Hop til indhold

International udstilling i Vejen d. 28-31/7


Recommended Posts

Kommer jo an på chaufføren :mrgreen:

 

 

Ja 140 er sq ige i overkanten, havde det hedet 70-80 kr havde han kommet med :5up:

 

Mon det er sat til 140 for at undgå gæstehunde? :hmm:

 

Ikke for at undgå dem totalt, men at undgå at det tager overhånd, tror jeg..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 462
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

:engel: men skal vidst også op i dog dancing allerede kl 10 har katalog nummer 1 så hvis det er rækkefølgen er vores dag hurtigt ovre, bare hverken mig eller koda er morgen freaks :genert: tror faktisk han engang præsterede at sove igennem en prøve i tønder :genert:

 

 

 

Hvor lang tid tager det at kører derover?

 

For tror sq ikke jeg får ham chaufføren afsted til at vi kan være der kl 10 :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Rally om torsdagen foregår hvor????? :shock::shock::shock::genert:

 

Ej, det kan jeg simpelthen ikke tro!!! Der kommer jo helt vildt mange mennesker forbi og sådan! Tænker det ville være bedre, hvis det var godt gemt af vejen i et hjørne et sted!

 

(og så glemmer vi lige, at jeg selv syntes det var verdens bedste idé at dømme rally i store ring i Vejen sidste år - ikke?)

 

:mrgreen:

[/left]

 

Og torsdag er det endda vendt om, så begynderklassen skal på lidt senere = altså når der er rigtig er kommet folk til :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kommer måske og kigger lørdag eller søndag, men gider ikke betale 140 kr for at have Aslan med, så han må have hjemmedag :mrgreen:

 

Det skal være søndag I kommer, for der skal Martha i ringen, så der kommer vi:mrgreen: - så kan I hjælpe lidt med at underholde samt holde styr på krudtuglen:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og torsdag er det endda vendt om, så begynderklassen skal på lidt senere = altså når der er rigtig er kommet folk til :mrgreen:

 

Fnis:lol:

 

Det skal være søndag I kommer, for der skal Martha i ringen, så der kommer vi:mrgreen: - så kan I hjælpe lidt med at underholde samt holde styr på krudtuglen:hjerte:

 

Iiiih øøøv, så ses vi jo ikke denne gang. Søndag er jeg kørt hjem igen:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nu heller ikke fordi jeg ikke kan li at køre bil.. Men 2x2 timer alene i bilen er altså lidt kedeligt... :genert: Og så tre dage i træk...

 

Musik på radioen og sid og skrål med.. Jeg vil helst køre alene, for det er det eneste sted, jeg hører musik:lol: Og det kan man jo ikke, hvis der er en med, man skal snakke med:genert::lol:

 

På onsdag skal jeg over til Dorte og skal lige indenom Odense og Bogense på vejen.. Uh det bliver fest.. og så har jeg Magda (gps) at skælde ud på, når hun bliver for grov:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Musik på radioen og sid og skrål med.. Jeg vil helst køre alene, for det er det eneste sted, jeg hører musik:lol: Og det kan man jo ikke, hvis der er en med, man skal snakke med:genert::lol:

 

På onsdag skal jeg over til Dorte og skal lige indenom Odense og Bogense på vejen.. Uh det bliver fest.. og så har jeg Magda (gps) at skælde ud på, når hun bliver for grov:mrgreen:

Ååårh jeg elsker virkelig også at køre bil. Når jeg kører alene er der fuuuld drøn på musikken, og jeg skråler med. Det er lige før jeg er hæs, når jeg træder ud af bilen igen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...