Hop til indhold

Forårstur


Gæst FrøkenWhipsy
 Share

Recommended Posts

Gæst FrøkenWhipsy

Kære HF-folk

 

Inspireret af en dejlig gåtur i dag samt det gode vejr vil jeg gerne invitere til en forårstur hvis altså der er stemning for det.

 

Hvor ?

I Mollerup skov, Århus.

Her er mulighed for at gå den gule rute på ca. 2,1 km eller den røde rute på 3 km. Der er både skov og marker med skønne skotske højlandskvæg på samt et lukket areal (hundeskov) hvor hundene kan lege frit. Derved er der både mulighed for en "rigtig" gåtur men også mulighed for fri leg bagefter.

 

Hvornår?

Jeg foreslår enten d. 23 eller 24 april eller weekenden efter der hedder 30 April / 1. maj.

 

...Og bagefter ?

Der byder jeg gerne på et stykke kage og kaffe til dem der lyster. Jeg bor nemlig 2-300 meter fra Mollerupskov. Der er også en lille kiks og vand til hundebasserne.

 

 

Det med småt....

Jeg ved det ikke er alle der er lige begejstret for flexliner på fællesture så måske vi skulle lade dem blive hjemme denne dag.

(Qairo er jo kun en lille fis og kan godt være lidt hvalpe-anmasende...nu er i advaret!:slem:)

 

 

 

Er det stemning for dette ? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 77
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst FrøkenWhipsy
uha, det vil vi gerne deltage i hvis skoven ikke er fritløbsskov?

 

Havde netop tænkt på at arrangere noget tilsvarende.

 

Men jeg kan kun søndagene.:-D

 

 

Af frygt for at lyde lidt dum....mener du fritløb for hunde..eller sådan at der er folk der løber ture der ? :genert:

Nå'men jeg svarer lige på begge ting! Dele af Mollerupskov har tidligere været hundeskov men er det ikke længere hvorfor frie hunde (under kontrol) nu kun er tilladt i det indhegnet stykke.

Derfor bliver turen med SNOR og med mulighed for FRI leg i den indhegnet del af skoven (som man også kan gå udenom hvis man vil).

 

Og med hensyn til "fritløbende mennesker " :lol:...så kommer der da en løbere i ny og næ (bare rolig..de er gode til at samle op efter dem selv).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Asta-Pasta og jeg er også friske :klap:

 

Asta-Pasta er yderst velkommen. Og du kan jo tage barnevognen med hvis det er - der er sti hele vejen undtagen i den indhegnet del hvor hundene må løbe fri.

Link til indlæg
Del på andre sites

Af frygt for at lyde lidt dum....mener du fritløb for hunde..eller sådan at der er folk der løber ture der ? :genert:

Nå'men jeg svarer lige på begge ting! Dele af Mollerupskov har tidligere været hundeskov men er det ikke længere hvorfor frie hunde (under kontrol) nu kun er tilladt i det indhegnet stykke.

Derfor bliver turen med SNOR og med mulighed for FRI leg i den indhegnet del af skoven (som man også kan gå udenom hvis man vil).

 

Og med hensyn til "fritløbende mennesker " :lol:...så kommer der da en løbere i ny og næ (bare rolig..de er gode til at samle op efter dem selv).

 

haha, for hunde.;-) Men rigtig fint hvis turen er i snor, da jeg så kan have begge hundepiger med:mrgreen:

Løbere af tobenet karakter er de ret ligeglade med;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Den 24. april kunne Jacki og jeg godt være interesseret, hvis vi må gå lidt for os selv :genert:

 

Hun har brug for nogle gode oplevelser med hunde uden nærkontakt.

 

Den 1. maj skal jeg på sporlæggerkursus :cool:

 

 

Selvfølgelig må i da det! I styrer jo bare selv hvor tæt i lige vil på os andre :mrgreen:

Jeg holder bare lige Qairo lidt væk for han er stadig i den der fase hvor ALT bare skal hilses på

Link til indlæg
Del på andre sites

fint med mig:klap: Og Sheila pigen vil også gerne lige have lov at overveje om hun vil hilses på før hun får nogen i hovedet;-) Hvalpedyr er hun dog engle tålmodig med, men det er stadig bedst at Mysla hilser først, hun agerer næsten mundskænk for sheila, skal lige sige god for om sille pigen må hilse bagefter;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
og jeg glæder mig ubeskriveligt til at nusse whippetører:klap:

 

De er bløde som hestemuler !...Og der er bare INGEN kontrol over øreflapperne endnu..whatsoever ! :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

Kommer :

 

FrøkenWhipsy med Qairo

Lykkeliv med Asta og måske en piratfisk

LuckyLuna med Sheila og Mysla

Bantus med Bananna

A9 med jacki (som gerne vil gå lidt for sig selv)

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig må i da det! I styrer jo bare selv hvor tæt i lige vil på os andre :mrgreen:

Jeg holder bare lige Qairo lidt væk for han er stadig i den der fase hvor ALT bare skal hilses på

 

Super :5up:

 

Vi lunter bare afsted bagved - eller dvs. jeg flyver nok efter Jacki :mrgreen:

 

Hun er faktisk god til at hilse i line, så længe hilseseancerne ikke er længere end nogle få sekunder, er de længere bliver hun usikker :megaked: og sur mokke :damn:

 

Forslag til tidspunkt på dagen :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...