Hop til indhold

International udstilling i Hillerød d. 7-8/5


Recommended Posts

ja, du kan godt henvende dig til DKK, ringsekretæren kan have glemt at krydse det af på kritikken. men det står jo nok på præmielisten :blink:

 

DKK bruger kun præmielisten til at registrere efter og ikke kritikkerne

 

Har prøvet at sende en mail til dem :blink: Tak for hjælpen :kys:

 

Nu er jeg så bare endnu mere stolt af mit røde monster, og så bliver han først 1 år d. 29. Maj, hvad skal vi dog ikke kunne drive det til :slem: :blink:

Og så er han bare en fornøjelse at have med :lun: Elsker den hund :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 170
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har prøvet at sende en mail til dem :blink: Tak for hjælpen :kys:

 

Nu er jeg så bare endnu mere stolt af mit røde monster, og så bliver han først 1 år d. 29. Maj, hvad skal vi dog ikke kunne drive det til :slem: :blink:

Og så er han bare en fornøjelse at have med :lun: Elsker den hund :lun:

 

Hvordan klarede han sig i store ring? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan klarede han sig i store ring? :-D

 

Vi var med, men gik ikke videre. Men han løb simpelthen bare så fint :mrgreen: :5up:

 

Tror også det var godt, at jeg tog hjem så han kunne få ladet op... Han fik godt nok sovet :blink: Og var så (nogenlunde) frisk da vi tog afsted igen, kan godt mærke på ham, at vi også var afsted igår...

Link til indlæg
Del på andre sites

I dag var min Pharaoh afsted og nappede det sidste cert og blem BIM og kan nu kalde sig Dansk Champion. I morgen er det whippet hvalpen der skal afsted

 

Tillykke! Og sikke sød Pablo er :cool:

 

Sidder lige og overvejer, om man skulle bestille sådan et fantastisk halsbånd til Vilyaen.... er bare ikke sikker på, at de er pæne særligt længe på mudder border collier fra helvede :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

tillykke til alle, for om ikke andet så var vejret perfekt, og så i selskab med en masse hunde det kan ikke ha' været andet end en fantastisk weekend.

 

 

Men skal det så ikke være afkrydset i det felt der på kritikken???

Og kan man henvende sig til DKK nu, når udstillingen er slut, eller er det bare ærgeligt???

han er vel en jagthund, så skal han ikke lige ha' taget en markprøve før han kan få cert.

så i må "nøjes" med en bir, hvad jeg synes er rigtig flot tillykke

Link til indlæg
Del på andre sites

tillykke til alle, for om ikke andet så var vejret perfekt, og så i selskab med en masse hunde det kan ikke ha' været andet end en fantastisk weekend.

 

 

 

han er vel en jagthund, så skal han ikke lige ha' taget en markprøve før han kan få cert.

så i må "nøjes" med en bir, hvad jeg synes er rigtig flot tillykke

 

ja, du siger noget. Det kan være han er en af de racer der kun kan tage cert fra brugsklassen. Det har jeg ikke lige gidet checke :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige fået mail tilbage fra DKK, samt fået afvide af en vizsla-opdrætter at han netop skal have en markprøve for at kunne få certer ;-) Så blev jeg så meget klogere :blink: Det er jo noget helt nyt for mig, både med jagthund og DKK-udstillinger, men jeg lærer jo noget nyt hele tiden :blink:

 

Og han er jo stadig lige smuk, fantastisk, dejlig og det hele. Og i dag var det så slut med at have lækker nyvasket pels... En tur igennem skovmosen for at lette en solsort på den anden side, og så var det ligesom det :lol:;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippets
Tillykke! Og sikke sød Pablo er :cool:

 

Sidder lige og overvejer, om man skulle bestille sådan et fantastisk halsbånd til Vilyaen.... er bare ikke sikker på, at de er pæne særligt længe på mudder border collier fra helvede :mrgreen:

 

Tak. Nej det er de sikkert ikke..?

