Hop til indhold

International udstilling i Vejen d. 28-31/7


Recommended Posts

  • Svar 462
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Dét kommer i ikke til at fortryde... I er begge mere end velkomne hos os, hvis i vil se lidt nærmere på racen, derhjemme i vante miljøer :5up:

 

 

 

 

Ha ha :lol: Martin virker også rigtig sød :-D Men brugte nu ikke *host 1000 host*...

 

 

 

 

Neeeeej det går som en leg :blink:

 

 

 

 

 

 

Fordi du sad sammen med faaaaaaarlige Sonja :genert:

 

Hun var slet ikke farlig. Hun er rigtig sød :-D

 

Det var fordi i sad der i jeres lille klynge ved dogdancing ringen, og så kunne jeg ikke lige finde ud af at gå hen og sige: hej jeg er bantus :oops:

 

Bantus

 

'Forståeligt... Jeg gjorde det "nemme" løsning i torsdags. Gik hen til Korvis og Petrine, som stod og snakkede.. Og satte mig ned til Iso og snakkede med hende. Så gik det op får Korvis hvem jeg var og så gik snakken... :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, men Marie og Bantus. Hvorfor sagde I ikke hej? Jeg så ikke jer :genert:

 

Tilgengæld fik jeg set Kolo :hjerte: Sikke en smuk hund! Og Tyson, Maggie, Luna, Tilde, Coda, Ronja, Luna, Iso, Aslan og Johna :lun:

Jamen i sad jo heeeelt ovre på den anden side af ringen :mrgreen::engel: Og vi stod og snakkede og snakkede i 1½ time på vores side, og da vi endelig ville videre, var i gået :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså jeg så også en masse mennsker.

 

Fox, minibillen, LLR, tjikson, tweesa, Sonja, Amocca, Ida-Asta, Marie, Ditte, Luna, Dorte, Aslan, så tror jeg ikke der var flere. Havde en super hyggelig dag. Sad det meste at tiden ved bulldog ringen og GD ringen. Mig og min far snakkede med en del GD opdrættere og vi er nu blevet enige om at den næste hund der engang skal indfinde sig i vores hjem skal være en GD-tæve :-)

 

Bantus

 

Øv, vidste ikke, at du var der!

 

Er der nogen med insider-viden, der ved hvordan er det gået for Korvis på agilitybanerne?

 

Jeg fik også hilst på Korvis, hun kom hen og sagde hej, lige da vi var ved at pakke sammen. :-D Men nej, hun var vist ikke så tilfreds med resultaterne på ag-banen.

 

Fordi du sad sammen med faaaaaaarlige Sonja :genert:

 

:fornaermet:

 

Det var fordi i sad der i jeres lille klynge ved dogdancing ringen, og så kunne jeg ikke lige finde ud af at gå hen og sige: hej jeg er bantus :oops:

 

Bantus

 

Ejjj, du skulle bare være kommet hen, det kunne have været hyggeligt at hilse på dig. :-D

 

Hun var slet ikke farlig. Hun er rigtig sød :-D

 

Tak, I lige måde. :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, vidste ikke, at du var der!

 

Ejjj, du skulle bare være kommet hen, det kunne have været hyggeligt at hilse på dig. :-D

 

 

 

Jeg har altså hilst på dig engang før. Det var vidst i herning eller noget, hvor dig og Randi hjalp til ved dommerbordet med et eller andet dog dance. :-)

 

Men det er jo også ved at være længe siden, skal nok tage mig sammen en anden gang:lol:

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har altså hilst på dig engang før. Det var vidst i herning eller noget, hvor dig og Randi hjalp til ved dommerbordet med et eller andet dog dance. :-)

 

Men det er jo også ved at være længe siden, skal nok tage mig sammen en anden gang:lol:

Bantus

 

Det havde jeg glemt. :oops: Men det var altså i 2009. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og du vil ikke have en medpassager med? :genert:

 

 

Det er okay hvis du ikke vil :blink:

 

 

tjoh, men jeg tager nok ikke afsted så tidligt, ved ikke om jeg kan nosse mig færdig til et bestemt tidspunkt :genert:

- men hvis du kan leve med det, så tror jeg godt at jeg kan tage dig med...

men A/C'en virker ikke og lædersæderne bliver meget varme, så er du advaret :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

tjoh, men jeg tager nok ikke afsted så tidligt, ved ikke om jeg kan nosse mig færdig til et bestemt tidspunkt :genert:

- men hvis du kan leve med det, så tror jeg godt at jeg kan tage dig med...

men A/C'en virker ikke og lædersæderne bliver meget varme, så er du advaret :mrgreen:

 

 

Kan du ikk sende en sms inden du kører (skriver lige mit nr i en karmabesked), så kan jeg tage stilling til det der?

Skal flipsen med?

Hvis ikke han skal, må Katla evt komme med hvis hendes ben er god igen?

Link til indlæg
Del på andre sites

tjoh, men jeg tager nok ikke afsted så tidligt, ved ikke om jeg kan nosse mig færdig til et bestemt tidspunkt :genert:

- men hvis du kan leve med det, så tror jeg godt at jeg kan tage dig med...

men A/C'en virker ikke og lædersæderne bliver meget varme, så er du advaret :mrgreen:

Der er ikke A/C i min bil, og Marie havde taget godt med tøj på i dag, så jeg tror sagtens hun kan klare det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan du ikk sende en sms inden du kører (skriver lige mit nr i en karmabesked), så kan jeg tage stilling til det der?

Skal flipsen med?

Hvis ikke han skal, må Katla evt komme med hvis hendes ben er god igen?

 

Flipsen skal ikke med, sikke et kaos der ville blive med den uvorne knægt :shock::mrgreen:

 

Og Katla må meget gerne komme med :blink:

Jeg skriver til dig når jeg køre!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...