Hop til indhold

Så går jagten ind!


Amocca
 Share

Recommended Posts

Ihhh hvor spændede, håber du snart får din drømmehvalp :lun:

 

Er dog nødt til at smide den her, som jeg synes også rammer lige præcis det du gerne vil have :engel:

 

Blanding af racer charmetrold søger nyt hjem! - HundeGalleri.dk

 

I know! Jeg har kigget på dem rigtigt mange gange - men for det første er de klar halvanden måned for tidligt, for det andet er de på sjælland... men de ville være et rigtigt godt bud... :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 226
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mor er dsg. Far er en dsg-blanding. Præcis hvad der er i ham er dog lettere ukendt. De har skrevet beagle baseret på hans hvalpebilleder - hvor han ligner lidt en beagle... men om det er det, vides ikke. Der skulle efter sigende være JRT i ham fra hans far, nogle af hans søskende var lavbenede, men han er langbenet...

 

Så præcis hvad han er? godt spørgsmål :vedikke: Jeg skal møde ham og tæven imorgen, og har fået lov at tage ham med ud på en lille tur, så jeg kan fornemme hvor "færdhund"-agtig han er... Hun synes dog ikke selv at han er særligt beagle-agtig. Han kan gå uden snor og han stikker ikke af fra haven... så 7-9-13 blev min hvalp født i nat :lun:

 

Såfremt jeg siger ja tak imorgen, så kommer der billeder i morgen aften :-D

 

:yeah:

 

Håber din kommende stjerne er i kuldet!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Beagle beagle beagle... Da da da da da daaa disco%20dance.gif

 

:lol::lol: ALtså for det første ved ingen, om det reelt er beagle der er i hanhunden... for det andet, så bliver de valgt fra, hvis han viser sig at minde om en beagle for meget :mrgreen: Så kom nu ikke for godt igang :lol:

 

Kan i se beagle i ham?

 

[ATTACH]42930[/ATTACH]

 

Grunden til at de siger beagle er dette hvalpebillede af ham... de synes han mindede om en i udseende, da han var hvalp. Hans mor var en dsg-blanding og hans far en jrt-blanding. Men hvad de andre racer i forældrene var, ved ingen.

 

Han er ca 45 cm høj over ryggen og vejer 10-11 kg. Meget "hoppebold"-agtig og aktiv.

73745806_29042011155208_1489_2.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ahhh ¨det kan jeg godt se:hmm:

 

 

Hmmm jeg synes ikke det ligner en Beagle blanding. De kan jo selvfølgelig falde meget forskelligt ud, sådanne blandinger, meeeen det kan da nemt være alt muligt anden der er i ham den lækre far.

 

Håber der er en dejlig pige til jer :x2::ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol::lol: ALtså for det første ved ingen, om det reelt er beagle der er i hanhunden... for det andet, så bliver de valgt fra, hvis han viser sig at minde om en beagle for meget :mrgreen: Så kom nu ikke for godt igang :lol:

 

Kan i se beagle i ham?

 

[ATTACH]42930[/ATTACH]

 

BEAGLE BEAGLE BEAGLE!!! :klap::vuf::drille:

 

Grunden til at de siger beagle er dette hvalpebillede af ham... de synes han mindede om en i udseende, da han var hvalp. Hans mor var en dsg-blanding og hans far en jrt-blanding. Men hvad de andre racer i forældrene var, ved ingen.

 

Han er ca 45 cm høj over ryggen og vejer 10-11 kg. Meget "hoppebold"-agtig og aktiv.

[ATTACH]42931[/ATTACH]

 

BEAGLE BEAGLE BEAGLE!!! :klap::vuf::drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og hvis jeg skal være seriøs... Så er der måske nogle meget(!) svage træk der ligner noget beagle. Men det er langt fra sikkert... Og i givet fald meget meget lidt beagle.

 

Men 45cm siger du... Hmm... Så er han større end beagler jo... så hvis der er beagle i ham tror jeg det er meget lidt. Og det bliver jo yderligere fortyndet i din stjerne

Link til indlæg
Del på andre sites

Og hvis jeg skal være seriøs... Så er der måske nogle meget(!) svage træk der ligner noget beagle. Men det er langt fra sikkert... Og i givet fald meget meget lidt beagle.

 

Men 45cm siger du... Hmm... Så er han større end beagler jo... så hvis der er beagle i ham tror jeg det er meget lidt. Og det bliver jo yderligere fortyndet i din stjerne

 

det er lidt det jeg satser på :genert: Han er 3 år og kan gå uden snor og stikker ikke af fra haven... det synes jeg så også tyder på "ikke beagle"-adfærd :genert: Men måske hører / ser jeg bare det jeg gerne vil :vedikke:

 

Men nu møder jeg ham som sagt imorgen, så må vi se hvad jeg så synes... :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

det er lidt det jeg satser på :genert: Han er 3 år og kan gå uden snor og stikker ikke af fra haven... det synes jeg så også tyder på "ikke beagle"-adfærd :genert: Men måske hører / ser jeg bare det jeg gerne vil :vedikke:

 

Men nu møder jeg ham som sagt imorgen, så må vi se hvad jeg så synes... :engel:

 

Altså... Det er der i hvert fald ingen af mine der kan. Eller det passer ikke, for Svea kan. Men ikke hvis der er vildt...

 

Vi skal ha' hvaaaaalp :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol::lol: ALtså for det første ved ingen, om det reelt er beagle der er i hanhunden... for det andet, så bliver de valgt fra, hvis han viser sig at minde om en beagle for meget :mrgreen: Så kom nu ikke for godt igang :lol:

 

Kan i se beagle i ham?