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, det virker somom vi er færdige med at ønske tillykke. Så må man måske godt bruge tråden til noget andet?. :genert:

 

Var der andre end mig der lige fik slidt lidt på dankortet?. Jeg ved ikke om jeg var heldig at alt det jeg gerne lige ville have var af restpartier (og stærkt nedsat) :klap: men det gav mig ihvertfald en undskyldning for at komme hjem med: En hundesofa i sort kunstlæder (dog ikke på ben men uden front) på 125x90 (der kan være 3 springere i den og alligevel skal kræet ligge ud over kanten) :stupid::lol:. En kurv i sort kunstlæder med vamset lameskind og tyk dejlig pude i 75x65 (skal bruges som rejseseng). En sort vest til mig selv. 20 pakker Agility godbidder til 20,- kr/stk. :shock: :5up: 2 fasaner (der godt nok siger: raaaap når man trykker på dem). En filersaks. 2 lammeskind, plus lidt løse guffer. :slem:

 

 

 

 

Nå ja, og så kommer jeg til at leve af vandgrød resten af måneden, men det er jo noget man må tage med. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik byttet Gizmo´s Hurtta sele, da der var en reklemationsfejl på den jeg købte for noget tid siden, og så måtte han da lige have en rund line som matcher til :engel:

 

Og så fik jeg købt Grizzly vildlakseolie, Resultatbøger (agility, lydighed og rally), DKK rygsæk, DKK nummerholder, DKK "hundens bog" (så nu har jeg både en stor og lille... En til alle hans papirer og en til alle hans kritikker og bedømmelser ;-)). Og så købte jeg en Arrak bluse til manden :blink: :hjerte:

 

Fredagen inden var jeg jo lige "et smut" i Kenjan :engel: Og der fik jeg købt et wolfsong halvkvæler til Gizmo i fødselsdagsgave :blink: En ny læderline, byttet de to HS kæder, så Gizmo nu kan passe dem ;-) Et jagthundehalsbånd og en ny bagsmæk-holder til bilen...

 

 

Og nu har jeg så fået totalt forbud mod at shoppe det næste lange stykke tid... Bilen valgte nemlig at "dø" om lørdagen :evil: Koblingen er røget, så det bliver en dyr omgang... Og bilen er i forvejen ret upopulær, så det gjorde bestemt ikke sagen bedre :evil::???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik byttet Gizmo´s Hurtta sele, da der var en reklemationsfejl på den jeg købte for noget tid siden, og så måtte han da lige have en rund line som matcher til :engel:

 

Og så fik jeg købt Grizzly vildlakseolie, Resultatbøger (agility, lydighed og rally), DKK rygsæk, DKK nummerholder, DKK "hundens bog" (så nu har jeg både en stor og lille... En til alle hans papirer og en til alle hans kritikker og bedømmelser ;-)). Og så købte jeg en Arrak bluse til manden :blink: :hjerte:

 

Fredagen inden var jeg jo lige "et smut" i Kenjan :engel: Og der fik jeg købt et wolfsong halvkvæler til Gizmo i fødselsdagsgave :blink: En ny læderline, byttet de to HS kæder, så Gizmo nu kan passe dem ;-) Et jagthundehalsbånd og en ny bagsmæk-holder til bilen...

 

 

Og nu har jeg så fået totalt forbud mod at shoppe det næste lange stykke tid... Bilen valgte nemlig at "dø" om lørdagen :evil: Koblingen er røget, så det bliver en dyr omgang... Og bilen er i forvejen ret upopulær, så det gjorde bestemt ikke sagen bedre :evil::???:

 

Altså, den der store "Hundens bog", den er ikke til salg, vel? :engel: Ville vildt gerne have én til Møffe, men kan kun få den lille udgave - og Møffe er altså af A4-størrelses-årgangen! :evil:

 

Surt med bilen :ae: Men fedt med shopping - så kender vi dig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...