Hop til indhold

Træf Vejle


Louise_J
 Share

Recommended Posts

Vil lige meld ud at jeg nok vil holde mig i baggrunden da Bubber lige skal se hunde og folk an.

Desuden vil det blive med snor eller hvor de må løbe fri.?

Må desværre melde fra hvis de skal løbe fri.

 

Planen - min plan i hvert fald :blink: - var en gåtur med snor, som sidst. Ingen af mine kan gå løse :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sætter lige min tilmelding på standby, indtil jeg kan se, hvad I finde ud af, da Martha som sagt hverken kan eller må gå lange ture.

 

Men en ting udelukker vel ikke det andet? Man kunne måske starte ud med en fælles gåtur og så kunne de der gerne ville have hundeleg støde til senere eller omvendt.

 

Her er det mig der ikke kan klare de lange gåture :???: men hvis ellers jeg kan den dag vil skipper gerne lege med Martha og hvem der ellers er til leg :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jubii så er jeg ikke helt alene :genert:

 

Vi bor ude på landet, så han møder heller ikke så mange andre hunde og herude går han ofte fri, så når vi kommer til byen og fremmede hunde, så er det ligesom juleaften for Cooper og han ligner lidt en retarderet hund, der skriger og trækker :oops:

Jeg er da bare misundelig på at du overhovedet kan gå løs med ham :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Men en ting udelukker vel ikke det andet? Man kunne måske starte ud med en fælles gåtur og så kunne de der gerne ville have hundeleg støde til senere eller omvendt.

 

Her er det mig der ikke kan klare de lange gåture :???: men hvis ellers jeg kan den dag vil skipper gerne lege med Martha og hvem der ellers er til leg :-D

 

Ikke nødvendigvis:-D, men det var også derfor jeg skrev standby:-D. Afventer lige endelig til-/afmelding til jeg ved, om det kun er gåtur - og evt længden heraf, eller om der også vil være leg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Kunneo gså muligvis fristes til at tage med, hvis det bliver d. 30/4 - Men helst hvis der er mulighed for at fræseren kan få lov at brænde noget krudt af uden snor også! :mrgreen:

 

Ellers får i rimelig hurtigt fnidder af os - Og jeg bliver rundtosset af at styre mini tornadoen :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...