 

[ATTACH]42930[/ATTACH]

 

Grunden til at de siger beagle er dette hvalpebillede af ham... de synes han mindede om en i udseende, da han var hvalp. Hans mor var en dsg-blanding og hans far en jrt-blanding. Men hvad de andre racer i forældrene var, ved ingen.

 

Han er ca 45 cm høj over ryggen og vejer 10-11 kg. Meget "hoppebold"-agtig og aktiv.

[ATTACH]42931[/ATTACH]

 

Jeg synes han ligner Bananna/ en af Banannas søskende, og dem er der jo ikk beagle i, i selvom de ligner lidt. Faktisk kunne han godt ligne en af hendes søskende rigtig meget og bananna i højde og vægt.

 

Her er lige et billed af Bananna-baby.

Banannna3.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes han ligner Bananna/ en af Banannas søskende, og dem er der jo ikk beagle i, i selvom de ligner lidt. Faktisk kunne han godt ligne en af hendes søskende rigtig meget og bananna i højde og vægt.

 

Her er lige et billed af Bananna-baby.

 

Sjovt, Freud og jeg snakkede faktisk om Banana igår, fordi vi mente at højde og vægt passede med hende :-D Hans mule er nemlig lidt for bred til en dsg og han er for høj til både beagle, dsg og jrt - så overvejede om der mon kunne være blandet noget lab ind i ham :hmm:

 

men altså, det får vi jo aldrig at vide... Nu må vi se hvad jeg synes (men jeg kan vist ligesågodt være ærlig overfor mig selv og sige, at han skal være et slemt skarn for at jeg siger nej... for jeg er allerede hovedkuls forelsket :oops::genert: modtog billeder af de nyfødte hvalpe imorges :stupid:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes han ligner Bananna/ en af Banannas søskende, og dem er der jo ikk beagle i, i selvom de ligner lidt. Faktisk kunne han godt ligne en af hendes søskende rigtig meget og bananna i højde og vægt.

 

Her er lige et billed af Bananna-baby.

 

Det ligner han faktisk ja! Og ja, det ser ud som om der kunne gemme sig noget beagle deri, selvom der ikke gør det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er hun som "gammel". Det var lige det eneste billed jeg havde på computeren af hende forfra. Ud over at hendes ører nok er lidt større, så tror de er meget ens.

 

Ja de kunne faktisk ligne hinanden ret meget - også i kropsbygning :hmm:

 

[ATTACH]42967[/ATTACH] [ATTACH]42968[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha, jeg ser terrier, kun lidt, men det er der :klap:

 

Tror det skal være den hvalp, den gør hele HF tilfreds :cool:

 

:lol: jeg tror alle folk ser det de vil se ;-) og konklusionen må være, at ingen ved hvad han er... hvilket i virkeligheden er lidt imod mine egne principper mht til at købe blandingshund...

 

Men nu må vi se hvad mavefornemmelsen siger når jeg møder dem... :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Sjovt, Freud og jeg snakkede faktisk om Banana igår, fordi vi mente at højde og vægt passede med hende :-D Hans mule er nemlig lidt for bred til en dsg og han er for høj til både beagle, dsg og jrt - så overvejede om der mon kunne være blandet noget lab ind i ham :hmm:

 

men altså, det får vi jo aldrig at vide... Nu må vi se hvad jeg synes (men jeg kan vist ligesågodt være ærlig overfor mig selv og sige, at han skal være et slemt skarn for at jeg siger nej... for jeg er allerede hovedkuls forelsket :oops::genert:modtog billeder af de nyfødte hvalpe imorges :stupid:)

 

Og hvor er de billeder så, hva' hva' hva'???!!

 

Nu har jeg ventet, og ventet, og ventet og ventet.... Og stadig ingen billeder! :evil:

 

Men jeg kan umiddelbart heller ikke se beagle i forældrene... Det kan jo bare snyde helt vildt, med de blandinger :vedikke:

 

Krydser i hvertfald bare fingre for, at drømmehvalpen er i det kuld :x2: :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og hvor er de billeder så, hva' hva' hva'???!!

 

Nu har jeg ventet, og ventet, og ventet og ventet.... Og stadig ingen billeder! :evil:

 

Men jeg kan umiddelbart heller ikke se beagle i forældrene... Det kan jo bare snyde helt vildt, med de blandinger :vedikke:

 

Krydser i hvertfald bare fingre for, at drømmehvalpen er i det kuld :x2: :klap:

 

 

De kommer kun på hvis jeg siger ja til dem ;-) Ingen grund til at fremvise dem ellers jo :genert: Så du må vente tålmodigt til engang sent i aften når jeg er hjemme igen fra det der Bramming - som ligger af H til ude vest på.... Hvis der kommer billeder på der, ja så har jeg jo ligesom bestemt mig ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

De kommer kun på hvis jeg siger ja til dem ;-) Ingen grund til at fremvise dem ellers jo :genert: Så du må vente tålmodigt til engang sent i aften når jeg er hjemme igen fra det der Bramming - som ligger af H til ude vest på.... Hvis der kommer billeder på der, ja så har jeg jo ligesom bestemt mig ;-)

 

hov hov - Bramming, det er jo næsten ude ved mig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
De kommer kun på hvis jeg siger ja til dem ;-) Ingen grund til at fremvise dem ellers jo :genert: Så du må vente tålmodigt til engang sent i aften når jeg er hjemme igen fra det der Bramming - som ligger af H til ude vest på.... Hvis der kommer billeder på der, ja så har jeg jo ligesom bestemt mig ;-)

 

Er det ikke sent i aften nu hva'? Hva'? Hva'?!! :ivrig:

 

Sidder og venter i spænding og håber sådan for dig, at du har mødt din kommende hvalp :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...