Hop til indhold

International udstilling i Vejen d. 28-31/7


Recommended Posts

  • Svar 462
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Liva og mig er meldt til rally torsdag og søndag, så der kan vi alle tre findes ved store ring :shock:

 

Fredag og lørdag kommer vi nok på besøg - men højst sandsynligt med en hund ad gangen

 

Sammen med mig og Luna:engel: Alle dage undtagen søndag, der er vi igen at finde på den anden side af broen:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan ikke huske om jeg har skrevet det tidligere i tråden... Men jeg er der alle dage, til agility. Og er heeelt sikkert også til at finde omkring evt. shoppingmuligheder... :oops::engel:

 

Så kig lige efter Jeanette og mig. Rally om torsdagen foregår i store ring, så vi er lige ved alle boderne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan ikke huske om jeg har skrevet det tidligere i tråden... Men jeg er der alle dage, til agility. Og er heeelt sikkert også til at finde omkring evt. shoppingmuligheder... :oops::engel:

 

Shopping:lun:

 

Så kig lige efter Jeanette og mig. Rally om torsdagen foregår i store ring, så vi er lige ved alle boderne.

 

Oh damn:oops::engel: Nå, jeg skal jo ikke have guffer:mrgreen::lol::lol: Men jeg skal nok have et hurtta halsbånd til hende:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Rally om torsdagen foregår hvor????? :shock::shock::shock::genert:

 

Der står det her i pm'en:

 

"

Idet vi byder velkommen til DANSK KENNEL KLUBs konkurrence i Rally-lydighed TORSDAG den

28. juli 2011 som afholdes ved Vejen Idrætscenter, Petersmindevej 1, 6600 Vejen, fremsender vi

hermed katalognummer og mødetid/startrækkefølge for konkurrencen som finder sted i ”Store

Ring”."

Link til indlæg
Del på andre sites

Der står det her i pm'en:

 

"

 

Idet vi byder velkommen til DANSK KENNEL KLUBs konkurrence i Rally-lydighed

TORSDAG den

28. juli 2011

som afholdes ved Vejen Idrætscenter, Petersmindevej 1, 6600 Vejen, fremsender vi

hermed katalognummer og mødetid/startrækkefølge for konkurrencen som finder sted i ”Store

Ring”."

 

Ej, det kan jeg simpelthen ikke tro!!! Der kommer jo helt vildt mange mennesker forbi og sådan! Tænker det ville være bedre, hvis det var godt gemt af vejen i et hjørne et sted!

 

(og så glemmer vi lige, at jeg selv syntes det var verdens bedste idé at dømme rally i store ring i Vejen sidste år - ikke?)

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, det kan jeg simpelthen ikke tro!!! Der kommer jo helt vildt mange mennesker forbi og sådan! Tænker det ville være bedre, hvis det var godt gemt af vejen i et hjørne et sted!

 

(og så glemmer vi lige, at jeg selv syntes det var verdens bedste idé at dømme rally i store ring i Vejen sidste år - ikke?)

 

:mrgreen:

[/left]

 

Hehehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Lørdag :klap::klap::klap::engel:

 

Jeg har helelr ikke kaos med kun Koda synes godtnok det dyrt at ha gæstehunde med :cry:

 

 

Kommer jo an på chaufføren :mrgreen:

 

 

Ja 140 er sq ige i overkanten, havde det hedet 70-80 kr havde han kommet med :5up:

 

Mon det er sat til 140 for at undgå gæstehunde? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kommer jo an på chaufføren :mrgreen:

 

 

Ja 140 er sq ige i overkanten, havde det hedet 70-80 kr havde han kommet med :5up:

 

Mon det er sat til 140 for at undgå gæstehunde? :hmm:

 

:engel: men skal vidst også op i dog dancing allerede kl 10 har katalog nummer 1 så hvis det er rækkefølgen er vores dag hurtigt ovre, bare hverken mig eller koda er morgen freaks :genert: tror faktisk han engang præsterede at sove igennem en prøve i tønder :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...