Hop til indhold

Må jeg se dit halsbånd og din snor?


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 194
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

mine har halsbånd fra hende her https://www.facebook.com/#!/pages/Lauras-collars/114309038596298

Får altid lavet mine så de ikke er martingale, men bare faste. Jeg kan godt lide at der ikke er spænde i dem, så de skal justeres ind/ud for at komme af og på.

 

og de almindelige webbing dressurliner. En sort og en meget lys grøn (ikke den armygrønne).

DRESSURLINE SORT

 

De er super flotte - men de kan vel ikke rives fra hinanden, hvis hunden skulle sidde fast i noget?

Ved ikke om det er noget, der er vigtigt egentlig...kan bare huske jeg læste det engang og så tænkte jeg nååå ja - tænk hvis Lumi sad fast i en gren eller såen noget...men er jo altid med hende samtidig :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

De er super flotte - men de kan vel ikke rives fra hinanden, hvis hunden skulle sidde fast i noget?

Ved ikke om det er noget, der er vigtigt egentlig...kan bare huske jeg læste det engang og så tænkte jeg nååå ja - tænk hvis Lumi sad fast i en gren eller såen noget...men er jo altid med hende samtidig :genert:

nej det kan de ikke. Tror de fleste køber dem som martingale, som er halvkvæl, så kan de jo sidde lidt løsere. Det køber jeg måske til Sally næste gang. Bryder mig ikke om plastic-låse der er så brede, og jeg kan ikke finde halsbånd i den bredde med spænder, slet ikke til den pris, og i farver/mønstre jeg kan lide :-D

Sally har faktisk ødelagt sit, det kan dog stadig bruges, men en af metalringene er totalt trukket ud af form.... hun var bundet til en bænk ved en pub hvor vi spiste frokost, da der kom en hund forbi :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Efter 3 år og 2 somre besluttede jeg mig endelig :mrgreen:

 

Motor får det her, måske dur det til løvemanken, måske ikke, men vi har jo stadig det evigt fede nome halsbånd også:

[ATTACH]44858[/ATTACH]

 

Denne line til når man skal til træning eller andet i kortere snor - jeg piller ringene af og sætter karabinhage i, så det bare er en fed lang snor med håndtag:

[ATTACH]44856[/ATTACH]

 

Og denne dobbeltline, fordi den er 180cm og så er det nok meget godt at starte med noget der ikke er stræk i - hvis Motor kan hive sin halvdel længere, må vi bare binde knude i samlingen, tænker jeg:

[ATTACH]44857[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Efter at have gennemlæst denne tråd og sukket over alle de flotte ting, kan jeg konkludere at vi er ved at gå ned på udstyr!:stupid:

 

Det er laaaaang tid siden vi er det.

Chinook har 2 halsbånd - en han kan passe og en der er blevet for lille.

Ingen sele

Men så har han tilgengæld 4 snore: En flexline, en læder træningsline, en nylon-babyline og en lækker Hunter læder 3-punkts line. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

[ATTACH]44857[/ATTACH]

 

Fik den her igår - sygt fed :ivrig: Feeedt materiale, rigtig god kvalitet!

 

Det er den tykke og lange model, og der i samlingen sidder noget plastik-gummi-agtigt, jeg hev og sled i een af snorene mens Anders holdt, kunne bestemt ikke rykke den ene side længere.

 

Og hvis nu den en dag bliver slap, så kan man godt selv låse den ved at sætte midten gennem ringen og så trække begge ender igennem, det kan ingen hund trække op.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt en k9 sele

5999053612641.jpg&width=344&height=258

 

Og et rundt læderhalsbånd, som jeg tænker er praktisk at have, muligvis på sammen med selen?

 

74629232_05012011141615_7307_2.jpg

 

Begge dele selvfølgelig uden at vide om det passer, men bliver jo nød til at fordrive ventetiden med et eller andet :oops:

Og så er det selvfølgelig købt brugt, halsbåndet til 65 kr. og selen til 100 :-D

 

Har en kort nylonsnor og en flexline, det må være godt nok i starten...

 

Glæder mig til kræet er fuldt udvokset så det bedre kan betale sig at begynde at kigge efter en masse lækre ting:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik den her igår - sygt fed :ivrig: Feeedt materiale, rigtig god kvalitet!

 

Det er den tykke og lange model, og der i samlingen sidder noget plastik-gummi-agtigt, jeg hev og sled i een af snorene mens Anders holdt, kunne bestemt ikke rykke den ene side længere.

 

Og hvis nu den en dag bliver slap, så kan man godt selv låse den ved at sætte midten gennem ringen og så trække begge ender igennem, det kan ingen hund trække op.

 

ja, den er super fed:banan: Jeg er blevet ret ferm til at bruge den nu:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har ikke ret mange halsbånd i forhold til alle jer. Men jeg elsker vores Isabella Cane halsbånd. De brændte farver er så fine til hende. :lun:

 

Og så har vi en elg-skindsline. (Bruger den sjældent, men den er dejlig blød..).

[ATTACH]45191[/ATTACH]

 

 

Ønsker mig flere Isabella Cane hlsbånd i brændte farver - og også det her :lun:

 

Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies

 

Er også forelsket i Splintens kommende ''silke-kimino'' halsbånd. Men de fås kun i sådan nogle 4 cm BREDE nogen.. ØV. Jeg har kigget efter det som pyntebånd, (men uden held!) for så kunne jeg måske selv fikse et på click spænde. Martingale tror jeg ikke jeg kan finde ud af.. :hmm:

 

Seler og flexliner (elsker flexliner!) har vi mange af og er det vi bruger mest

 

[ATTACH]45192[/ATTACH]

 

 

 

- Og også vores hjemmebras af agility halsbånd. Når man holder pause med ag er de stadig gode som transport ''til og fra bil''. Vi går meget med hende løs, men hun er ikke på god fod med naboens hund...:hundifart:

[ATTACH]45193[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu hvor jeg slet ikke kan hamle op med mange af jer, så vil jeg vise nogle fiiine halsbånd, som jeg godt kunne tænke mig, hvis jeg følte pengene var til det :-D

born_to_raise_hell_gray___dog_collar.jpg

213U1-OrvFL.jpg

petmomdadyellow.gif

41VAbiOCrLL.jpg

images?q=tbn:ANd9GcTd2_XYfheVe42tb3u7-3rh3axs3W5iGDQYllFMrX3JvlrEEMY3

 

images?q=tbn:ANd9GcS_2KLLb8PDinFyVFen1iTB3-CnTH73dZ24S9wRmdVziP-yj_se

 

pink_boho_designer_dog_collar.jpg

Anastasia_designer_dog_collar.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ihh hvor er der mange fine halsbånd:hjerte:...kunne købe mig fattig, hvis jeg lod mit "det" tage over :lol:

 

(så skulle billederne være der)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilke? Er det bare mig der ikke ser et billede?

 

Hmmm, altså de er påmin skærm men måske fordi det er mit eget indlæg... :hmm: Åh jeg har sagt det før, teknik og mig hører bare overhovedet ikke sammen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...