Hop til indhold

458 ægte løver - næsten


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 255
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

:hmm: måske skulle jeg udstationere Heartbeat hos Lille Luie :mrgreen: Lille luie ææælsker jo pels :engel:

 

Og NU ved jeg hvorfor du skrev det: Sonja :fornaermet:

 

Jeg kan oplyse, at Louie faktisk (endelig) blev redt i søndags. Det tog 2 timer eksklusiv benene, men der var nok vist nok. Og han er blevet så fin (bortset fra sine kyllingeben, selvfølgelig).

Link til indlæg
Del på andre sites

Og NU ved jeg hvorfor du skrev det: Sonja :fornaermet:

 

Jeg kan oplyse, at Louie faktisk (endelig) blev redt i søndags. Det tog 2 timer eksklusiv benene, men der var nok vist nok. Og han er blevet så fin (bortset fra sine kyllingeben, selvfølgelig).

Næææ..mere fordi jeg overvejer om jeg skal klippe ham ned.. Kan ikke bestemme mig helt..

Det var dælme flot at du fik redt ham ud..Hvorofr holder du det ikke bare så kort at det ikke filtrer? Du udstiller jo ikke..Og han har tit det der kløe.. Han er sådan en Cleo-hund, ikk?

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen::engel: Faktisk har jeg lige hunden til dig :vuf:

:shock::lun:

 

Laffe - Toffees søn....

 

Jeg har nogle gamle :mrgreen: Fra sidste måned :klap:

 

årh lille pus :lun:

 

nu du bare ond janni! For jeg må ikke få flere dyr :damn: men tro mig jeg fantasere om at komme og snupper BÅDE laffe OG Toffee :slem::lun::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke få flere :shock: Det er jo bare en lillebittebitte nuttet og stille løve :mrgreen: den fylder nærmest ingenting :banan::mrgreen:

 

Tror ik udlejer og naboer ser på det på den måde :engel::lol: men TRO mig jeg ville ønske jeg kunne tage ham :lun: tror izzie ville elske en lille løwe lillebror :lun::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næææ..mere fordi jeg overvejer om jeg skal klippe ham ned.. Kan ikke bestemme mig helt..

Det var dælme flot at du fik redt ham ud..Hvorofr holder du det ikke bare så kort at det ikke filtrer? Du udstiller jo ikke..Og han har tit det der kløe.. Han er sådan en Cleo-hund, ikk?

 

Tror han ville se sød ud klippet ned :lun: Modsat Louie, der ligner en rotte med kæmpeører og kæmpehale. Synes han ser fjollet og grim ud, det er faktisk den eneste grund.

 

Men det har været dejligt at slippe for redning siden december...

 

Har du set hans ører?? kæmpestore og bløde..man har bare lyst til at stikke dem i munden og sutte på dem... :cool:

 

Nåååh, er han opkaldt efter Haffelaffen? :klap:

 

ååhhhhr :hjerte: han er så sød, at jeg endda har vist ham til jesper fink. han siger bare nej og nej og nej.

 

Er han i familie med Anders?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...