Hop til indhold

Julibilleder


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 366
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Endnu et aspekt af Iso's nye liv som alenehund - fodersøg i haven... Det er godt nok lææænge siden hun har prøvet det sidst, da det jo slet ikke gik med Frostie og Iso. Heller ikke da jeg delte dem, da de kørte helt op over det begge to. Men nu kan vi!

 

Da jeg kom ud med kameraet havde Lui åbenbart skræmt Iso, for hun fløj nærmest baglæns. Så det er derfor hun står sådan her, ikke fordi hun prøver at hyrde ham!

IMG_0043b.jpg

 

Hvem ville også turde hyrde på sådan en stor og selvsikker kat..?

IMG_0044b.jpg

 

Det er søøøreme svært at tænke på to ting samtidig - både bruge næsen OG flytte bagbenene med resten af kroppen!!!

IMG_0045b.jpg

IMG_0049b.jpg

 

Hmmm, er der noget her..??

IMG_0051b.jpg

 

Ja, jeg tror søreme den ligger heeelt nede ved rødderne:

IMG_0053b.jpg

 

Gevinst!!!

IMG_0054b.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Endnu et aspekt af Iso's nye liv som alenehund - fodersøg i haven... Det er godt nok lææænge siden hun har prøvet det sidst, da det jo slet ikke gik med Frostie og Iso. Heller ikke da jeg delte dem, da de kørte helt op over det begge to. Men nu kan vi!

 

Da jeg kom ud med kameraet havde Lui åbenbart skræmt Iso, for hun fløj nærmest baglæns. Så det er derfor hun står sådan her, ikke fordi hun prøver at hyrde ham!

IMG_0043b.jpg

 

Hvem ville også turde hyrde på sådan en stor og selvsikker kat..?

IMG_0044b.jpg

 

Det er søøøreme svært at tænke på to ting samtidig - både bruge næsen OG flytte bagbenene med resten af kroppen!!!

IMG_0045b.jpg

IMG_0049b.jpg

 

Hmmm, er der noget her..??

IMG_0051b.jpg

 

Ja, jeg tror søreme den ligger heeelt nede ved rødderne:

IMG_0053b.jpg

 

Gevinst!!!

IMG_0054b.jpg

 

Smukke billeder af en dejlig vaps :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

min kæreste har jo taget kameraet med til indien, så jeg kan kun tage usle billeder med webcam'et, men se lige to søde hunde, der sågar er begyndt at ligge rigtigt tæt nogle gange, det er så hyggeligt :hjerte:

 

[ATTACH]46749[/ATTACH]

 

2? :shock::vedikke: hvad er jeg gået glip af?

 

sad og tænkte det samme :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

2? :shock::vedikke: hvad er jeg gået glip af?

 

sad og tænkte det samme :hmm:

 

Me three..??!! :vedikke:

 

:mrgreen: ja det er selvfølgelig heller ikke ligefrem selvforklarende, jeg forventer vel bare lidt, at alle følger meget nøje med i mit liv, og derfor selvfølgelig er klar over, at vi er i sommerhus med mine forældre og deres to hunde :lol:

 

de har accepteret halfdan altid, men nu har de lige som givet in for alvor, selv gamle, gnavne otto kan i et svagt øjeblik findes i sofaen numse-mod-numse i tæt fælleslur med det lille halfemonster :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...