Hop til indhold

FORDOMME


Gæst Afganskmynde
 Share

Recommended Posts

Tusind tak for dette indlaeg. Det var rart lige at faa genlaest dette, som jeg iovrigt folger selv til punkt og prikke.

 

Saa haaber jeg ogsaa at andre, som har mere behov for det end jeg, vil tage den til sig. Saa man paa HF kan have skonne debatter om alt, uden brug af personlig tilsvinelse og med rummelighed for andres maade at skive paa og meninger :hjerte:

 

Ej, undskyld men ... :hmm:Puds lige glorien :engel:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 630
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Miss_menelli
Mit indlaeg er skrevet i klar respons til andre indlaeg, saa nej, jeg baere ikke nag og tager ikke gamle ting som brugere har skrevet i andre traade, og citerer dem her i en ny traad, som nogle andre vaelger at goere...

 

Dit indlaeg er lidt tragisk komisk, synes jeg. Fordi, du mener, JEG bor aendre min maade at skrive paa, men andre maa gerne kalde mig dum, ikke bare min holdning, men min person - En klar forskel, og komme med de mest barnlige og personlige tilsvinelser, som er 10 gange vaerre end jeg nogensinde har udtrykt mig i nogen som helst traad. Fra voksne mennesker, vel og maerke:lol:.

 

Jeg kommentere ikke på hvad de andre skriver - det blander jeg mig fuldstændig udenom, og det har ikke noget at gøre med hvordan du bliver opfattet og med det jeg skriver til dig.

Jeg siger intet om at andre må kalde dig dum og at det er OK- Nu lægger du ord i munden på mig!

 

Grunden til at jeg tager nogle ting med i denne tråd, fra gamle tråde er i mit tilfælde, for at vise eksempler på hvad jeg mener - For forståelsens skyld.

Det har ikke en pind med nag at gøre.

 

Jeg prøver at forklare hvorfor jeg og andre reagere negativt på dine indlæg - Jeg prøver rent faktisk på at hjælpe dig til at få en sober tone i dine debatter, og komme med noget konstruktivt som du kunne bruge og som vil kunne hjælpe dig.

 

Men bliver i stedet beskyldt for at mene det er OK du bliver kaldt dum og svinet til..... Kan slet ikke se hvordan i alverden du kommer frem til det??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Jeg kommentere ikke på hvad de andre skriver - det blander jeg mig fuldstændig udenom, og det har ikke noget at gøre med hvordan du bliver opfattet og med det jeg skriver til dig.

Jeg siger intet om at andre må kalde dig dum og at det er OK- Nu lægger du ord i munden på mig!

 

Grunden til at jeg tager nogle ting med i denne tråd, fra gamle tråde er i mit tilfælde, for at vise eksempler på hvad jeg mener - For forståelsens skyld.

Det har ikke en pind med nag at gøre.

 

Jeg prøver at forklare hvorfor jeg og andre reagere negativt på dine indlæg - Jeg prøver rent faktisk på at hjælpe dig til at få en sober tone i dine debatter, og komme med noget konstruktivt som du kunne bruge og som vil kunne hjælpe dig.

 

Men bliver i stedet beskyldt for at mene det er OK du bliver kaldt dum og svinet til..... Kan slet ikke se hvordan i alverden du kommer frem til det??

Ganske enkelt fordi du indtil videre kun kommer med kritik til mig naar andre har opfoert sig meget vaerre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, den holder ikke helt, da jeg er med til at bryde fordommen:5up:. Jeg har nemlig samme haarfarve som Heidi klum irl, og min IQ er testet som middel i sin tid- hvis man skal gaa efter den fordom:hjerte:..

 

Jow den holder stadig for endnu engang har du taget det som noget personligt og det er det jo ikke når du ik er blondine irl ... prøv dog at se hva jeg skriver og ik hva du mener at jeg skriver.

 

Fordomme..... :hmm:

 

Det er umiddelbart ikke hendes hår der fanger min opmærksomhed først :blink::engel::klap:

 

Nej vel.. jeg er også helt vild med det tæppe hun ligger på :slem:

 

HVAD ER DER NU GALT MED AT SKRIVE SÅDAN HER???????:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::rolleyes:

 

INTET... når det er dig :sjov:

 

Et af mine ynglings citater fra HF's Etikette er bl.a:

 

"Personlig hetz mod andre medlemmer betyder udelukkelse fra forum, uden forudgående varsel.":hjerte:

 

Forsætter du på den måde så ender det med at du sidder her alene... slid nu ikke anmelderknappen helt op :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Jeg håbede du ville spørge :slem:

 

Dine sidste to tråde har været med både fed og store bogstaver. Så har du da heller ikke fulgt reglerne til punkt og prikke, som du selv siger :blink:

 

Ikke at det er vigtigt. Studsede bare over den.

 

 

Jo, det vil jeg mene jeg har. Laest venligst etikette igen:

 

"

Du skal ikke skrive HELE DIN BESKED MED STORE BOGSTAVER SOM DENNE LINIE. Dette betyder at man råber på internet sprog, og er ikke velset. "

Jeg har heller ikke skrevet hele mine beskeder med stort.

 

"Brug ikke farver, understregning, fed eller kursiv, til hele beskeden. Centrering eller benyttelse af større skriftstørrelse bør kun bruges til dele af en besked, for at fremhæve de vigtige ting."

Netop, hvad jeg selv gor. Jeg fremhaever den del af en besked, jeg synes er vigtig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

 

Forsætter du på den måde så ender det med at du sidder her alene... slid nu ikke anmelderknappen helt op :roll:

 

 

ja, men man skal jo folge reglerne, og det man selv praedker:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Netop, hvad jeg selv gor. Jeg fremhaever den del af en besked, jeg synes er vigtig.

 

 

 

 

og det er kun overskriften...........

 

 

 

 

 

 

:damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn: :hjerte:

Bare der er hjerte med, så er alt i orden ved vi nok

 

Hvor dum har man lov at være :confused:

 

Ingen navne nævnt, og kun en holdning, så kan det ifølge trådstartes definitioner ikke være hverken personligt eller en tilsvining....

  • Like 3
Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, det vil jeg mene jeg har. Laest venligst etikette igen:

 

"

Du skal ikke skrive HELE DIN BESKED MED STORE BOGSTAVER SOM DENNE LINIE. Dette betyder at man råber på internet sprog, og er ikke velset. "

Jeg har heller ikke skrevet hele mine beskeder med stort.

 

"Brug ikke farver, understregning, fed eller kursiv, til hele beskeden. Centrering eller benyttelse af større skriftstørrelse bør kun bruges til dele af en besked, for at fremhæve de vigtige ting."

Netop, hvad jeg selv gor. Jeg fremhaever den del af en besked, jeg synes er vigtig.

eller hele din overskrift i tråden....
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...