korvis Skrevet Juli 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2011 Ja, jeg var led i dag - jeg gav Iso hendes første full body wash, ever!! Med efterfølgende føntørring!! Hun fælder kolonormt for tiden, er måske ved at skifte til voksenpels, og så havde hun også rullet sig i ét eller andet klistret. Så et bad skulle der til, efter en god omgang med kammen. Stakkels Iso døde jo næsten flere gange undervejs, men det endte jo heldigvis med at vi begge kom igennem det med livet i behold. Selv om Iso var i tvivl maaange gange... Bagefter fik hun en hel masse guffer, og en lille gåtur op til marken, og så burde det hele jo være glemt. Men næ nej - da jeg ville ha' hende ud i haven for at ta' nogle billeder, så var hun jo næsten ved at dø lidt igen... Her kan man f.eks. tydeligt se at jeg har brækket hendes ene forben... Til sidst huskede hun at hun faktisk har set kameraet før, og at der ikke plejer at ske det store når det kommer frem. Til forskel fra f.eks. kammen... Men hun var nu ikke heeelt sikker... Og til aller sidst kunne hun rejse hovedet endnu lidt mere, så hun ikke helt lignede én der får tæsk hver dag! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Hun er bare rigtig sød og smuk :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Nææææ hvor er du ond. Helt ud over det sædvanlige. Hvis Iso havde været en af mine hunde, havde de rullet sig i rævelort Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juli 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Nææææ hvor er du ond. Helt ud over det sædvanlige. Hvis Iso havde været en af mine hunde, havde de rullet sig i rævelort Hun bli'r fannerme også holdt inden døre fra nu af, hvor hun endelig er ren og fin... :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Stakkels stakkels lille Iso altså, man må sandelig lide for skønheden :ae: -og hvilken skønhed! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juli 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Stakkels stakkels lille Iso altså, man må sandelig lide for skønheden :ae: -og hvilken skønhed! Hmmm... Synes sq osse jeg selv lider ret meget for tiden, meeen... :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Årh hun er smuk:lun::lun: Og som du beskriver hende, så kunne det lige så godt have været Luna:mrgreen::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 ej altsaa.. taenk at man kan vaere saa ond!! Stakkels, stakkels Iso :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Hej, Stakkels lille hund -tydeligt at se at hun har lidt:drille:. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Hvor er hun fiiin ....og så er det er vist de stakkels smukke og blide hundes lod, at have onde hundeejere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Haha, sejt udtryk hun har, hun bliver helt sikkert mishandlet, ingen tvivl der Mishandling eller ej, hun er stadig smuk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Hmmm... Synes sq osse jeg selv lider ret meget for tiden, meeen... :hmm: :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Stakkels Iso... Tænk at du vil gøre det mod hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Hold nu op, hvor er hun yndig Anna :hjerte::hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Nåååårhhh, stakkels Iso - du må godt komme og bo hos mig :blink: Årh, hvor er hun smuk , os mig, os mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juli 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Hold nu op, hvor er hun yndig, hende Anna :hjerte::hjerte::hjerte: Åh, jeg be'r... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Staaaaaakkels Iso... :ae: Men hvor er hun fin:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juli 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Hold da op, jeg sad lige og nussede med hende - der er jo intet tilbage af hende!!! Jeg har sq vasket det hele væk!!! Halsbåndet hænger og dingler helt løst om halsen på hende. Må hellere gi' hende lidt ekstra mad i aften, så hun får lidt sul i stedet for den manglende pels... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Det kan godt være, at du er ond, men nuiiiiii hvor er hun dog smuk. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 JEP- Det er slemt i sig selv at se saa ren ud!!! Altsaa for hunden! Vi andre er maalose over hvor laekre de er. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts