp og det skal være en tæve

 

Nu er det jo svært at sige, hvor meget beaglen slår igennem, men du kan jo risikere at få en meget "beagle'sk" hund. I mit hoved er det bare ikke rigtig dig. :hmm: Men de bliver da helt sikkert søde at se på. :lun:

 

Det er jo det der er faren... men som Stjernetosse siger, så er der jo meget lidt beagle i... men alligevel... puha, jeg synes det er svært... :hmm:

 

Altså, der er jo kun 25% beagle i... :slem:

 

Jeg skal nok være sød :genert:

 

:mrgreen: Jeg finder det svært at tro på ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm: jrt / ft spaniel? hvad siger folket? Omend, hvis den der sidder bag dem skal forestille at være mor - så har det da aldrig været nogen af delene....

 

Terrier-JackRussel/fieldtrade- – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt

 

Hahah - nej! Det håber jeg da seriøst ikke de mener det skulle være..

Hvis det er mor hunden, så bliver de nok.. pænt store

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm: jrt / ft spaniel? hvad siger folket? Omend, hvis den der sidder bag dem skal forestille at være mor - så har det da aldrig været nogen af delene....

 

Terrier-JackRussel/fieldtrade- – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt

 

jeg siger, at moren bestemt ikke ligner en jack russell :shock: er din terrier-antipati løjet lidt af? hvalpene ser skønne ud :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...