Hop til indhold

Den underligeste annonce jeg har set længe...


Lonny
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Det kan da godt være at en hund er et familiemedlem, men det er en mand osse og ham skifter man da ud hvis man ikke er tilfreds med ham %286%29.png

 

:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 65
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

hej jeg har også nogle hunde jeg vil bytte, 2 møgbeskidte Tervueren damer som har gravet et enormt hul og nu vil ind og hvile sig i stuen, de byttes med et par søde små hvide eller abrikos pudler, skal være nyklippede og nyvaskede.

 

:slem:

bytte med en tigerdyrsimpressionistisk schæfercollie som stinker af mosevand? Nej?

Link til indlæg
Del på andre sites

HOV! :shock: Dem tager jeg, jeg gør!!!!! :banan::banan::banan: Jeg skal nok finde et par pudler et eller andet sted og smide dem omkring en hundefrisør først :cool: Måske, hvis jeg finder en som er RIGTIG dygtig, jeg kan finde en som kan få Noomi til at minde om en puddel? :hmm:To fluer med et smæk :slem:

SMÅ pudler :-D og nydelige :klap:

 

men det er ikke så nødvendigt lige nu, nu er det værste jo drysset af og de sover så dejligt de små pus:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske en legesyg bernerbamse kan bruges:confused:

Men han er nok for stor, for bamset, for beskidt, for meget pels, forkerte farver og for mange tænder :slem:

 

Man kan undres hvorfor folk dog ikke sætter sig lidt mere ind i at have hund - det er trods alt noget man skal leve med den næste mange år.....

Men det vil vi her i dette forum aldrig kunne forstå :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst linemeyer

Ej okay - hvad regnede de lige med, da de anskaffede sig en hvalp? Jeg har aldrig set en lille baby rende rundt og spille fodbold dagen lang, hvorfor skulle en hundebaby så orke det?

 

:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kattiie

OMG :shock:

 

Jeg har sgu ikke hørt/set noget så dumt, wtf altså :evil:

Hvad i al verden er der galt med folk?!? og hvad er det for noget at lære børn?

 

Ihhh Nu vil Pluto ud og gå... Er der nogen der vil bytte?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst KatjaS

Når I når side 5 i kommentarerne, begynder ejer at deltage igen. Hun brillierer virkelig med sin viden. Til gengæld har de i det mindste snakket med en dyrlæge, og har fået at vide, at deres hund er helt normal. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når I når side 5 i kommentarerne, begynder ejer at deltage igen. Hun brillierer virkelig med sin viden. Til gengæld har de i det mindste snakket med en dyrlæge, og har fået at vide, at deres hund er helt normal. :genert:

ja med et indlæg.. resten af tråden er mudderkastning mellem andre bruger :stupid: gad vide om de har en admin eller mod?

Link til indlæg
Del på andre sites

Aaargh.... Folk er simpelthen for meget.... jeg hader når jeg kigger på sådan nogle sider:

 

Familie søges - Mops - GulogGratis.dk

 

Mops, jeg er en mops på 7 uger idag tirsdag og er klar til at komme hjem til jer og hygge med jer jeg er en hun ud af fire hvalpe hvor mine søskene har fundet nye familier .min mor er her stadigvæk så hende kan i se og min far er kun 5 min kørsel væk herfra .de er begge rigtig fine og uden nogen skavanker over hovedet ..jeg bliver dyrlæge tjekket og chippet og meldt i hunderegisteret samt blevet vaccineret og har fået ormekur føj.jeg glæder mig til at se dig/jer send sms for hurtig svar ved spørgsmål

 

Chihuahua halequin han - Chihuahua - GulogGratis.dk

 

Merle Chihuahua han.... for tøsen skal på efterskole

 

2 år gammel han - Chihuahua - GulogGratis.dk

 

Endnu en chi han -dur ikke mere, fordi de har fået en ny....

 

Papillon født 24.12.2010 - Papillon - GulogGratis.dk

 

Papillon tæve givet til datteren i gave....

Link til indlæg
Del på andre sites

Aaargh.... Folk er simpelthen for meget.... jeg hader når jeg kigger på sådan nogle sider:

 

Familie søges - Mops - GulogGratis.dk

 

Mops, jeg er en mops på 7 uger idag tirsdag og er klar til at komme hjem til jer og hygge med jer jeg er en hun ud af fire hvalpe hvor mine søskene har fundet nye familier .min mor er her stadigvæk så hende kan i se og min far er kun 5 min kørsel væk herfra .de er begge rigtig fine og uden nogen skavanker over hovedet ..jeg bliver dyrlæge tjekket og chippet og meldt i hunderegisteret samt blevet vaccineret og har fået ormekur føj.jeg glæder mig til at se dig/jer send sms for hurtig svar ved spørgsmål

 

Chihuahua halequin han - Chihuahua - GulogGratis.dk

 

Merle Chihuahua han.... for tøsen skal på efterskole

 

2 år gammel han - Chihuahua - GulogGratis.dk

 

Endnu en chi han -dur ikke mere, fordi de har fået en ny....

 

Papillon født 24.12.2010 - Papillon - GulogGratis.dk

 

Papillon tæve givet til datteren i gave....

:shock:

 

Og endnu mere :shock:

 

Den chi han er kun 6 måneder, som om det er kommet som en stor overraskelse at hun skal på efterskole :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kattiie

Man skiller sig sgi da ikke af med den hund man havde først?!? Eller det bare mig der synes det?

Hvis jeg anskaffede mig en hanhund mere og den og pluto ikke kunne sammen, ville det da ikke være Pluto jeg skilte mig af med... Så meget for loyalitet... :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kattiie
:shock:

 

Og endnu mere :shock:

 

Den chi han er kun 6 måneder, som om det er kommet som en stor overraskelse at hun skal på efterskole :shock:

 

Det var også lige det jeg tænkte... :shock: OMG det bliver værre og værre det her.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kattiie
og 6,5k for en "brugt" hund uden tavle?! OMG :genert:

 

Ja wtf :shock:

 

Men de skriver at det er fordi de vil finde nogle gode ejere der er sikrer på at de vil have hund og har sat sig ind i tingene (ikke gengivet ordret, men noget i den dur), men så skulle man måske selv have gjort det før man køber en hund som en overraskelse til ens datter... Oder Was :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Mens jeg sidder her og dvæler lidt ved, at det nu er meget officielt og ganske nær ved at Andersand skal til en anden familie osv., Bliver jeg direkte skræmt ved tanken om, at det overhoved er muligt, at der findes annoncer til sådan en tråd som denne :shock::???::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst KatjaS

erhm... shiiiit.

 

Men okay, hvis det reelt er hundeallergi, er det jo svært at gardere sig imod, hvis de, som beskrevet har andre hunde.

 

Jeg synes også det er bemærkelsesværdigt, at hun ikke stoler på opdrætter ifht. ormekur, men stoler på, at papirerne er helt i orden. Hvorfor har de ikke fået tavle på hvalpene så?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...