Hop til indhold

Halløj lille Voodoo


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 285
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Buddha
Du vil da ikke påstå at denne lille :engel: er en bette :evil:? :blink:

 

Hehe jo, tror han får stød af kickstarteren, han bliver i hvert fald helt elektrisk! Han knaldede osse bamse, for så at dræbe den, meget.

 

Sjovt nok går hans anfald ikke ud over Motor :hmm: Troede jeg ellers var hittet ved 2 hunde?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe jo, tror han får stød af kickstarteren, han bliver i hvert fald helt elektrisk! Han knaldede osse bamse, for så at dræbe den, meget.

 

Sjovt nok går hans anfald ikke ud over Motor :hmm: Troede jeg ellers var hittet ved 2 hunde?

 

Han tør nok ikke endnu, men det kommer nok, så tålmodighed tålmodighed... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Lige nu er jeg virkelig glad for at jeg endte med næsten 3 ugers ferie, for Voodoo kan ikke! lide at man går. Prøver at vænne ham til at jeg sidder på trappen er ok, og det er altså kun 4 trin.

 

Overvejer at lade dem være sammen, for Motor sover når han er alene, og feks når vi har passet Samson, så leger man ikke når der er middagslur.

 

Motor kan have helle i sengen, hvis det er.

 

Ved godt at Voodoo stadig skal lære at være helt alene, men altså.. han skriger bare éen af os går :genert: Lille dramatiske hund da.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige nu er jeg virkelig glad for at jeg endte med næsten 3 ugers ferie, for Voodoo kan ikke! lide at man går. Prøver at vænne ham til at jeg sidder på trappen er ok, og det er altså kun 4 trin.

 

Overvejer at lade dem være sammen, for Motor sover når han er alene, og feks når vi har passet Samson, så leger man ikke når der er middagslur.

 

Motor kan have helle i sengen, hvis det er.

 

Ved godt at Voodoo stadig skal lære at være helt alene, men altså.. han skriger bare éen af os går :genert: Lille dramatiske hund da.

 

Jeg opgav også de oprindelige planer med Joya, for hun var aldeles ikke med på de måder jeg ellers havde tænkt at hun skulle lære at være alene på... Men hvis bare hun fik lov til at gå sammen med alle de andre, så var der ingen problemer :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige nu er jeg virkelig glad for at jeg endte med næsten 3 ugers ferie, for Voodoo kan ikke! lide at man går. Prøver at vænne ham til at jeg sidder på trappen er ok, og det er altså kun 4 trin.

 

Overvejer at lade dem være sammen, for Motor sover når han er alene, og feks når vi har passet Samson, så leger man ikke når der er middagslur.

 

Motor kan have helle i sengen, hvis det er.

 

Ved godt at Voodoo stadig skal lære at være helt alene, men altså.. han skriger bare éen af os går :genert: Lille dramatiske hund da.

 

Welcome to my world...

 

Ej, jeg håber at det er fordi han bare lige skal blive lidt mere tryg ved sit nye hjem. Det lyder jo som om han endnu er lidt utryg ved mennesker, hunde osv. (søger tilflugt hos jer :lun:), så måske skal han bare lige have lidt flere dage til at vænne sig til det hele inden du begynder at gå fra ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889
Billig bolig, billig bolig (med tilladelse til flere hunde) kooooom an..:genert:

 

Ved ikke ligefrem om de er billige her hvor vi bor (Viby), men de er da til at klare - og vi fik trumfet igennem sidste år at man må have 2 hunde/katte og alle de smådyr man vil :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Kan slet ikke forstå, du kan overveje andet :oops: Motor er så voksen og fornuftig på de film vi har set.

 

Det har du da ret i - har nok mest været fordi Motor normalt er ude, men tror ikke der ville gå mange timer før Voodoo ville ryge i vandet.

 

Vil prøve det i morgen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for synet af den "lille Prut" :hjerte: han er godt nok dejlig :lun:

 

 

[ATTACH]45545[/ATTACH]

Lille smukke Voodoo :lun:

 

 

[ATTACH]45546[/ATTACH]

:oops: blev nødt til at prøve at kramme ham

 

[ATTACH]45547[/ATTACH]

 

 

[ATTACH]45548[/ATTACH]

Smukke Motor :hjerte:

 

[ATTACH]45549[/ATTACH]

Storebror Motor gået omkuld :lun:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Lige nu er jeg virkelig glad for at jeg endte med næsten 3 ugers ferie, for Voodoo kan ikke! lide at man går. Prøver at vænne ham til at jeg sidder på trappen er ok, og det er altså kun 4 trin.

 

Overvejer at lade dem være sammen, for Motor sover når han er alene, og feks når vi har passet Samson, så leger man ikke når der er middagslur.

 

Motor kan have helle i sengen, hvis det er.

 

Ved godt at Voodoo stadig skal lære at være helt alene, men altså.. han skriger bare éen af os går :genert: Lille dramatiske hund da.

 

Hvor er bette Voodoo bare :lun::lun::lun::lun::lun:

 

Dejligt at læse det går godt med ham - Men hyler med i koret og synes da også vovserne skal være sammen når de skal være alene.

Især i indlæringen, kan en ældre og fornuftigt hund der slapper af, være guld værd for bettemanden. :5up:

 

Og så venter jeg bare i spænding på flere billeder og videoer af de hvide uldtotter :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...