Hop til indhold

Junibilleder


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 343
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Når nu en times leg med mor og snusen på plænen ikke kan stimulere frøkenen nok, så er det jo godt, at hun har fået en god legekammerat i Snetiger :rolleyes:

 

IMG_1637.JPG

IMG_1638.JPG

IMG_1642.JPG

IMG_1645.JPG

Man er godt klar over, at man bliver observeret

IMG_1648.JPG

 

Og så lige et bedårende hvalpehovede. Jeg har prøvet, at skjule mine manglende evner som fotograf, ved at lege lidt med effekterne.

IMG_1636.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Når nu en times leg med mor og snusen på plænen ikke kan stimulere frøkenen nok, så er det jo godt, at hun har fået en god legekammerat i Snetiger :rolleyes:

 

IMG_1637.JPG

IMG_1638.JPG

IMG_1642.JPG

IMG_1645.JPG

Man er godt klar over, at man bliver observeret

IMG_1648.JPG

 

Og så lige et bedårende hvalpehovede. Jeg har prøvet, at skjule mine manglende evner som fotograf, ved at lege lidt med effekterne.

IMG_1636.JPG

 

Sikke fint hun matcher din sort/hvide stil. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke fint hun matcher din sort/hvide stil. :mrgreen:

 

Haha, ja jeg kunne da ikke DRØMME om, at anskaffe mig en hund, som ikke matchede boligindretningen :slem:

Som min mormor sagde, dengang hun og min morfar fik en sort/hvid cavalier king charles spaniel: Nu har jeg jo ingen pels, som passer til :fornaermet: (de havde en llasa apso før, og hun havde en pels, som matchede den i farven.... :roll:)

 

Bortset fra det, så er jeg kommet lidt væk fra, at alt skal være sort/hvidt (og rødt). Tag bare min sofa som eksempel! :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores hunde ligger måske stadig ikke tæt så ofte... men de er da blevet bedre til at stå tæt sammen og snuse:

[ATTACH]45058[/ATTACH]

 

Resten er tosserne på tur:

:lun: Kigger efter jer hver gang vi kører gennem Dumlestrup, men ser jer aldrig.:cry:

 

hygge på sommerferien

:lun::lun::lun:

Vil så gerne møde Brutus.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Motor tilbød for første gang selv at sidde på bagben, da vi spurgte hvad han kunne :lun:

 

IMG_4449.jpg

 

Man kan godt lige tabe balancen og så støtte sig lidt, så længe man bare bruger dette koncentrerede, overbevisende ansigtsudtryk - så har man da gjort det godt, ikk?

IMG_4452.jpg

 

Øver gabe

IMG_4440.jpg

 

Hej min fine lille hund :lun:

IMG_4455.jpg

 

 

Og lige et billede af himmelen:

IMG_4416.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Når nu en times leg med mor og snusen på plænen ikke kan stimulere frøkenen nok, så er det jo godt, at hun har fået en god legekammerat i Snetiger :rolleyes:

 

IMG_1637.JPG

IMG_1638.JPG

IMG_1642.JPG

IMG_1645.JPG

Man er godt klar over, at man bliver observeret

IMG_1648.JPG

 

Og så lige et bedårende hvalpehovede. Jeg har prøvet, at skjule mine manglende evner som fotograf, ved at lege lidt med effekterne.

IMG_1636.JPG

 

Hvor er hun skøøøøøøn:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lun: Kigger efter jer hver gang vi kører gennem Dumlestrup, men ser jer aldrig.:cry:

 

 

:lun::lun::lun:

Vil så gerne møde Brutus.

 

Dumlestrup :klap: :lol:

 

Er der noget der hedder det eller tænker du her hvor vi bor? :lol:

 

Vi går nemlig ikke særlig ofte oppe ved den store vej. Nova kan vi finde på at tage med derop hvis vi lige skal til spar eller bageren

men for Dumle går man altså for tæt når man skal forbi andre, så der står den for det meste kun på en tur over vejen i tilfælde af vi går den vej ud af byen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dumlestrup :klap: :lol:

 

Er der noget der hedder det eller tænker du her hvor vi bor? :lol:

 

Vi går nemlig ikke særlig ofte oppe ved den store vej. Nova kan vi finde på at tage med derop hvis vi lige skal til spar eller bageren

men for Dumle går man altså for tæt når man skal forbi andre, så der står den for det meste kun på en tur over vejen i tilfælde af vi går den vej ud af byen.

 

Det er der hvor I bor, kørte igennem så sent som i går.;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Izzie har fået et fiiint bur/hus af min mormor til når vi skal køre i min stedfars nye bil :mrsgreen: sååå fint er det :lun:

 

18062011663.jpg

 

18062011664.jpg

 

18062011667.jpg

 

18062011669.jpg

 

18062011670.jpg

 

18062011671.jpg

 

18062011672.jpg

 

Hun var lidt mistroisk i starten, men hun har heller aldrig været i et bur :engel: men så længe der er åbent i toppen så er den fin nok! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...