Hop til indhold

Stakkels gamle dreng


Doberfan
 Share

Recommended Posts

Hvordan går det med Rocky? Og er det noget nyt med hans bror - er han blevet hentet af den dumme ejer??

 

Det går super! :-D Skulle have haft kameraet med ud i går, for han tog sin en kæmpe løbetur, og fjollede rundt som en anden unghund. Han er simpelthen så sjov.

 

Den anden hund er stadig på internatet. :evil: Vi har en advokat ind over for at få lov til at hente ham og sætte ham i pleje, indtil en dommer bestemmer, om den tidligere ejer må få ham tilbage.

 

Tak fordi du spurgte. :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 143
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tossede gamling. :lol:

 

Det viste sig, at der var et firben, der havde forvildet sig ind i vandkanden - nok nær noget af det bedste aktiveringslegetøj man kan forestille sig. Men bare rolig, firbenet blev reddet og sluppet løs udenfor hunderækkevidde. :mrgreen:

 

Jeg tror altså, at han er kommet i hundeparadis hos jer. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Rocky skræmte altså livet af mig for lidt siden. Han lå på gulvet og drømte, og pludselig begyndte han at trække vejret underligt. Så kom der et ordentligt gisp, og så blev han helt stille. Lå med åbne øjne, og jeg kunne ikke se at han trak vejret. Tog fat i en pote (han er jo døv) - ingen reaktion. Tog fat i en anden pote, og pludselig løftede han hovedet og kiggede på mig som om han sagde "hvad????"

 

 

Pfeeeww, du må altså ikke skræmme mig sådan, Rocky.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Lige en opdatering på den gamle. Nu er det efterhånden 3,5 måned siden jeg hentede ham hjem, og det er altså noget af det bedste, jeg nogensinde har gjort. Han er jo lidt over sidste salgsdato (13 år er meget gammel for en dober), men han har det glimrende, er sød og sjov og fuld af spilopper.

 

Han gør mig glad hver dag - det er en fornøjelse at se ham kværne sine måltider, og selvom hans bevægelser ikke er helt koordinerede, er det ikke hverken lyst, vilje eller indsats der mangler.

 

Hvalpe er skønne, ingen tvivl om det, men der er noget helt specielt over sådan en aldrende herre. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er sørme flot:lun::lun::lun: Dejligt, at han har fået sådan et dejligt sidste hjem, hvor han kan få lov at nyde dagene samme med de andre!

 

Er der noget nyt med hans bror - eller den anden hund, som var på internat?

 

Tak. :kys:

 

Jeg har forsøgt at få nyt om hans "bror", men får ingen svar. Jeg vil ikke forstyrre vores formand, da hendes mand er på hospitalet med alvorlige hjerteproblemer.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Lige nu er han virkelig en stakkel. Over weekenden begyndte han at klø sig helt vildt, specielt gnavede han løs over lænden. Jeg gav ham nogle antihistaminer og smurte kløe-stillende creme på, og så var det afsted til dyrlægen her til morgen.

 

De barberede området, rensede det, smurte med anti-klø creme, og nu skal han så have antibiotika og - desværre - prednisolon de næste uger.

 

De mener, det er en allergisk reaktion overfor nogle planter der blomstrer for tiden.

 

Lige nu snorker han, det har garanteret været hårdt, lille stakkel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lille stakkel. :ae: Men prednisolon virker heldigvis ret hurtigt og jeg tror man generelt bare er lidt forskrækket over præparatet. Det er ikke så slemt for hunde som for mennesker.

 

Det har virkelig gjort en kæmpe forskel allerede. Han kan hvile uden at tygge sig selv i stykker og uden at pive over hvor slemt han har det. Nu er det mere tilfredse suk jeg hører fra ham - STOR lettelse!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...