Hop til indhold

International udstilling i Vejen d. 28-31/7


Recommended Posts

  • Svar 462
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så er jeg hjemme igen - mine egne hunde er nu også dejlige :lun::blink:

 

Og super hyggelig tur - og har mødt så mange søde HF-ere, at jeg ikke tør remse op for tænk hvis jeg glemmer nogen :oops:

 

Der skal nok komme billeder senere på ugen - men jeg er bare så trææææt idag, og har en masse jeg skal have læst efter at have været væk et par dage :engel::mrgreen:)

 

 

 

 

 

 

(mødte også Bantus far - og så ved selvsyn se, at han så ud til at have det godt :klap::klap::klap:)

 

 

Sig lige til når du er veludhvilet.......... jeg har en plan nemlig :mrgreen:

 

Og så har vi prøvet at tage vand billeder, men altså, de bliver ikke ligeså gode som dine......ergo skal vi på besøg så du kan hjælpe os :mrgreen:

 

 

Og igen, tak fordi du heppede på os :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er jeg hjemme igen - mine egne hunde er nu også dejlige :lun::blink:

 

Og super hyggelig tur - og har mødt så mange søde HF-ere, at jeg ikke tør remse op for tænk hvis jeg glemmer nogen :oops:

 

Der skal nok komme billeder senere på ugen - men jeg er bare så trææææt idag, og har en masse jeg skal have læst efter at have været væk et par dage :engel::mrgreen:)

 

 

 

 

 

 

(mødte også Bantus far - og så ved selvsyn se, at han så ud til at have det godt :klap::klap::klap:)

Vildt hyggeligt at møde dig, Fox! :mrgreen:

 

Tyksakken har indviet sit canvasbur i dag:

IMAG0108.jpg

 

:lun:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Sig lige til når du er veludhvilet.......... jeg har en plan nemlig :mrgreen:

 

Og så har vi prøvet at tage vand billeder, men altså, de bliver ikke ligeså gode som dine......ergo skal vi på besøg så du kan hjælpe os :mrgreen:

 

 

Og igen, tak fordi du heppede på os :kys:

 

:klap: jeg har lige gennemlæst alt og intet og vandbilledtråden med Aslan :hjerte:

 

Vildt hyggeligt at møde dig, Fox! :mrgreen:

 

Tyksakken har indviet sit canvasbur i dag:

IMAG0108.jpg

 

:lun:

 

Det var også rigtig hyggeligt endelig at møde dig og godt han kunne lide buret :5up: han ser bare så sød og uskyldig ud i buret:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er jeg hjemme igen - mine egne hunde er nu også dejlige :lun::blink:

 

Og super hyggelig tur - og har mødt så mange søde HF-ere, at jeg ikke tør remse op for tænk hvis jeg glemmer nogen :oops:

 

 

(mødte også Bantus far - og så ved selvsyn se, at han så ud til at have det godt :klap::klap::klap:)

 

Ja du gjorde så. Kan godt lide at han præsenterede sig så ledes: Hej jeg er så Mettes far, og du sagde: Ja det ved jeg da godt:mrgreen: Så hviskede jeg lige til ham at det var dig med schæferen fra dog camp :-) og så ville han faktisk have sagt tak til folk fordi de havde tænkt på ham og krydset fingre for ham mens han var syg, men det fik han ikke lige gjort.

Men nu er det hermed sagt. TAK :-)

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap: jeg har lige gennemlæst alt og intet og vandbilledtråden med Aslan :hjerte:

 

 

 

Det var også rigtig hyggeligt endelig at møde dig og godt han kunne lide buret :5up: han ser bare så sød og uskyldig ud i buret:lol:

Jeg overvejede også buret længe, var vildt bange for, han ikke ville bruge det = 250kr ud ad vinduet :rolleyes: Det har jeg nemlig prøvet med en fiiin hundekurv i flettet træ, med pude og alt muligt... Ville han ligge i den? Nej sgu!

 

Men det er han ikke i virkeligheden?:slem:
Det ved jeg jo ikke :fornaermet: for han var ikke med :blink::mrgreen:

Han er uskyldigheden selv :mrgreen: Desværre var han ikke med, men tror det var bedst - de mange mennesker og hunde kombineret med varmen = tror han ville gå kold efter en time :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så er jeg kommet hjem, efter en superhyggelig uge!

 

Jeg valgte at ikke løbe det ene løb jeg var tilmeldt i går, men bare komme og kigge, og træne lidt "rolig ved siden af banen". Og det var vist et godt valg, for liiiige da "vores" klasse gik i gang åbnede himlen alle sluser, og regnen fuldkommen væltede ned!!! For katten, jeg har sjældent set så meget vand på én gang..! Min veninde var sej, og løb sit ene løb, heldigvis var det stilnet lidt af til den tid. Mit stævnetelt er stadig gennemvådt, jeg skal stille det op i haven lige om lidt, så det kan tørre til weekendens stævne.

 

Tænkte meget på de stakler der skulle udstille i det vejr, var der nogle af jer herinde der blev ramt af regnen?? Agility'en blev sat på pause et par tre gange, men ellers løb folk alligevel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så er jeg kommet hjem, efter en superhyggelig uge!

 

Jeg valgte at ikke løbe det ene løb jeg var tilmeldt i går, men bare komme og kigge, og træne lidt "rolig ved siden af banen". Og det var vist et godt valg, for liiiige da "vores" klasse gik i gang åbnede himlen alle sluser, og regnen fuldkommen væltede ned!!! For katten, jeg har sjældent set så meget vand på én gang..! Min veninde var sej, og løb sit ene løb, heldigvis var det stilnet lidt af til den tid. Mit stævnetelt er stadig gennemvådt, jeg skal stille det op i haven lige om lidt, så det kan tørre til weekendens stævne.

 

Tænkte meget på de stakler der skulle udstille i det vejr, var der nogle af jer herinde der blev ramt af regnen?? Agility'en blev sat på pause et par tre gange, men ellers løb folk alligevel.

 

Vi tog hjem ved 2-tiden og fik ikke regn - hverken i Vejen eller herhjemme. Det må have været meget lokale byger

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi tog hjem ved 2-tiden og fik ikke regn - hverken i Vejen eller herhjemme. Det må have været meget lokale byger

 

Det var nemlig meeeget lokalt! Da vi kom tilbage til campingpladsen i Egtved, hvilket jo ikke er ret langt væk fra Vejen, havde de kun fået nogle dråber! I Vejen kom det lige da jeg skulle ha' løbet, ved 4-5 tiden vil jeg tro, og det stod viiirkelig ned i stænger! Vejret er noget underligt noget en gang imellem... :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...