Hop til indhold

onde, onde hundemoar...

korvis
 Share

Recommended Posts

Ja, jeg var led i dag - jeg gav Iso hendes første full body wash, ever!! Med efterfølgende føntørring!!

Hun fælder kolonormt for tiden, er måske ved at skifte til voksenpels, og så havde hun også rullet sig i ét eller andet klistret. Så et bad skulle der til, efter en god omgang med kammen.

Stakkels Iso døde jo næsten flere gange undervejs, men det endte jo heldigvis med at vi begge kom igennem det med livet i behold. Selv om Iso var i tvivl maaange gange...

Bagefter fik hun en hel masse guffer, og en lille gåtur op til marken, og så burde det hele jo være glemt. Men næ nej - da jeg ville ha' hende ud i haven for at ta' nogle billeder, så var hun jo næsten ved at dø lidt igen...

IMG_0030b.jpg

Her kan man f.eks. tydeligt se at jeg har brækket hendes ene forben...

IMG_0031b.jpg

Til sidst huskede hun at hun faktisk har set kameraet før, og at der ikke plejer at ske det store når det kommer frem. Til forskel fra f.eks. kammen... Men hun var nu ikke heeelt sikker...

IMG_0037b.jpg

Og til aller sidst kunne hun rejse hovedet endnu lidt mere, så hun ikke helt lignede én der får tæsk hver dag!

IMG_0038b.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op, jeg sad lige og nussede med hende - der er jo intet tilbage af hende!!! Jeg har sq vasket det hele væk!!! :skraek: Halsbåndet hænger og dingler helt løst om halsen på hende. Må hellere gi' hende lidt ekstra mad i aften, så hun får lidt sul i stedet for den manglende pels... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites