Hop til indhold

International udstilling i Vejen d. 28-31/7


Recommended Posts

Lige en tanke :genert:

 

Der er jo andre der bruger tørklæder til deres hund :genert:

 

Jeg kan anbefale at holde øje med HF-muleposer xD Dem er der åbenbart mange HF'ere som slæber med.

Alternativt så tjekke "hvordan ser du ud" tråden ^^

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 462
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Åh det har vi så tit snakket om, altså at vi skulle finde noget, som vi alle skulle have på, så vi kunne kende hinanden...

Nogle ville ikke selv bære noget, så tænker om vi ikke alle kan give hundene et tørklæde om halsen?

 

Nope, jeg nægter at give Luna tørklæde på:mrgreen: Synes det er meget lidt kønt:genert: Og har heller ikke muleposen med:mrgreen:

Lille tilføjelse til Tweesa's fantastiske liste:

 

Jeg har Maggie med torsdag og søndag.

 

Lørdag kommer jeg og kigger med Maggie. Opdrætter udstiller lørdag som den eneste dag, så mon ikke vi er omkring ring 27 (labrador-ringen)

 

Og jeg og Luna følges med Dorte og Maggie og Livsen:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm... Synes de vejrudsigter ser meget forskellige ud, afhængig af hvor man kigger... Lige nu siger DMI ingen regn lørdagog en del regn søndag. Yr.no siger regn både lørdag og søndag, dog mest lørdag..! :vedikke: :damn: Spekulerer nu mest på om jeg skal ta' fortelt med eller ej, det er ikke sjovt at klappe sammen hvis det er gennemvådt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Fordi jeg liiige skulle tjekke hvem der kom hvornår, lavede jeg en liste. Så den kan I vel også godt få!

Så må I jo sige til hvis den er forkert ;-)

 

Torsdag

 

Tweesa - kigger. Nok i nærheden af SMM

FOX – i løvelejren

Maria&kenni – udstilling

Splinten,mor&mig – rally og LP

Missmette – hos bulldoggerne

Petrine – agility

Drentsche – udstilling

Dorte – rally med Liva

Linda – med Koda til rally

JeanetteH – med Luna

Korvis – ved AG

Ida_Asta - kigger

 

Fredag

 

Splinten,mor&mig - måske

Missmette – hos bulldoggerne

Korvis – ved AG

FOX – i løvelejren

Maria&kenni – udstilling

Linda – med Koda til rally

JeanetteH – med Luna

 

Lørdag

 

Ida_Asta – kigger

Hersom – rally med pipi

Tolsen – med zweep

FOX – i løvelejren

DitteTved

Marie Goldenbeck – med Katla

Splinten,mor&mig – måske

Missmette – hos bulldoggerne

Maria&kenni – udstilling

Korvis – ved AG

Marie84 – kigger

JeanetteH – med Luna

LiseLyholm&Ronja – dogdancing

Linda – med Koda til dogdancing

Bantus – for at kigge

 

Søndag

 

Missmette – hos bulldoggerne

FOX – i løvelejren

Drentsche – udstilling

Korvis – ved AG

Dorte – rally med Liva

Hestkjær – udstiller Martha

Maria&kenni – udstilling

 

Ikke specificeret dag:

 

Aslan

Belzique

 

Du har glemt Tyson og mig til dogdancing om lørdagen. :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Hmmm... Synes de vejrudsigter ser meget forskellige ud, afhængig af hvor man kigger... Lige nu siger DMI ingen regn lørdagog en del regn søndag. Yr.no siger regn både lørdag og søndag, dog mest lørdag..! :vedikke: :damn: Spekulerer nu mest på om jeg skal ta' fortelt med eller ej, det er ikke sjovt at klappe sammen hvis det er gennemvådt...

 

Overvej at få en Fiamma Markise - efter vi har investeret i såden en, har forteltet slet ikke været i brug.

 

Selvom den er drivvåd, kan den bare rulles sammen og når man så kommer hjem, lader man den bare hænge ned af siden af campingvognen (den monteres i samme teltskinne som forteltet - og hænger der også under transport)

Bonussen er, at den kun tager et minut at slå op og man har ikke en masse stænger at bakse rundt med :5up:

 

Du kan få sider (og også front) til den og de er lige så hurtige at sætte på :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Overvej at få en Fiamma Markise - efter vi har investeret i såden en, har forteltet slet ikke været i brug.

 

Selvom den er drivvåd, kan den bare rulles sammen og når man så kommer hjem, lader man den bare hænge ned af siden af campingvognen (den monteres i samme teltskinne som forteltet - og hænger der også under transport)

Bonussen er, at den kun tager et minut at slå op og man har ikke en masse stænger at bakse rundt med :5up:

 

Du kan få sider (og også front) til den og de er lige så hurtige at sætte på :-)

 

Hæ hæ - min vogn er aaalt for lille til en markise! Men har en Shadow med netside, og det bli'r også det jeg ta'r med til Vejen. Vi er 3 vogne, og de andre har fortelte med, endda én med extention, så det er nok. Elsker Shadow'en, supernem, fleksibel og hurtig at sætte op. Skal også ha' en netfront til den, lidt ærgerligt jeg ikke nåede at købe en før Vejen... :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

øøj, hvor bliver i mange der skal derned :banan:

hvis nu jeg kan få råd, så kommer jeg måske :genert:

 

 

OG jeg er vidst nem at kende med HF-mulepose og mine bamsefødder :vuf:

 

Måske, men KUN måske, så skal jeg derned lørdag til søndag. Så du kan godt få et lift enten den ene eller anden vej hvis jeg skal afsted:-D

Aner så bare ikke lige, hvordan du kan komme den modsatte ved..:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Hæ hæ - min vogn er aaalt for lille til en markise! Men har en Shadow med netside, og det bli'r også det jeg ta'r med til Vejen. Vi er 3 vogne, og de andre har fortelte med, endda én med extention, så det er nok. Elsker Shadow'en, supernem, fleksibel og hurtig at sætte op. Skal også ha' en netfront til den, lidt ærgerligt jeg ikke nåede at købe en før Vejen... :damn:

 

De fåes da i alle størrelser - er din vogn så lille? :-)

 

Shadow´en er også virkelig fin - den kan jeg godt forstå du er glad for!

 

Må vi ikke se din vogn? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

De fåes da i alle størrelser - er din vogn så lille? :-)

 

Shadow´en er også virkelig fin - den kan jeg godt forstå du er glad for!

 

Må vi ikke se din vogn? :-D

 

Ja, min vogn er bitte lille! Er superglad for Shadow'en, her et billede af Il Piccolo iført den mindste Shadow der findes, så den er virkelig lille:

IMG_0516b.jpg

 

Men den skal jo passe til bilen:

vogntoget.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...