Hop til indhold

Katla - min stjerne!


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Så har vi været til skue i dag. Det gik super fint. Vi var 8 der stillede op i Baby-klassen og vi fik SL (særdeles lovende, som er det bedste man kan få som baby) og vi blev 2. vindere.

 

Her er Katla's kritik:

14 uger gl. tæve. Meget velbygget. Retskåret hoved med godt stop. Lidt for lyse øjne i dag. Stærk og kompakt stop. Lige ryglinje. Velansat hale. Velvinklet for og bag. Stærke og kraftige velstillede lemmer. Sunde, regelmæssige bevægelser. Velfremført.

 

 

 

Er SÅ stolt!

 

Har først lige fået læst op på tråden. Skønne, skønne billeder af Katla og hendes dejlige storesøster. Og tillykke med det super flotte resultat til skue.

 

Lyder lovende - også for Dortes kommende hvalp.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 125
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Jeg prøver bare at overbevise Katla om, at man sagtens kan stå op og ikke behøver at sætte sig hele tiden :roll:

 

Så langt er vi slet ikke nået endnu - hun har dog fundet ud af, at hvis man sætter sig ned og kigger op på folk, får man guffer.

 

Godt der er over en måned til 20. august :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så langt er vi slet ikke nået endnu - hun har dog fundet ud af, at hvis man sætter sig ned og kigger op på folk, får man guffer.

 

Godt der er over en måned til 20. august :genert:

 

 

Det er nu heller ikke meget vi har fået trænet på det sidste... Prøver at lære hende at stå med front mod mig, men dét giver åbenbart ikke mening for tøsen...

 

 

 

Vi har lige været ude og lege og træne med overboen og deres lille Trille (bomuldshund) og Katla mistede en tand... Pludselig var Trille nemlig rødstribet :lol: Det er dog ikke nemt at se på billederne som kommer om lidt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nu heller ikke meget vi har fået trænet på det sidste... Prøver at lære hende at stå med front mod mig, men dét giver åbenbart ikke mening for tøsen...

 

 

 

Vi har lige været ude og lege og træne med overboen og deres lille Trille (bomuldshund) og Katla mistede en tand... Pludselig var Trille nemlig rødstribet :lol: Det er dog ikke nemt at se på billederne som kommer om lidt...

 

Jeg tænkte nok, Trille var en bomuldshund:-D (så billederne på face) Det er lidt sjovt.. Vi følges jo med en bomuldshund hver morgen i hverdagene:-D

 

Det er bare så sjovt at se hunde lege, synes jeg:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænkte nok, Trille var en bomuldshund:-D (så billederne på face) Det er lidt sjovt.. Vi følges jo med en bomuldshund hver morgen i hverdagene:-D

 

Det er bare så sjovt at se hunde lege, synes jeg:lun:

 

 

Hun er så sød og enorm livlig... :lun:

Ja det er da lidt pudsigt... Og utroligt nok leger Katla og Trille rigtigt godt sammen... Og dejligt at have en legekammerat SÅ tæt på...

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke nogle lækre putte-billeder:lun::lun::lun: Og hvor ser Nala bare frisk ud - hende Katla-tøsen sørger for at holde Nala ung:5up:.

 

Mht udstillingstræning, så har jeg fået Martha lært at stå med fronten til mig, men jeg kan ikke rigtig for hende til at stå med siden til mig:hmm:. Vores helt store problem er at få hende til at løbe pænt fremfor hop eller galop:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke nogle lækre putte-billeder:lun::lun::lun: Og hvor ser Nala bare frisk ud - hende Katla-tøsen sørger for at holde Nala ung:5up:.

 

Mht udstillingstræning, så har jeg fået Martha lært at stå med fronten til mig, men jeg kan ikke rigtig for hende til at stå med siden til mig:hmm:. Vores helt store problem er at få hende til at løbe pænt fremfor hop eller galop:mrgreen:

 

Vi har meldt os til ringtræning, meeeen det starter først efter Varde-udstillingen, så jeg skal vist satse på, at vi kan klare os igennem på "cute" og ikke bide i dommeren :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke nogle lækre putte-billeder:lun::lun::lun: Og hvor ser Nala bare frisk ud - hende Katla-tøsen sørger for at holde Nala ung:5up:.

 

Mht udstillingstræning, så har jeg fået Martha lært at stå med fronten til mig, men jeg kan ikke rigtig for hende til at stå med siden til mig:hmm:. Vores helt store problem er at få hende til at løbe pænt fremfor hop eller galop:mrgreen:

 

 

 

Ja de hygger sig virkeligt de to :lun::lun:

 

Katla vil kun stå foran mig, men ikk ved siden af... Trave kan hun også fint :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...